Pagina 1 van 1
Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 12 mei 2005 12:41
door Reink
Mij valt op dat het service apparaat van Demon de laatste tijd erg te wensen over laat, terwijl ze toch als goed bestempeld zijn door diverse tests.
Service vragen worden per-ongeluk weggegooid, waardoor reactie uitblijft, dity bleek uit een tweede vraag waarom ik geen antwoord had. Bij het antwoord op deze tweede vraag werd mij in een e-mail verteld dat ik terug gebeld zou worden. Dat is echter nooit gebeurd waardoor ik zelf antwoorden ben gaan zoeken bij andere providers.
Hier heb ik zelf conclusies uit getrokken en daarme het pakket wat ik afnam bij Demon heb willen aanpassen. Hieruit resulteerde een aantal opzeggingen en een nieuwe aanvraag. Maar nu lijkt het erop dat ook deze communicatie niet correct gaat.
Daarbij komt dat ik een aantal mensen in mijn omgeving heb welke ook rare dingen hebben op administratieve handelingen aangevraagd Demon. Van de 3 mensen in mijn omgeving ging bij alle drie namelijk ook iets mis bij administratieve wijzigingen. nIk vermoed dsu dat het service en administratieve apparaat nmiet correct (meer) fuctioneerd.
Hebben meer mensen hier last van of is het gewoon toeval dat ik en drie mensen in mijn omgeving hier telkens problemen mee ondervinden.
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 12 mei 2005 13:06
door keessie
Ik ben vorig jaar overgestapt van de provider "Het Net" naar "Demon".
Ik wilde: MEER SNELHEID.
De reden waarom ik Demon medio vorig jaar had uitgekozen kwam door goede scores in "vergelijk warenonderzoek"door "Computer Idee" en de "Consumentenbond".
MAAR IK BEN HEEL ERG TELEURGESTELD IN DEMON,
ZO TELEURGESTELD DAT IK NU AL HET CONTRACT HEB OPGEZEGD.
Het begon al met een valse start.
Ik bleek 23 juli 2004 door Demon aangesloten te zijn, maar ik hoorde dat pas na een telefoontje begin augustus 2004.
Demon had een E-mail gestuurd naar het opgeheven E-mail adres van mij bij Het Net ???
Ook zo iets achterlijks in Nederland, als je van de ene ADSL provider overstapt naar een andere, dan zit je gemiddeld 4 tot 6 weken zonder internet verbinding.
Het ADSL signaal van de oude provider waarbij je vertrekt moet namelijk eerst verwijderd worden van de telefoonlijn.
Begin augustus kreeg ik na de tel.melding (ik had gebeld) geen internet verbinding ondanks het gegeven dat het ADSL signaal van Demon op mijn tel.lijn stond.
Bellen bellen en nog eens bellen met de helpdesk van Demon.
Het lag niet aan hun (DEMON)
Maar het probleem lag bij mij.
Een fout in Windows XP???
Verkeerde kabels tussen modem en PC???
Maar waar lag nu werkelijk de fout (geconstateerd bij het tigste telefoontje)???
Het spiksplinternieuwe modem wat Demon mij leverde bleek door de fabriekant of DEMON verkeerd geprogrameerd te zijn.
Ik kreeg dus voor het eerst daadwerkelijk een internet verbinding via Demon op 4 augustus 2004.
Maar ik moest wel betalen vanaf 23 juli 2004.
Brief geschreven en e.e.a. uitgelegd aan de administratie.
Om een lang verhaal kort te maken: hun antwoord kwam er op neer, niks mee te maken, betalen vanaf 23 juli 2004.
Kortom ik heb dus 12 dagen voor Jan met de korte achternaam betaald.
Daarna nog veel storingen (tientallen) voornamelijk trage verbindingen.
b.v. Filmpjes die helemaal niet lopen.
En dat voor het hoogste snelheid abonnement en ook het duurste abonnement van 65 Euro per maand.
Conclusie: Demon is mij vies tegengevallen.
1) slechte klachten afhandeling, ze luisteren niet naar mensen.
