goede morgen ik had een klacht over bittorent en emule.
ik had me laats aangemeld bij mp34u.nl
dan moet je met je telefoon een nummer draaien dan moet je een paar minuten wachten a 80c per min.
je betaald dan 2,50 ,als je dan betaald heb krijg je een code voor bij hun inteloggen.
dat heb ik met mijn stomme kop 2xgedaan ,maar ik kom maar niet binnen bij hun.
niet bij bittorent en niet bij emule.
nou heb ik eerst een bericht van myfailesharing terug gekregen.
daar moest ik dan mijn code en telnr doorgeven,dat heb ik toen gedaan.
naar 20 mailtjes en 8dagen later krijg ik een berichtje terug van myfailsharing dat ik niet bij hun moest zijn maar ergens anders moest ziin.
ik heb dus wel bij hun betaalt ik hoor nou al weer 4dagen niks .
kan ik daar iets tegen doen,graag een berichtje terug groetjes harry
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bittorent en emule
-
Re: bittorent en emule
Chepito,.... Emule en Bittorrents zijn clients en niet verantwoordelijk voor het wel of niet werken van de gegevens op de site. Weet je zeker dat mp34u.nl deze clients support? Gebruik je de goede versies?
emule is een peer to peer programma bittorrent is een verzamelnaam voor filesharing. Om bittorrent te kunnen gebruiken moet je een zgn client hebben (bv azureus) om torrents (bv mp3's) te downloaden.
Als ik het zo zie dan moet je eerst jezelf maar eens de schuld geven van het niet werken want ik krijg niet echt de indruk dat je weet waar je mee bezig bent (of wilt zijn).
Als ik het zo zie dan moet je eerst jezelf maar eens de schuld geven van het niet werken want ik krijg niet echt de indruk dat je weet waar je mee bezig bent (of wilt zijn).
Wat moet je op mp34u.nl doen.
Deze site wil je alleen maar geld uit je zak kloppen.
http://www.digimuziek.nl/
Lees dit maar eens goed door.
P2P kan je dus elders gewoon gratis downloaden .
Voor sites voor de (goede) links van EMULE moet je voor de meeste wel gratis registreren .Maar dat is alleen maar om het Brein het moeilijk te maken .
Deze site wil je alleen maar geld uit je zak kloppen.
http://www.digimuziek.nl/
Lees dit maar eens goed door.
P2P kan je dus elders gewoon gratis downloaden .
Voor sites voor de (goede) links van EMULE moet je voor de meeste wel gratis registreren .Maar dat is alleen maar om het Brein het moeilijk te maken .
ik vind het een beetje dom dat je betaald hebt hiervoor, het ligt niet aan bittorrent of emule. persoonlijk zou ik daar nooit voor betalen.
als je even zoekt vind je genoeg
als je even zoekt vind je genoeg
hahahahaahha je moet nog een x bellen *********** dan jatte ze weer geld van je hahahahahaha sjapFC GRONINGEN RULEZZZZ
My failesharing. Goede tiepvaud! [/quote]een bericht van myfailesharing