| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afsluiten door orange terwijl er nog ruim beltegoed op staat
-
bartje_v
afsluiten door orange terwijl er nog ruim beltegoed op staat
Ik zit met het volgende Ik heb een smart abbo van orange, Iedere maand 15 euro ALS het op de rekening staat. Gelukkig stuurt orange als het even niet afgeschreven kan worden een acceptgiro met voorgedrukt hetzelfde rekeningnummer als waar het toch al niet af kon. Dus ben je verplicht een overschrijfkaart zelf in te vullen van een andere rekening. De betaal termijn van 4 dagen afgezien van de verzend en ontvangst datum neem weekend zijn al absurd. Maar na 2 weken word je domweg afgesloten kun je niet meer bellen terwijl er nog ruim beltegoed van de vorige maanden op staat.
Opwaarderen kan niet meer ergo om 15 euro af te dwingen stelen ze 45 euro.
kan dat allemaal zomaar ??????????? ikvind van niet
Opwaarderen kan niet meer ergo om 15 euro af te dwingen stelen ze 45 euro.
kan dat allemaal zomaar ??????????? ikvind van niet
-
1
Re: afsluiten door orange terwijl er nog ruim beltegoed op staat
Ten eerst is het onzin dat je de Smart 15 alleen krijgt als er geld op staat. Orange schrijft 15 euro beltegoed bij en incasseert dit pas 2/3 weken later van je rekening. Ten tweede is het jouw eigen verantwoordelijkheid om de incasso in de gaten te houden en Orange gaat jou echt niet eerst vragen wel banknummer er WEL op de acceptgiro moet. En ten slotte mogen ze je al afsluiten als de betaling 1 dag te laat is, ongeacht wat je opgespaarde beltegoed is. Je kan namelijk gebruik maken van de diensten van Orangen, "zonder" daarvoor te betalen...en het is geen liefdadigheids instelling.
-
Gast
ja moet je maar op tijd betalen, dan heb je al die "ellende" niet
-
Tosbaga
waar zijn de ouders van zulke kinderen???
-
Jojo37
Ik heb het ook gehad.Was er op 1 dag veel van me bank geschreven waardoor Orange niet was gelukt.Ik had toen 20 euro van mijn smart aan beltegoed en nog 60 euro zelf bijgekocht beltegoed op mijn telefoon.Ik moest 15 euro betalen waar je zelf geen kans voor hebt als je een bank heb.Omdat hun giro hebben duurt het bijschrijven te lang.
Ze plunderde gewoon mijn 80 euro van me beltegoed terwijl ze 15 euro tegoed hadden.
Is schandalig
Ze plunderde gewoon mijn 80 euro van me beltegoed terwijl ze 15 euro tegoed hadden.
Is schandalig
-
Tosbaga
teveel afgeschreven of stond er te weinig op je rekening?
-
jen
Het is en blijft de verantwoordelijkheid van jezelf om ervoor te zorgen dat een rekening optijd betaald wordt. Doe je dat, dant is er niets aan de klant. Misschien voor iedere aanschaffer van een telefoon een tip om voortaan ook de algemene voorwaarden te lezen die je bij een pakket krijgt. En trouwens, wanneer de niet betaald en je op grond van de algemene voorwaarden afgesloten wordt, en alles is betaald, dan is Orange wel zo redelijk om het tegoed weer bij te schrijven als prepaid tegoed.