LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Hallo
Wij gaan 1 juni naar bodrum toe, vliegen gelukkig met transavia hihi
Maar ik hoor er gemengde berichten over het hotel de ene vind het een tophotel en de anderen is er zeer niet over te spreken
Zijn er mensen daar geweest die me er wat meer over kunnen vertellen
Heb ook iets gelezen over inentingen ergens elders op het forum hier sunweb heeft hier niks over gezegt...
Nou heb ik natuurlijk geen zin om ziek te worden dus zo ik hier graag ook nog wat meer info over willen
groetjes
Wij gaan 1 juni naar bodrum toe, vliegen gelukkig met transavia hihi
Maar ik hoor er gemengde berichten over het hotel de ene vind het een tophotel en de anderen is er zeer niet over te spreken
Zijn er mensen daar geweest die me er wat meer over kunnen vertellen
Heb ook iets gelezen over inentingen ergens elders op het forum hier sunweb heeft hier niks over gezegt...
Nou heb ik natuurlijk geen zin om ziek te worden dus zo ik hier graag ook nog wat meer info over willen
groetjes
Re: Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Ellytjuhhh,
Wat verwacht jij van een vakatie en van een hotel?
Ik denk dat je dat in eerste instantie eens duidelijk moet hebben.
Dan kan je beter bepalen of een hotel wel iets voor je is of niet.
Wat verwacht jij van een vakatie en van een hotel?
Ik denk dat je dat in eerste instantie eens duidelijk moet hebben.
Dan kan je beter bepalen of een hotel wel iets voor je is of niet.
Nou volgens de foto's en de beschijvingen moet het een mooi hotel zijn is ook net nieuw.
Alleen wil gewoon ervaringen weten van mensen die daar geweest zijn.
Omdat ik op vakantiewijzer dingen gelezen heb die het tegendeel bewijzen, zouden natuurlijkj mensen kunnen zijn die de boel willen stangen daarom vraag ik hierzo naar ervaringen van anderen mensen:)
Alleen wil gewoon ervaringen weten van mensen die daar geweest zijn.
Omdat ik op vakantiewijzer dingen gelezen heb die het tegendeel bewijzen, zouden natuurlijkj mensen kunnen zijn die de boel willen stangen daarom vraag ik hierzo naar ervaringen van anderen mensen:)
Ik weet niet of het NU nog nut heeft om je te laten inenten!
Kijk voor de gegevens van het hotel anders even op :
www.vakantiereiswijzer.nl
Staan heel veel ervaringen van mensen op die al eens naar een bepaalde accomodatie zijn geweest.
Kijk voor de gegevens van het hotel anders even op :
www.vakantiereiswijzer.nl
Staan heel veel ervaringen van mensen op die al eens naar een bepaalde accomodatie zijn geweest.
Kijk anders eerst even op de vakantiereiswijzer.nl. Hier staan veel reaties op over hotels enz.
Wat betreft inentingen, ik heb het nooit bewust voor Turkije gedaan, wel voor andere landen en omdat de meeste inentingen een aantal jaar gelden was dat mooi meegenomen. Je moet gewoon geen water uit de kraan drinken en als je water in de winkel of het restaurant koopt kijk dan even of de verzegeling er nog op zit. Verder geld wat overal geld koop geen zaken die de heledag al in de brande zon liggen staan of hangen. Verder loop je altijd de kans om eens een dag of wat last te hebben van je darmen of je maag. Cominatie van het warme weer en andere kruides en misschien wat vetter.
Al vast veel plezier.
Wat betreft inentingen, ik heb het nooit bewust voor Turkije gedaan, wel voor andere landen en omdat de meeste inentingen een aantal jaar gelden was dat mooi meegenomen. Je moet gewoon geen water uit de kraan drinken en als je water in de winkel of het restaurant koopt kijk dan even of de verzegeling er nog op zit. Verder geld wat overal geld koop geen zaken die de heledag al in de brande zon liggen staan of hangen. Verder loop je altijd de kans om eens een dag of wat last te hebben van je darmen of je maag. Cominatie van het warme weer en andere kruides en misschien wat vetter.
Al vast veel plezier.
Ik lees net dat je op de site van vakantiereiswijzer bent geweest, tja dat kan ik alleen maar zeggen ervaar het zelf en laat je niet ontmoedigen door wat andere er van zouden kunnen zeggen. Kijk Ben je iemend die alleen maar boerenkool met worst wil waar hij ook ter wereld zit en het hotel kan je dat niet geven deugd het gelijk niet meer, als je zelf de lat te hoog legd en denkt dat je bv in een palais logeert en ij aankomst blijkt het niet zo te zijn is het gelijk vervelend, laat het op je afkomen en ga van je gevoel uit toen je het hotel boekte dat heb je niet voor niks gezkozen toch?
Hallo
Jah dat is wel zo ja, geen dingen kopen die lang in de zon liggen enzo en geen water ijsjes enzo..
Gewoon flessen water kopen...
Ik maak me miss wel te snel druk hihi
groetjes
Jah dat is wel zo ja, geen dingen kopen die lang in de zon liggen enzo en geen water ijsjes enzo..
Gewoon flessen water kopen...
Ik maak me miss wel te snel druk hihi
groetjes
Misschien dat je de eerste vraag nog even zou kunnen beantwoorden, ellytjuhhh?
