Opta gaat providers streng controleren??
Geplaatst: 13 mei 2005 07:36
Beste Dames en Heren,
De klachten van consumenten rijst de pan uit. De service laat vaak te wensen over. Verder zijn er regelmatig problemen met :
-Het totstandkomen van een verbinding.
-De snelheden.
-Bereikbaarheid van provider.
-Het oplossen van klachten.
Enz. Enz.
Consumenten worden geacht hun betalingen te doen per automatische incasso. Daar ligt dus veelal het probleem niet. Echter je mag dan ook verwachten, dat het produkt waarvoor je betaald, voldoet aan wat is overeengekomen.
Het word tijd dat een instantie de consument gaat beschermen en ingrijpt indien een provider in gebreke blijft. Is dit niet een taak voor de opta. Deze is ook gerechtigd boetes uit te vaardigen en dat is denk ik toch waar we naartoe moeten.(Helaas)
Het zou fantastisch zijn als radar (maakt wat meer indruk) deze vraag voor zou leggen aan betrokken partijen.
De klachten van consumenten rijst de pan uit. De service laat vaak te wensen over. Verder zijn er regelmatig problemen met :
-Het totstandkomen van een verbinding.
-De snelheden.
-Bereikbaarheid van provider.
-Het oplossen van klachten.
Enz. Enz.
Consumenten worden geacht hun betalingen te doen per automatische incasso. Daar ligt dus veelal het probleem niet. Echter je mag dan ook verwachten, dat het produkt waarvoor je betaald, voldoet aan wat is overeengekomen.
Het word tijd dat een instantie de consument gaat beschermen en ingrijpt indien een provider in gebreke blijft. Is dit niet een taak voor de opta. Deze is ook gerechtigd boetes uit te vaardigen en dat is denk ik toch waar we naartoe moeten.(Helaas)
Het zou fantastisch zijn als radar (maakt wat meer indruk) deze vraag voor zou leggen aan betrokken partijen.