Ik werk met meervoudig gehandicapten en 1 van mijn clienten heeft canal+. Dit heeft hij speciaal voor de eredivisie voetbal. Nu hebben wij zijn abonnement op gezegt, tot zover geen probleem.
Nu het volgende:
Hij wil graag voetbal zien, dus ik versatel bellen hoe dat zit met een voetbal abonnement...
Nu moet die client van mij een abonnement afsluiten voor adsl van 39.95 euro en dan kan hij dit jaar gratis voetbal kijken, dus volgend jaar komen er nog kosten voor de voetbal bij. Versatel kon mij niet vertellen wat dat dan zou gaan kosten. Ik zeg tegen Versatel, die client kan niet lezen of schrijven dus heeft niets aan adsl! Versatel: Nee mevrouw, dat adsl is niet duur met alle mogelijkheden die het heeft...
Niet duur??? bijna 40 euro betalen voor iets wat je niet KAN gebruiken omdat je een beperking hebt en dat noemen zij niet duur! Ik vind het heel raar dat je eerst adsl moet afsluiten en daarna pas voetbal kan kijken!
Ik denk dat versatel voor sommige mensen een uitzondering moet maken, zeker omdat mijn client niet van de adsl dienst gebruik KAN maken! Want het komt erop neer dat hij volgend jaar E39.95 + kosten voetbal moet gaan betalen, en dat is een hele hoop geld, vooral voor iemand die volledig arbeidsongeschikt is en van een WAO moet leven!!!
PS we hebben het nog niet afgesloten, puur omdat het zo duur is.
Ik hoop dat versatel hier want aan gaat doen, voor mijn client maar ook voor alle anderen die hierdoor geen voetbal meer kunnen kijken!