Zou misschien wel zo netjes zijn.
Zou misschien wel zo netjes zijn.
Wat verwacht jij van een vakantie en van een hotel?
Ik had al verteld, dat ik de foto's had gezien van baia en de info van het hotel erbij had gelezen...
Dus dat verwacht ik ook...
Snappie
Neem anders eens een kijkje op www.sunweb.nl
Doeg
Dus dat verwacht ik ook...
Snappie
Neem anders eens een kijkje op www.sunweb.nl
Doeg
Ellytjuhhh
hoppelijk kan je meer zeggen wanneer je terug komt want ik vertrek en maand later.
ik vind het ook raar de ene zegt dat het restorant top is de andere zegt dat het op niets trekt?
hoppelijk kan je meer zeggen wanneer je terug komt want ik vertrek en maand later.
ik vind het ook raar de ene zegt dat het restorant top is de andere zegt dat het op niets trekt?
Hallo
Ik zal zeker vertellen hoe het is geweest
En hoop dat het allemaal best meevalt, klaagt ook iemand dat er glas lag bij het zwembad zal miss een heel klein scherfje geweest zijn denk ik.
En iemand anders zegt dat er allleen maar kip te halen valt nou dat lijkt me dus echt sterk hihi...
Gelukkig is het merendeel er wel tevreden over, en veel mensen klaagde toen ook omdat het hotel toen nog nie af was maar dat is tie nou wel dus ik ben echt benieuwd
Kan niet wachten
Groetjes
Ik zal zeker vertellen hoe het is geweest
En hoop dat het allemaal best meevalt, klaagt ook iemand dat er glas lag bij het zwembad zal miss een heel klein scherfje geweest zijn denk ik.
En iemand anders zegt dat er allleen maar kip te halen valt nou dat lijkt me dus echt sterk hihi...
Gelukkig is het merendeel er wel tevreden over, en veel mensen klaagde toen ook omdat het hotel toen nog nie af was maar dat is tie nou wel dus ik ben echt benieuwd
Kan niet wachten
Groetjes
ow vergeten
Ik kom 9 juni terug dus dan 10 juni zet ik me ervaring hier neer
groetjes
Ik kom 9 juni terug dus dan 10 juni zet ik me ervaring hier neer
groetjes
er staan ook beoordelingen op de site van het hotel
http://www.hotel-baia.com/commentview.php
http://www.hotel-baia.com
http://www.hotel-baia.com/commentview.php
http://www.hotel-baia.com
Ellytjuhhh, is het nu echt zo moeilijk voor je om antwoord te geven?
Een site met een fotootje zegt namelijk niks.
Ik vroeg gewoon wat jij van een vakantie verwacht...
Wat jij van een hotel verwacht...
Ben jij het type dat de hele dag bij het hotel bij het zwembad ligt?
Dan stel je namelijk andere eisen aan een hotel dan wanneer er de hele dag op uit trekt en het hotel alleen als een slaapplaats ziet...
Dus nogmaals de vraag, wat verwacht jij van een vakantie en hotel?
Een site met een fotootje zegt namelijk niks.
Ik vroeg gewoon wat jij van een vakantie verwacht...
Wat jij van een hotel verwacht...
Ben jij het type dat de hele dag bij het hotel bij het zwembad ligt?
Dan stel je namelijk andere eisen aan een hotel dan wanneer er de hele dag op uit trekt en het hotel alleen als een slaapplaats ziet...
Dus nogmaals de vraag, wat verwacht jij van een vakantie en hotel?
Ik ben gewoon geinteresseerd in baia..
Wat ik van een vakantie verwacht staat hier helemaal los van of ik nou graag bij het zwembad lig of niet haha dat heeft hier toch niks mee te maken
Wat ik van een vakantie verwacht staat hier helemaal los van of ik nou graag bij het zwembad lig of niet haha dat heeft hier toch niks mee te maken
Tuurlijk heeft dat er wel mee te maken.
Je stelt dan namelijk andere eisen aan een hotel.
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof.
Of weet je zelf gewoon niet wat je wilt van een hotel
Je stelt dan namelijk andere eisen aan een hotel.
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof.
Of weet je zelf gewoon niet wat je wilt van een hotel
En daar had ik ook al gekeken op die site, alleen daar staat eigenlijk nog minder info als op wegwijzer hihi...
Alleen dat er een gigantisch lekker ding moet rondlopen
Ook geen onaardige info
Maar heb er niet echt veel aan
Denk dat ik gewoon afwacht en er niet teveel van verwacht dan kan het ook niet tegen vallen...
Heeft iemand miss nog info over de intentingen....
Volgens mij is het niet echt noodzakelijk zolang je maar goed oplet waar je eet en absoluut geen water drinken daarzo...
Groetjes
Alleen dat er een gigantisch lekker ding moet rondlopen
Ook geen onaardige info
Maar heb er niet echt veel aan
Denk dat ik gewoon afwacht en er niet teveel van verwacht dan kan het ook niet tegen vallen...
Heeft iemand miss nog info over de intentingen....
Volgens mij is het niet echt noodzakelijk zolang je maar goed oplet waar je eet en absoluut geen water drinken daarzo...
Groetjes