2) geen waarde en kwaliteit voor je dure geld (65 Euro per maand)
3) hele trage verbindingen.
Einresultaat: ik raad niemand aan om Demon als provider te nemen.
Ik zal blij zijn als ik er op 23 juli 2005 van DEMON af ben.
Kees
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 12 mei 2005 13:14
door Gast
Kees heb jij je contracten bij Dexia ook opgezegd ???
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 12 mei 2005 14:16
door Gast
He Keessie,
waar ga je nou naartoe dan
Er zijn niet zoveel providers die zonder problemen werken.
Succes.
Ps. 65,00 is ECHT veel geld.
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 13 mei 2005 00:32
door keessie
Ik ga naar : VERSATEL
per 1 augustus 2005 !!!
Kees
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 13 mei 2005 00:39
door Gast
Gecondoleerd Kees voor elke wedstrijd kun je dan na 2 maanden een paar euro'tjes neertellen. Zie Scarlet wat een ellende.........zeg
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 14 mei 2005 19:34
door keessie
Stop nu eens met stoken man ( G A S T ) GAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Versatel begint pas in augustus 2005 met voetbal en het eerste jaar is gratis.
Als het mij niet bevalt dan ben ik toch gewoon per 1 augustus 2006 weer bij Versatel weg.
Niet "AUW" roepen voor je geslagen bent "G A S T".
Versatel is Scarlet niet. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Kees
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 14 mei 2005 20:04
door Gast
Koop eens een krant keessie die de Mol verkoopt versatel aan scarlet en dan ben je de pineut. Scarlet kan het nu al niet meer bolwerken en versatel ook niet. Ze hebben geen capaciteit voor zo iets en Johnny weet dat de koers Versatel staat sky high maar dat weet jij niet.
Je tekent gewoon iets en als het fout ga je mopperen. Keessie heeft het licht gezien net zoals met zijn contractjes van Dexia.
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 17 mei 2005 09:06
door spambam
Versatel heeft bij mij binnen 9 dagen de lijn aangelegd en internetsignaal erop gezet. Toppie prestatie. Alleen hun nieuwsserver is retebrak: als je daar 9-15Kb haalt met een 1Mb lijn mag je blij wezen
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 26 mei 2005 14:21
door slomnoel
Demon internet is idd niet meer wat het geweest is.
Zo hebben ze een tijdje geleden o.a. de prijs van een 2048/1024 lijn aangepast van 55.00 naar 34.50 euro...
Ze zouden de gebruikers van die verbinding op tijd laten weten wat men wilde: of dezelfde snelheid houden voor die 34.50 euro OF de 55.00 euro per maand houden, waarna de snelheid naar 4096/1024 zou gaan.
Mooi dat je niks hoort natuurlijk en dus aan die 20 euro extra vastzit, terwijl je tevreden bent met die snelheid die je al had.
Op zich allemaal best nog wel leuk en aardig, maar de antwoorden van de support afdeling, als je al antwoorden krijgt, zijn echt beneden de maat.
"Wij hebben u dit mailtje gestuurd op 'die en die' datum" (en ik weet zeker dat ze het niet gestuurd hebben, want ik ben inmiddels niet de enige).
Als je verder doorvraagt, gaat de radiostilte ineens in ... Helemaal geen antwoord meer, ook niet na 3x vragen.
Absoluut hopeloos. Demon was ooit een van de beste providers, maar sinds ze een postieve beoordeling van de consumentenbond kregen, is dat ook ineens helemaal omgeslagen.
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 31 mei 2005 15:47
door slomnoel
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 10 okt 2005 18:20
door lostsjon
Ik persoonlijk heb alleen goed ervaringen bij Demon en vele met mij.......vind het best irri dat een ieder hier maar gweoon zijn gal kan spuwen....!
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 10 okt 2005 18:44
door Conzales
Ik ben ook een klant van Demon. Op zich ben ik wel tevreden over de verbinding. Nooit gezeur over teveel dataverkeer etc. Ik heb ook 2 keer een negatieve ervaring gehad met de helpdesk van demon. Dit lag niet zozeer aan demon, maar aan 1 van hun leveranciers; BBned.
