Laptop defect
Geplaatst: 29 mei 2005 17:29
Ik heb een half jaar geleden een laptop van HP gekocht en inmiddels is het apparaat stuk. Ik heb er voor 300 euro extra een garantiepakket bij gekocht waarmee ik volgens HP binnen 7 dagen een oplossing krijg voor mijn probleem.
Ik heb 1 maand geleden voor het eerst gebelt en na een half uur constant te zijn doorverbonden naar andere afdelingen werd mij verteld dat ik zou worden teruggebelt binnen 1 week. Na 1 week was ik nog niet teruggebelt en heb ik zelf maar gebelt, weer werd mij verteld dat ze mij zouden terugbellen maar dan binnen 3 dagen.
Ik ben na 4 dagen nog niet teruggebelt en heb zelf maar weer gebelt. Ik werd er inmiddels ook moe van om aan elke verschillende medewerker mijn probleem opnieuw uit te moeten leggen. Maar ik heb geeist dat ze met een oplossing kwamen, dus toen werd besloten dat hij de volgende dat werd opgehaald en dat ik hem over maar liefst 3 weken pas terug krijg.
Dit is toch niet wat er in de algemene voorwaarden staat van HP.
Wat moet ik nu doen?
Ik heb 1 maand geleden voor het eerst gebelt en na een half uur constant te zijn doorverbonden naar andere afdelingen werd mij verteld dat ik zou worden teruggebelt binnen 1 week. Na 1 week was ik nog niet teruggebelt en heb ik zelf maar gebelt, weer werd mij verteld dat ze mij zouden terugbellen maar dan binnen 3 dagen.
Ik ben na 4 dagen nog niet teruggebelt en heb zelf maar weer gebelt. Ik werd er inmiddels ook moe van om aan elke verschillende medewerker mijn probleem opnieuw uit te moeten leggen. Maar ik heb geeist dat ze met een oplossing kwamen, dus toen werd besloten dat hij de volgende dat werd opgehaald en dat ik hem over maar liefst 3 weken pas terug krijg.
Dit is toch niet wat er in de algemene voorwaarden staat van HP.
Wat moet ik nu doen?