Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen aan een goed, betaalbaar en betrouwbaar adres voor een keuken? Ik heb zo'n 6500,- euro te besteden voor een rechte opstelling; 3 meter en 15 cm.
Ben uiteraard al bij verschillende zaken geweest, maar allemaal van de M-groep. Ik werd daar niet blij van!
Oh, ja; wat voor soort materiaal moet ik nooit nemen?
Bedankt alvast voor jullie moeite!
Britt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een goede betrouwbare keukenzaak omg. Drechtsteden???
Re: Een goede betrouwbare keukenzaak omg. Drechtsteden???
Ik ben ontzettende laat natuurlijk,maar ik zat zomaar wat te bladeren...
dus voor diegen die het weten wil..
In Alblasserdam zit een eenmanszaakje, Booves. Daar heb ik mijn Keuken gekocht (merk E+K, rechte opstelling 3 mtr en kookeiland van 1x1.60m).
Je wordt er persoonlijk behandeld en de service was uitstekend. Het bedrijf bestaat al 35 jaar en is in handen van een mevrouw. Dit jaar heeft zij een partner gevonden die het van haar gaat overnemen omdat zij het mettertijd rustiger aan wil gaan doen.
Volop keus, goede begeleiding en geen agressieve verkooptechnieken.
dus voor diegen die het weten wil..
In Alblasserdam zit een eenmanszaakje, Booves. Daar heb ik mijn Keuken gekocht (merk E+K, rechte opstelling 3 mtr en kookeiland van 1x1.60m).
Je wordt er persoonlijk behandeld en de service was uitstekend. Het bedrijf bestaat al 35 jaar en is in handen van een mevrouw. Dit jaar heeft zij een partner gevonden die het van haar gaat overnemen omdat zij het mettertijd rustiger aan wil gaan doen.
Volop keus, goede begeleiding en geen agressieve verkooptechnieken.
Ga eens naar de keukenzaak Kvik in Barendrecht. Hebben goede kwaliteit en een lage prijs.
weet niet of je er nog wat aan hebt:
Konijnendijk in Numansdorp.
Heb ik een geweldige keuken gekocht, bijna in 1 keer goed afgeleverd, nazorg was top!!
Konijnendijk in Numansdorp.
Heb ik een geweldige keuken gekocht, bijna in 1 keer goed afgeleverd, nazorg was top!!