| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom reserveert AEGON 35 miljoen E.als ze onschuldig zijn?
Waarom reserveert AEGON 35 miljoen E.als ze onschuldig zijn?
Waarom reserveert AEGON 35 miljoen EURO voor claims van gedupeerden, terwijl AEGON toch altijd beweerd heeft onschuldig te zijn en in de hele, 6 miljard EURO, "A A N D E L E N L E A S E" affaire geen blaam te treffen?
Wie kan mij dat nu eens uitleggen?
Wie kan mij trouwens ook eens uitleggen waarom Zalm gisterenavond op bezoek bij Barend & van Dorp niet werd doorgezaagd over
"A A N D E L E N L E A S E" leed?
Terwijl ik toch weet dat er tientallen E-mails naar de redaktie van Barend & van Dorp zijn gegaan!
En wie kan mij vertellen of de aktie om bij het hoofdkantoor van AEGON te posten gisteren inLeeuwarden op 11 mei een succes was?
Ik heb er na niente naks niets van in de pers kunnen vinden.
Kees
Wie kan mij dat nu eens uitleggen?
Wie kan mij trouwens ook eens uitleggen waarom Zalm gisterenavond op bezoek bij Barend & van Dorp niet werd doorgezaagd over
"A A N D E L E N L E A S E" leed?
Terwijl ik toch weet dat er tientallen E-mails naar de redaktie van Barend & van Dorp zijn gegaan!
En wie kan mij vertellen of de aktie om bij het hoofdkantoor van AEGON te posten gisteren inLeeuwarden op 11 mei een succes was?
Ik heb er na niente naks niets van in de pers kunnen vinden.
Kees
Re: Waarom reserveert AEGON 35 miljoen E.als ze onschuldig zijn?
Gezien de opkomst is het toch niet verbazend dat de pers dit negeerde. Jammer dan ....