Problemen met Vara/Kassa Website, Kassa weigert oplossing
Geplaatst: 19 mei 2005 00:11
Zelfs een consumentenprogramma heeft concurrentie. Zo is er bijvoorbeeld het programma Kassa van de Vara. In dit programma wordt vaak verwezen naar de site kassa.vara.nl Daar zitten experts klaar om vragen van consumenten te beantwoorden.
Het is niet zo dat de redactie van Kassa de vragen beantwoord, dat doen vrijwilligers die menen verstand van zaken te hebben. Zo'n vrijwilliger ben ik.
Ik schat dat er nu bijna een half jaar technische problemen zijn met deze site. Mogelijk zijn er teveel bezoekers, mogelijk schiet de provider of websitehost tekort maar alle "experts" op die site zijn het er wel mee eens dat de situatie onhoudbaar wordt.
Al meerdere keren is een poging ondernomen om het probleem bij de redactie van Kassa onder de aandacht te brengen. Echter elke vorm van reactie blijft uit. Men leest zelfs hun eigen forum niet!
Daarbij komt, dat men het wel voor elkaar krijgt om leveranciers als UPC aan de schandpaal te nagelen vanwege hun slechte service, maar wanneer men zelf het goede voorbeeld kan geven niet thuis is...
Hoe hypocriet kun je zijn ?
De vaste gebruikers van de kassa site voelen zich in elk geval behoorlijk genegeerd.
Ik ben benieuwd of de Radar redactie haar eigen forum wel leest en mogelijk eens een telefoontje wil wagen naar de Kassa redactie. Misschien dat dit indruk maakt ?
Het is niet zo dat de redactie van Kassa de vragen beantwoord, dat doen vrijwilligers die menen verstand van zaken te hebben. Zo'n vrijwilliger ben ik.
Ik schat dat er nu bijna een half jaar technische problemen zijn met deze site. Mogelijk zijn er teveel bezoekers, mogelijk schiet de provider of websitehost tekort maar alle "experts" op die site zijn het er wel mee eens dat de situatie onhoudbaar wordt.
Al meerdere keren is een poging ondernomen om het probleem bij de redactie van Kassa onder de aandacht te brengen. Echter elke vorm van reactie blijft uit. Men leest zelfs hun eigen forum niet!
Daarbij komt, dat men het wel voor elkaar krijgt om leveranciers als UPC aan de schandpaal te nagelen vanwege hun slechte service, maar wanneer men zelf het goede voorbeeld kan geven niet thuis is...
Hoe hypocriet kun je zijn ?
De vaste gebruikers van de kassa site voelen zich in elk geval behoorlijk genegeerd.
Ik ben benieuwd of de Radar redactie haar eigen forum wel leest en mogelijk eens een telefoontje wil wagen naar de Kassa redactie. Misschien dat dit indruk maakt ?