Het is heel makkelijk om de klantenservice slecht te gaan beoordelen, maar het ligt er ook aan wat de oorzaak is van het probleem van hun kant. Ze mogen geen info van BBned verstrekken, dat is lastig. Technische problemen liggen meestal niet aan demon, maar aan hun leveranciers waar zij niet direct vat op hebben!
Verder ligt het netwerk zelden plat (regio Enschede). Soms een uurtje voor onderhoud, dat netjes tijdig wordt aangegeven. Nee ik ben wel tevreden (voorlopig
). Over de prijs kan getwist worden, maar je hebt wel een onbeperkte verbinding zonder gezeur achteraf. En de helpdesk is tenslotte gratis, dus een kwartiertje in de wacht is niet zo'n probleem.
De laatste paar maanden heb ik echter niet meer gebeld, dus geen idee hoe het er nu aan toe gaat...
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 11 okt 2005 18:53
door Gast
Nou dat kan ik je wel vertellen.
Een paar weken geleden had ik in 1 week tijd,1 hele dag geen internet en toen weer 2 dagen wel en daarna 4 hele dagen niet.
Gebeld natuurlijk,maar er was een groot technisch probleem van BBned.
Ik weet dat Demon daar niets aan kan doen maar vind het wel waardeloos om zo lang zonder te zitten.
Op mijn vraag of ik dan korting zou krijgen omdat ik in totaal 5 dagen geen internet had zei men;Nee,pas als u langer dan 5 dagen achtereen geen internet heeft,krijgt u korting.
Ik vind dit echt waardeloos en niet bepaald klantvriendelijk,als men daar zo door gaat,raken ze een hoop klanten kwijt.
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 30 aug 2006 21:43
door Ezra
Heb ook slechte ervaring met klantenservice van Demon.
In maart 2005 is bij mij door de firma HEBO Telematica een modem geïnstalleerd t.b.v. ADSL
Zoals in de installatie-instructies stond vermeld moest de modem zo dicht mogelijk bij het ISRA punt geplaatst worden. Desondanks heeft de firma HEBO de modem op de bovenverdieping geplaatst ver van het IS/RA punt.
Ik heb daar over gecorrespondeerd zowel telefonisch als per E-mail (zie mijn accountfile) met Demon.
Na overleg met Demon waren wij overeengekomen dat we de installatie zouden laten zoals hij is en pas indien er zich problemen gaan voordoen de modem alsnog, in opdracht van Demon, verplaatst zou worden direct achter het IS/RA punt.
Nu ik hun attendeerde op hun toezegging van destijds kreeg ik nee en moet nu zelf voor de kosten opdraaien. Een antwoord op mijn brief bleef overigens uit en moest ik een maand later via een andere afdeling van Demon het negatieve antwoord afdwingen.
Dit werd mij middels een E-mail medegedeeld. Daar ik het niet eens was met het antwoord wilde ik op de E-mail reageren. Ik klikte op ''Antwoorden'' in Outlook Express'' maar kreeg de E-mail terug als onbestelbaar. Conclusie: Onbegrijpelijke slechte klantenservice!
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 30 aug 2006 23:18
door Dutch_com_freak
Duur valt best mee hoor
ik betaald €80 per maand en heb eigenlijk geen problemen... tenzij je kabels smelten... net als eergister...
maar zelfs dan ben je binnen 1 dag weer online
en weet je meteen dat je verbinding 20mb of meer aan kan op dit moment
en met dit modem (getest met KPN monteur)
is ff lastig savonds geen internet maar dan smiddags werkt het allemaal weer
en dat eigenlijk pas voor de 2de keer dat we problemen hebben in bijna alweer 5 jaar als ik me niet vergis valt het toch nog mee bij planet
Re: Demon internet ... Service ??
Geplaatst: 30 aug 2006 23:35
door onde
Ik ben nu twee jaar lid van en tevreden over Demon. Stabiele verbinding, nooit storingen en een deskundige gratis helpdesk.
Alleen een beetje aan de prijs, dat wel..