Pagina 1 van 1

BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 20 aug 2002 21:34
door Walter
Leuk ding, die SAGEM. Na 3 maanden kapot. Terug naar Blokker. Sorry meneer, u moet de telefoon aangetekend opsturen naar .... een bedrijf in Nuth.
Maar meneer Blokker, ik heb dat ding bij u gekocht.
Sorry meneer, Blokker kan niets voor u betekenen, wij raken de telefoon waarschijnlijk kwijt, stuur het dingetje zelf maar op, overigens, de verzendkosten zijn ook voor u.
daaag meneer!!!

Fijn he, garantie bij Blokker?

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 22 okt 2002 01:57
door arno
het kan aan mij liggen maar heeftde leverancier geen wettelijke verplichting tot garantie

moet blokker in dit geval geen vervangend product leveren en de reparatie regelen

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 14 jan 2003 14:55
door anoniem
Ze moeten het regelen. Maar dit soort problemen zijn daar te verwachten, ze verkopen zelfs dvd-systemen. Koop bij een bekend en branchegerichter bedrijf
friet koop je ook niet bij een pizzeria

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 24 okt 2005 12:44
door cindyke
Raar dat u dit is overkomen. Ik werk zelf bij Blokker en wij hebben enige tijd geleden ook zo'n geval gehad. De telefoon is ter reparatie opgestuurd. Helaas was deze niet meer te repareren en heeft de klant een nieuwe gekregen.
Dat Blokker voor een andere telefoon moet zorgen is onzin. Ik heb namelijk mijn telefoon bij Primafoon gekocht en daar moet extra bij staan dat je een leentoestel kan krijgen. Dat moet er dus echt bij staan.

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 24 okt 2005 15:14
door bot321
Heb bij Blokker Beertender gekocht na vier
mnd kaduk. (kan gebeuren).
Naar Blokker toe voor garantie geen probleem.
Wat ik wel een probleem bij Blokker vind is dat
het minimaal 6 weken duurd en waarom.
Ze brengen alles naar een depot in Geldermalsen
en na vijf weken wordt er pas actie ondernomen.
Dus spullen onder garantie bij Blokker bent U
minstens 6 weken kwijt als er wat mee loos is.

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 24 okt 2005 19:03
door inxsnl
T is simpel.
Laagste prijs.
Slechtste service.



Tim

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 24 okt 2005 22:13
door bot321
Volkomen gelijk alleen kom je er pas achter
als je er mee te maken krijgt.
Kijk volgende keer wel uit je zal maar een
stofzuiger kopen en hij gaat stuk kan je weer net
als 50 jaar geleden doen minsten 6 weken zwabberen.

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 25 okt 2005 00:26
door Captain Pervert
6 weken reparatietijd is ongeveer normaal voor een keten, tenzij de reparatiedienst van een bepaald merk een voorkeursbehandeling geeft aan bepaalde zaken (bijv. GSM's worden eerder gerepareerd wanneer ze worden aangeboden door echte telecomshops dan bijv door AH. Blokker, en andere winkels).

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 25 okt 2005 17:15
door bot321
6Weken reparatietijd heb ik volkomen vrede
mee.
Alleen niet als ze de appies 5 weken in depot
bewaren voordat ze stappen ondernemen.
Dus die 6 weken is minimaal.
Overigens staat deze topic eigenlijk verkeerd
hij had bij slechte garantie Blokker moeten staan.

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 25 okt 2005 23:38
door inxsnl
Bot u slaat de spijker weer op z`n kop.


Heden ten dage is het niet anders .
Bijna alle grootwinkelbedrijven doen het op deze mannier.

Bedenk voor u tot koop overgaat dat u beter af bent bij de kleine ondernemer.


Tim

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 26 okt 2005 16:26
door bot321
Ben ik ondertussen ook achter gekomen
maar helaas te laat.

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 31 dec 2005 20:35
door Stanley
Garantie van pre-paid toestellen loopt via de PROVIDER zelf en niet via de WINKEL! Dat is overal het geval !!!

Re: BLOKKER en mobiele telefoons.

Geplaatst: 01 jan 2006 19:21
door maybe
Dat is overal het geval
Dat klopt niet. De garantie kan inderdaad via de provider geregeld worden, echter moet de winkel waar hij gekocht is ook voor de garantie zorgen en dus het toestel opsturen. Dat het sneller gaat rechtstreeks via de provider is weer een ander verhaal.

Ik zou het bij prepaid altijd via de provider doen.