| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SCHANDE !!!!
-
Ron uit Den Haag
SCHANDE !!!!
Krijg net de brief waarin staat dat binnenkort mijn contracten aflopen etc.etc.
Wat schets mijn verbazing.... Nu zetten ze er wel een voorbeeld tabel in met de verschillende mogelijkheden van uitkomsten van +15% tot -15% .
Ze hadden zo bijdehand moeten zijn om die aan te geven in de verkoop folders van destijds, dan hadden we nu niet in de **** gezeten.
Maar goed, ik moet nu voor 7 april aangeven wat ik gaat doen.
Ik gaat helemaal niets doen, ze kennen van mij de bietenbrug op.
Groet, Ron.
Wat schets mijn verbazing.... Nu zetten ze er wel een voorbeeld tabel in met de verschillende mogelijkheden van uitkomsten van +15% tot -15% .
Ze hadden zo bijdehand moeten zijn om die aan te geven in de verkoop folders van destijds, dan hadden we nu niet in de **** gezeten.
Maar goed, ik moet nu voor 7 april aangeven wat ik gaat doen.
Ik gaat helemaal niets doen, ze kennen van mij de bietenbrug op.
Groet, Ron.
-
Ed
Re: SCHANDE !!!!
beste Ron,
Helemaal mee eens. Ik ben van mening dat ik met het betalen van de restschuld helemaal niets opschiet. Ik kan hoe dan ook geen € 30.000,- op tafel leggen, wat ik overigens ook helemaal niet van plan ben.
Ik snap niet dat er mensen zijn die overwegen om op het aanbod in te gaan, ik vind het belachelijk zelfs dat Dexia zo naief is dat ze denken dat er mensen zijn die met zo'n mager aanbod genoegen nemen.
Ik accepteer hoe dan ook geen schuld!! Dat ik mijn inleg kon kwijtraken ben ik me wel van bewust geweest. Ik heb gegokt en misgegokt. Dat risico heb ik gelopen en ik heb pech gehad, maar die schuld, die enorme schuld !! Ik hoop dat niemand op dit aanbod ingaat en het hoofd koel houdt. Dexia moeten ze maar eens platgooien, stelletje bloedhonden. Groeten Ed
Helemaal mee eens. Ik ben van mening dat ik met het betalen van de restschuld helemaal niets opschiet. Ik kan hoe dan ook geen € 30.000,- op tafel leggen, wat ik overigens ook helemaal niet van plan ben.
Ik snap niet dat er mensen zijn die overwegen om op het aanbod in te gaan, ik vind het belachelijk zelfs dat Dexia zo naief is dat ze denken dat er mensen zijn die met zo'n mager aanbod genoegen nemen.
Ik accepteer hoe dan ook geen schuld!! Dat ik mijn inleg kon kwijtraken ben ik me wel van bewust geweest. Ik heb gegokt en misgegokt. Dat risico heb ik gelopen en ik heb pech gehad, maar die schuld, die enorme schuld !! Ik hoop dat niemand op dit aanbod ingaat en het hoofd koel houdt. Dexia moeten ze maar eens platgooien, stelletje bloedhonden. Groeten Ed
-
Hermie
Beste Ron,
Ikzelf weet ook nog niet wat te doen, aangeven dat ik hun bod afsla of niets laten horen.
Trouwens ik heb een aanbod ontvangen terwijl mijn contract nog loopt tot november 2003.
Ze kunnen al een bedrag vaststellen, hoe is dat mogelijk?
De restschuld is zo hoog dat ik deze onmogelijk kan betalen.
Weet iemand wanneer de rechtbank uitspraak doet?
De uitspraak is nog niet definitief, maar het zou zeer prettig zijn als het in ons voordeel wordt uitgesproken.
Ik heb liever dat Dexia in hoger beroep gaat dan LV.
Groetjes, Hermie
Ikzelf weet ook nog niet wat te doen, aangeven dat ik hun bod afsla of niets laten horen.
Trouwens ik heb een aanbod ontvangen terwijl mijn contract nog loopt tot november 2003.
Ze kunnen al een bedrag vaststellen, hoe is dat mogelijk?
De restschuld is zo hoog dat ik deze onmogelijk kan betalen.
Weet iemand wanneer de rechtbank uitspraak doet?
De uitspraak is nog niet definitief, maar het zou zeer prettig zijn als het in ons voordeel wordt uitgesproken.
Ik heb liever dat Dexia in hoger beroep gaat dan LV.
