Nieuwe wasdroger AEG T35600 nu al defect
Geplaatst: 19 mei 2005 12:36
Ik heb op 16-3-2005 een AEG wasdroger met type T35600 gekocht met binnenverlichting.
De eerste 2 weken had ik binnenverlichting maar de 3e week dus niet meer.
Ik heb dit doorgegeven bij de zaak waar ik hem gekocht had.
Op 5 april is Electrolux geweest om een nieuw lampje te plaatsen.
1,5 week later had ik weer geen bionnenverlichting en op 2 mei is dus weer Electrolux geweest voor het plaatsen van een nieuw lampje en het doormeten van het apparaat om te kijken of er ergens anders iets fout zat. Volgens de monteur was er dus verder niets mis mee en had ik gewoon pech dat het eerste lampje wel bij de levering kapot was gegaan en het tweede lampje bij de vorige monteur misschien wel een half jaar had liggen rammelen in zijn auto.
Vandaag zou de monteur van Electrolux tussen 8 en 10 uur komen maar hij belde om half 8 dat hij het niet kon redden om die tijd en dat hij wel na 3 uur vanmiddag zou komen.
Ik wees hem er op dat het mij was opgevallen dat de lampjes iedere keer kapot waren gegaan nadat ik de machine op intensief had ingesteld. Zegt hij dood leuk o maar dat denk ik niet er zal wel een verkeerd lampje in zitten.
Nou heb ik op de internet site van Electrolux gelezen dat ze meer dan 111 monteurs hebben.
Als ze me iedere keer een andere monteur sturen ben ik dus 111 lampjes verder voordat ze dan zeggen dat het toch wel niet aan het lampje lkigt ben ik bang.
Jeejtje kan ik hier niets anders mee?
Het apparaat is nu net 2 maanden geleden geleverd ( 16-3 gekocht 19-3 geleverd ) en je kunt wel zeggen het is maar de binnenverlichting maar ik heb hem wel gekocht met binnenverlichting dus vind ik dat die het dan ook moet doen.
Of zie ik dit verkeerd?
De eerste 2 weken had ik binnenverlichting maar de 3e week dus niet meer.
Ik heb dit doorgegeven bij de zaak waar ik hem gekocht had.
Op 5 april is Electrolux geweest om een nieuw lampje te plaatsen.
1,5 week later had ik weer geen bionnenverlichting en op 2 mei is dus weer Electrolux geweest voor het plaatsen van een nieuw lampje en het doormeten van het apparaat om te kijken of er ergens anders iets fout zat. Volgens de monteur was er dus verder niets mis mee en had ik gewoon pech dat het eerste lampje wel bij de levering kapot was gegaan en het tweede lampje bij de vorige monteur misschien wel een half jaar had liggen rammelen in zijn auto.
Vandaag zou de monteur van Electrolux tussen 8 en 10 uur komen maar hij belde om half 8 dat hij het niet kon redden om die tijd en dat hij wel na 3 uur vanmiddag zou komen.
Ik wees hem er op dat het mij was opgevallen dat de lampjes iedere keer kapot waren gegaan nadat ik de machine op intensief had ingesteld. Zegt hij dood leuk o maar dat denk ik niet er zal wel een verkeerd lampje in zitten.
Nou heb ik op de internet site van Electrolux gelezen dat ze meer dan 111 monteurs hebben.
Als ze me iedere keer een andere monteur sturen ben ik dus 111 lampjes verder voordat ze dan zeggen dat het toch wel niet aan het lampje lkigt ben ik bang.
Jeejtje kan ik hier niets anders mee?
Het apparaat is nu net 2 maanden geleden geleverd ( 16-3 gekocht 19-3 geleverd ) en je kunt wel zeggen het is maar de binnenverlichting maar ik heb hem wel gekocht met binnenverlichting dus vind ik dat die het dan ook moet doen.
Of zie ik dit verkeerd?