Pagina 1 van 1

Mutikabel

Geplaatst: 24 mei 2005 19:50
door nijyry70
Multikabel geeft geen informatie over een gevraagde brief die door mij geschreven zou zijn aangaande een snelheids verhoging. Wel schrijven ze €30,00 af om mij weer op mijn gewenste snelheid te zetten.Sevice en openheid van zaken kennen ze in dit geval niet :twisted: :cry: [/b]

Re: Mutikabel

Geplaatst: 26 mei 2005 16:48
door MeZelf
:shock:
Een snelheidsverhoging is gratis, een laging niet.

En ben ik blij dat ik die nerds van MK eindelijk heb kunnen lozen.
Gelukkig nu bij XS4ALL.

Aflopen 2 jaar steeds een algemene verhoging in snelheden in november meegemaakt.
Steeds was de snelheid waardeloos en het duurde dan doodleuk 3 maanden voordat ik weer op snelheid zat.
"Het TOC heeft een script draaien die kijkt wat er fout is"
"Wat er fout is weer ik wel, te kort aan bandbreedte in de regio"
"Ik het vermelden in de call en het doorgeven"
Dat is het standaardantwoord van ze.

En ik zat dus bij Giganews (newsprovider), die killde m'n account omdat ik vanaf een andere IP connectie maakte (vanaf het MK netwerk).
Helpdesk gebeld.
"Kunnen jullie geen contact met ze opnemen?"
"Nee dat kunnen we niet"
"Maar jullie hebben een peeringovereenkomst met ze"
"Meneer we kunnen u niet helpen, want wij hebben geen contact met hun. U zult zelf contact met ze moeten opnemen"
"Maar ze reageren niet op m'n emails"
"En toch kunnen wij u niet helpen"
"Kan ik dan niet tenminste een echt vast IP krijgen?"
(je krijgt bij MK namelijk nogsteeds een leased IP van 42 dagen en dat kan wijzigen als hun TOC een wijziging maakt op het netwerk. Dus geen vast IP)
"Meneer, dat is alleen voor zakelijke aansluiting en we gaan die echt niet aan u een vast IP gegeven"
(klik aan hun kant)

Dus na 2 creditcards had ik dan eindelijk de reden bij MK weg te gaan.
Helaas zakte ik wel in snelheid terug van 10/2Mbit naar 8/1Mbit.
Maar ja, bij XS4ALL dus wel een super vast, wijzigt nooit IP.

Advies: lozen die hap, want klanttevredenheid is iets wat ze namelijk echt niets interesseert.

Re: Mutikabel

Geplaatst: 13 dec 2005 19:17
door skippy
wonderlijke manier van zakendoen quicknet heeft ook adsl en aanmerkelijk goedkoper en sneller dan mk internet alleen als je in het mk gebied woont heb je pech gehad de postcode check geeft aan dat er geen quicknet adsl op het desbetreffend adres mogelijk is en ben je verpicht kabelinternet te nemen,daar verdienen ze namelijk meer aan
dan is dat ook maar weer duidelijk.

Re: Mutikabel

Geplaatst: 14 dec 2005 14:04
door keezvh
Uhm...nee, je zet TOC neer, ik weet dat dat NOC is, ik ga er niet vanuit dat je zeker 3 keer dezelfde spel fout maakt.
NOC is een term die men over het algemeen vaak gebruikt in de ISP wereld, TISCALI, BBNED, QUICKNET/ MULTIKABEL, KPN ( wellicht ook)

Geheime tapes is dus geen sprake van, wel een beetje para. hoor...
Wel knap als ik dat zou kunnen doen overigens, van iemand die ik niet ken :D :shock: , als je weet hoe ik dat kan doen, verneem ik dat graag!(Als of ik er beter van wordt gesprekken op te nemen :wink: )

Goddelijk, ach...wist niet dat je zo kon opkijken naar mensen die je niet kent.

Een beetje intoom houden van reacties, of tot 10 tellen zou wel werken in dit geval. :evil: :lol:

Re: Mutikabel

Geplaatst: 14 dec 2005 17:52
door skippy
dit is een consumentenforum om slechte maar ook goede ervaringen
over bedrijven en diensten met elkaar uit te wisselen, het is maar even een weet

Re: Mutikabel

Geplaatst: 14 dec 2005 18:16
door keezvh
maar onduidelijkheden na ontevredenheid moet ook uitgelegd worden,zeker als men het niet begrijpt en de meeste posts die ik van Skippy tegen kom zijn niet positief, maar ik ga daar verder ook niet over in discussie.

Re: Mutikabel

Geplaatst: 12 jun 2006 11:15
door Big
werkt Keezvh soms bij Multikabel?
Ja de waarheid is hard, maar dat het een zooitje is bij Multikabel,
Dit is bekend.
Zielig hoor iemand aanvallen op een spelfout, Proffessor PI
best eng. :oops:

Re: Mutikabel

Geplaatst: 19 jun 2006 04:03
door Erik M
@MeZelf:
Waar heb je het over? Je valt je provider aan op klanttevredenheid, op basis van twee diensten die je niet van ze kunt vragen :?

Als je account inderdaad dichtgezet is door Giganews omdat je van een ander IP verbinding gemaakt hebt, is dat gewoon stom van Giganews. Als ze het goed doen, blocken ze als je van 2 IP's tegelijk verbinding maakt (of wisselt tussen meerdere IP's, kan ook nog). Alleen overstappen van IP a naar IP b gebeurt bij alle providers die met DHCP werken, en dat zijn er nogal wat. Daar moet je Giganews zelf voor benaderen, je provider is geen tussenpersoon voor jou en alle bedrijven op het internet. Als giganews dan niet reageert op jouw mails zijn zij degene die niet klantgericht bezig zijn.

Over dat vaste IP: Je sluit een abonnement af, daar zit geen vast IP bij (staat nergens dat je dat wel krijgt). Natuurlijk gaan ze jou dan geen vast IP geven... dat is hetzelfde als een krantenabonnement aanvragen en zeuren bij de krant dat je er graag koffie bij bezorgd wilt hebben. Sorry hoor, maar zo zie ik het.