Groetjes, Hermie
-
Kees uit Den Haag
Hallo,
Nogmaals met klem: "Betaal je restschuld niet". Wij hebben GEEN schuld, Dexia heeft schuld. Mijn contract loopt 1 april af en ik het de termijn van februari terug gehaald via de Postbank. Ook maart haal ik terug.
Ze hebben al genoeg van ons gestolen
Kees
Nogmaals met klem: "Betaal je restschuld niet". Wij hebben GEEN schuld, Dexia heeft schuld. Mijn contract loopt 1 april af en ik het de termijn van februari terug gehaald via de Postbank. Ook maart haal ik terug.
Ze hebben al genoeg van ons gestolen
Kees
-
Ron uit Den Haag
hallo hermie,
Wat ze nu vaststellen is niets meer dan een tussen balans.
Jij twijfwlt nog wat je moet doen, dus moet je ook voorlopig niets doen. Je gewoon houden aan je contracten is voor jou op dit moment het enige wat je hoef te doen.
Niet ingaan op tussentijdse aandiedingen of veranderingen die je rechtspositie kunnen aantasten.
Je hebt nog een half jaar, dus nog alle tijd om je strategie (die ieder voor zich moet bepalen) uit te stippen.
Ik heb de mijne al bepaald, en gaat het gevecht met die boevnbende aan.
Ik betaal niets tot de rechter anders bepaald.
Sterkte, en s6 met het besluit.
Groet, Ron.
Wat ze nu vaststellen is niets meer dan een tussen balans.
Jij twijfwlt nog wat je moet doen, dus moet je ook voorlopig niets doen. Je gewoon houden aan je contracten is voor jou op dit moment het enige wat je hoef te doen.
Niet ingaan op tussentijdse aandiedingen of veranderingen die je rechtspositie kunnen aantasten.
Je hebt nog een half jaar, dus nog alle tijd om je strategie (die ieder voor zich moet bepalen) uit te stippen.
Ik heb de mijne al bepaald, en gaat het gevecht met die boevnbende aan.
Ik betaal niets tot de rechter anders bepaald.
Sterkte, en s6 met het besluit.
Groet, Ron.
-
Ron uit Den Haag
Heb vandaag de automatische incasso's stop gezet
Kon dit alleen maar voor elkaar krijgen door een rode "stop" kaart op te sturen naar...DEXIA.
Nu maar hopen dat ze het ook doen, of moest je die rode stop kaart ook aangetekend opsturen?
Zie wel wat er gebeurd nu.
Het gaat om termijn 36.
groet, Ron.
Kon dit alleen maar voor elkaar krijgen door een rode "stop" kaart op te sturen naar...DEXIA.
Nu maar hopen dat ze het ook doen, of moest je die rode stop kaart ook aangetekend opsturen?
Zie wel wat er gebeurd nu.
Het gaat om termijn 36.
groet, Ron.
-
EE
Mensen LAAT JE NIET BANG MAKEN EN BETAAL NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT JE RESTSCHULD ,STUUR dexia AANBOD NIET OP, WEL AANGETEKENDE BRIEVEN VERSTUREN.
GROETEN
GROETEN
-
Koen
Op het forum hier lees ik dat veel mensen er voor lijken te kiezen het forumulier met daarop het Dexia aanbod niet terug te sturen, dus ook niet de optie NEE aan te kruisen.
Wel wordt er gezegd een aangetekende brief naar Dexia te sturen.
Wat zou er precies in deze brief moeten staan?
Wel wordt er gezegd een aangetekende brief naar Dexia te sturen.
Wat zou er precies in deze brief moeten staan?
-
Jeroen*
Hoi ik weet het ook niet meer.
ben ook niet van plan te betalen.
Maar krijg je dan geen deurwaarders aan de deur of andere rare dingen.
Ik reageer inieder geval niet op het SMEKSIA aanbod
stelletje afzetters
ben ook niet van plan te betalen.
Maar krijg je dan geen deurwaarders aan de deur of andere rare dingen.
Ik reageer inieder geval niet op het SMEKSIA aanbod
stelletje afzetters
-
Ron uit Den Haag
Nee, er komen pas deurwaarders Ná een uitspraak van een rechter.
Verder je eigen niet bang laten maken door incasso bureau's,
als ze al komen, want dat is een dure kwestie om die in te schakelen voor zoveel mensen.
Groet, Ron.
