LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lintje voor Onur Air !!!!!
Lintje voor Onur Air !!!!!
ik wil ff mededelen dat jullie dit stukje even moeten lezen ik werk op een reisbureau en dis stond er dus in ons reisvakblad:
Award voor onur Air
De geplaagde Turkse Onur Air, die door de mediahype wordt achtervolgd, is door de Irbus uitgenodigd om deze maand een 'Award of excellence' voor de A321-vloot in ontvangst te nemen. Onur Air is nietonveilig. 'Een paar incidenten hebben het veroorzaakt resulterend in massahysterie. Ze worden onterecht aan de schandpaal genageld' zegt Corendon. Met crisis- PR wil Onur Air tegengas geven.
NOu mensen zegt dit niet genoeg ze zijn niet slecht die toestellen jullie maken je zelf en andere alleen maar gek met die overdreven verhalen...
Award voor onur Air
De geplaagde Turkse Onur Air, die door de mediahype wordt achtervolgd, is door de Irbus uitgenodigd om deze maand een 'Award of excellence' voor de A321-vloot in ontvangst te nemen. Onur Air is nietonveilig. 'Een paar incidenten hebben het veroorzaakt resulterend in massahysterie. Ze worden onterecht aan de schandpaal genageld' zegt Corendon. Met crisis- PR wil Onur Air tegengas geven.
NOu mensen zegt dit niet genoeg ze zijn niet slecht die toestellen jullie maken je zelf en andere alleen maar gek met die overdreven verhalen...
Re: Lintje voor Onur Air !!!!!
Meen je dit nu of is het een grapje je laatste stukje van dat ze wel veilig zijn en mensen elkaar gek maken?
Als je het meen dan hoop ik bij jou nooit een reis te boeken.
Wat maakt dan jou zo bijzonder dat je het beter weet als de mensen die deze toezicht uitvoeren?
Als je het meen dan hoop ik bij jou nooit een reis te boeken.
Wat maakt dan jou zo bijzonder dat je het beter weet als de mensen die deze toezicht uitvoeren?
Het gaat over de Airbus 321 toestellen van Onur. Daar zijn ook geen problemen mee. Wél met de o.a. de oude A300's en MD80's van Onur. Vliegtuigen zijn soms net auto's, naarmate ze ouder worden hebben ze een meer liefdevolle behandeling nodig.
Even nuanceren:
De award was voor het onderhoud van de A321 toestellen (een klein gedeelte van hun vloot), niet voor hun andere toestellen.
Ook al zijn de toestellen goed onderhouden, dan zegt dat nog niets over hoe er mee omgesprongen wordt. Een groot aantal incidenten met Onur Air had te maken met pilootfouten, zoals foute belading, het verlopen zijn van luchtwaardigheidsbewijzen, etc.
De award was voor het onderhoud van de A321 toestellen (een klein gedeelte van hun vloot), niet voor hun andere toestellen.
Ook al zijn de toestellen goed onderhouden, dan zegt dat nog niets over hoe er mee omgesprongen wordt. Een groot aantal incidenten met Onur Air had te maken met pilootfouten, zoals foute belading, het verlopen zijn van luchtwaardigheidsbewijzen, etc.
ik zeg niet dat ik beter ben en zo wil ik ook niet overkomen maar ik iwlde alleen maar zeggen dat niet alle toestellen slecht zijn dat wil ik er mee zeggen... En iedereen maakt toch iedereen gek dat is niet verkeerd bedoeld maar dat is toch zo ??? de ene verteld dit en de andere verteld weer dat....
Ik kan niet veel zeggen, maar die award was op verzoek van Onur gegeven NA de berichtgevingen over onveiligheden.
Onur leidt voor Airbus alle Europeesche piloten op voor de 321 omdat ze daar de beste offerte voor hadden gemaakt en omdat ze mogelijkheden hadden om piloten in opleiding veel vluchturen te laten maken.
Onur leidt voor Airbus alle Europeesche piloten op voor de 321 omdat ze daar de beste offerte voor hadden gemaakt en omdat ze mogelijkheden hadden om piloten in opleiding veel vluchturen te laten maken.
Ze hebben de award gekregen door de airbus fabrikant.Kan je na gaan hoe mensen het artikel lezen. Ze breien allen hun eigen mening.Flink hoor !!Eerst Phuket nu Onur En nu die andere.Jonge jonge en maar opstoken het vuurtje.Maar toch naar turkije willen gaan op lage kosten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat zegt al genoeg.
nou ik ga ook naart turkije en ik heb van te voren al martinair geboekt omdat ik daar gewoon graag mee vlieg en daar moest ik dus extra voor betalen en dat kan me geen flikker schelen dus er zijn ook nog nederlanders die het echt niets kan schelen dat we wat extra's moet betalen hoor Gast.....
Laat de Turkse bedrijven maar barsten en boek bij Nederlandse bedrijven.
Turkije is geen europees land en moet het ook nooit worden
Turkije is geen europees land en moet het ook nooit worden
ik begrijp je laatste reactie niet goed devil, wat bedoel je precies/ en waarom zeg je dat? Wat heeft het gedoe met onur Air ermee te maken of Turkije wel of niet tot Europa behoort/zal behoren?
Dat zal nog heel wat stof geven en voorlopig zal het bij praten blijven.Maar als de fabrikant van Onur hun een lintje wil geven is dat hun goede recht .Dat gaan ons niet aan.Hun beslissen wie er een lintje krijgt.Als het goed is vliegt Onur al jaren en toen hoorde je nooit wat .Want toen gingen er ook massaal de toeristen daarheen, en nu ook.Alleen deugd er niets meer.Dus boek dan meteen een hollandse maatschappij erbij.Dan kan je ook niet zeuren.Het is wel duurder.
Devil, lekker hypocriet.
Wel naar Turkije gaan, maar niet boeken bij Turken omdat ze niet bij Europa horen?
Ga dan niet naar Turkije.
Wel naar Turkije gaan, maar niet boeken bij Turken omdat ze niet bij Europa horen?
Ga dan niet naar Turkije.
Dat is niet geheel waar. Een kleine 2 jaar geleden is Onur Air, na een aantal incidenten, al onder verscherpt toezicht gekomen.Als het goed is vliegt Onur al jaren en toen hoorde je nooit wat
Op diverse sites, zoals Wereldwijzer en (internationale) piloten forums, zijn nog genoeg discussies over Onur uit die tijd te vinden.
Dus dit is echt niets iets wat opeens uit de lucht komt vallen.
Even tussen neus en lippen door dat volgens 4 uur nieuws onur mag vliegen in belgie.En dat onur met gehuurde toestellen mensen terug gaan vliegen.
Maar ze mochten de hele tijd toch al wel van uit en van af Belgie vliegen? Daar hadden ze toch nog geen landingsverbod? Nou, dan weet ik het nu ook niet meer!
Het ging al rond dat ze daar ook een vliegverbod hadden,en dat klopte niet.Dus zodoende dat het op het nieuws kwam.Daar was ik ook verbaasd over.
Als je een vliegverbod krijgt dan heb je t wel erg bont gemaakt hoor. Het is zoiets als 't wrak van de weg'; meteen naar de schroot!!!
Alle Turkije gasten zouden op tijd terug zijn aldus teletekst pag.106.
Ook reizen er mensen terug met Onur via Brussel, die dan hun reis naar hier kunnen voortzetten.
Ook reizen er mensen terug met Onur via Brussel, die dan hun reis naar hier kunnen voortzetten.
Turkije profiteert al jaren van west europa, en leveren prutswerk met vliegtuigen en hotels.
Hotels zien er goed uit op de site van oad.En de kamers ook en tevens appartementen bekeken..Als ik jou was .ga dan niet naar turkije!!!En ga ergens anders heen.En zorg er wel voor dat je niet zo moet zeuren dan .Jij hebt overal op te zeuren!!!