Verder je eigen niet bang laten maken door incasso bureau's,
als ze al komen, want dat is een dure kwestie om die in te schakelen voor zoveel mensen.
Groet, Ron.
-
Sonja
Een aangetekende brief met daarin beschreven dat je
niet gaat betalen tot de uitspraak van de rechter
is geweest volstaat.
Je moet je dan wel aangesloten hebben bij in ieder
geval slv, en verder is het aan te bevelen je
aan te sluiten bij st. payback.
Succes.
sonja.
niet gaat betalen tot de uitspraak van de rechter
is geweest volstaat.
Je moet je dan wel aangesloten hebben bij in ieder
geval slv, en verder is het aan te bevelen je
aan te sluiten bij st. payback.
Succes.
sonja.
-
barbara
Hallo gedupeerde,
Het spijt me voor jullie dat vele van jullie met een enorme schuld zitten. Graag wil ik jullie wat tips geven. Surf 'ns naar www.leaseverlies.nl en www.eegalease.nl dit zijn stichtingen die gedupeerde helpen om een overeenkomst te sluiten en evt. een rechtzaak aan te spannen tegen deze misdadigers. Hopelijk hebben jullie er iets aan.
Groetjes Barbara
Het spijt me voor jullie dat vele van jullie met een enorme schuld zitten. Graag wil ik jullie wat tips geven. Surf 'ns naar www.leaseverlies.nl en www.eegalease.nl dit zijn stichtingen die gedupeerde helpen om een overeenkomst te sluiten en evt. een rechtzaak aan te spannen tegen deze misdadigers. Hopelijk hebben jullie er iets aan.
Groetjes Barbara
-
Duck
Hallo mensen,ik lees een hoop stoere uitspraken van niet betalen maar dat is niet wat de stichting ons adviseerd,als niet betalen een optie was geweest had men dat ons al laten weten.
Ga desnoods eens bij een wetswinkel of een advocaat langs en weeg de zaken goed af,het moet niet van pissbed naar kakkebed gaan want dan ben je dubbel gedupeerd.
Sterkte
Duck
Ga desnoods eens bij een wetswinkel of een advocaat langs en weeg de zaken goed af,het moet niet van pissbed naar kakkebed gaan want dan ben je dubbel gedupeerd.
Sterkte
Duck
-
Ron uit Den Haag
Hee Duckie,
Als jij dit stoere uitspraken vindt dan spoor jij niet, of je komt uit een ei.
Want het zijn geen stoere uitspraken maar wel overwogen besluiten van mensen die in goede trouw in de maling zijn genomen door een stelletje boeven die mischien wel van hetzelfde soort zijn als jij.
Hoop dat ik duidelijk ben geweest.
Als jij dit stoere uitspraken vindt dan spoor jij niet, of je komt uit een ei.
Want het zijn geen stoere uitspraken maar wel overwogen besluiten van mensen die in goede trouw in de maling zijn genomen door een stelletje boeven die mischien wel van hetzelfde soort zijn als jij.
Hoop dat ik duidelijk ben geweest.
-
Kees
Hé Ron!
Ik baal een beetje van die militante types zoals jij. Je lijkt wel op Bush; als iets je niet zint zal JIJ de boel wel even rechtzetten. Nou Ron, dit is een openbaar forum en jij bent dus niet degene die beslist wat mensen hier aan elkaar willen vertellen. Als je eens probeert te luisteren naar wat anderen te melden hebben, steek je er misschien nog wat van op. Iedereen mag hier toch zeker een bijdrage leveren aan de discussie?
Groeten hoor! Kees
Ik baal een beetje van die militante types zoals jij. Je lijkt wel op Bush; als iets je niet zint zal JIJ de boel wel even rechtzetten. Nou Ron, dit is een openbaar forum en jij bent dus niet degene die beslist wat mensen hier aan elkaar willen vertellen. Als je eens probeert te luisteren naar wat anderen te melden hebben, steek je er misschien nog wat van op. Iedereen mag hier toch zeker een bijdrage leveren aan de discussie?
Groeten hoor! Kees
-
Ron uit Den Haag
Hé Kees!
Net wat je zegt Kees.
Enne als je toch over politiek begint, laat mij op Bush lijken , lijk jij op Hoessein oke?
Heeft wel niks met die Dexia boeven te maken maar toch.
Net wat je zegt Kees.
Enne als je toch over politiek begint, laat mij op Bush lijken , lijk jij op Hoessein oke?
Heeft wel niks met die Dexia boeven te maken maar toch.