LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, onur zelf zal het vliegtuig niet tanken.

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Niemand tankt zijn eigen toestel.Dat word met de tankwagens naar de toestellen gebracht . En die bedienen het tank mechanisme voor die
toestellen die dat nodig hebben.De mensen van die tankwagen. Het is
geen zelf bediening.Ha !!!!

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het hier steeds meer ruiken naar een smerig oplichterij zaakje! Vind het dan ook raar dat na het tanken het vliegtuig brandstof lekt!

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoera, de complottheorie is weer terug. Ik ken er nog een paar:

- De strepen achter vliegtuigen zij geloosde chemicalien voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
- Er is nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen, dat was een kruisraket afgevuurd door de Amerikanen zelf.
- En Elvis, die leeft nog steeds.

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat we er niet meer om heen kunnen, Onur rammelt aan alle kanten, letterlijk en figuurlijk. Als je je leven op t spel wilt zetten stap je er maar in, ik niet, de rikjsluchtv dienst houdt ook een vliegtuig aan de grond omdat t wel eens naar beneden zou kunnen komen, gevaar voor de bewoners zeg, dus niet alleen voor de mensen in t toestel. Weg met die lui en we gaan onze eigen economie weer opvijzelen door 7 euro p.p. meer te betalen voor een hollandse gecontroleerde vlucht!

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

En ook de reisorganisaties moeten weer eens kwaliteit gaan bieden. Niet in zee gaan met twijfelachtige maatschappijen omdat die een beetje goedkoper zijn, zodat ze hun reis nog goedkoper kunnen aanbieden als hun concurrent. En de consumenten mogen ook best eens wat kritiser worden, dan is het gauw genoeg afgelopen met die ongein.

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Dan zijn we eindelijk klaar met deze topic.Hoera eindelijk weten we het dan.Gewoon iets meer betalen en je vliegt met eigen merk.
Einde discussie.We zijn eruit. Voortaan boeken met eigen maatschap-
pij!!!!!!!!!Niemand meer klagen,en vooruit met de geit!!!!!!!!

Captain Peacock

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Reisorganisaties moeten weer eens kwaliteit gaan bieden?

En dat loop je de volgende keer weer te zeuren dat het allemaal zo duur is....

Denk na voor je zoiets eruit gooit....


Begrijpen jullie niet dat de vakantie is om van te genieten? Denk je niet dat de media een welbekende olifant aan het creeren is?

GENIET! het wordt mooi weer vandaag dur lekker naar buiten!

En voor hen die lekker weg mogen:MAAK ER EEN FEESTJE VAN!

:wink:

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

ook al moet ik wachten tot half september,ik verheug me er nog steeds op
dat we weg gaan naar de zon en de zee en onze vrienden weer te zien.Heerlijk toch!! En ondertussen hier nog wat nalopen .Ik verheug me er erg op!!Even de knop omgooien en positief te zijn.Iedereen een geweldige vakantie en ga genieten. Heel mooi weer En een zonnig humeur .!!

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

En dat zonnige humeur, houden we niet alleeen vandaag, maar ook als je nu al weet, dat je in September met Onur Air gaat vliegen. :D :wink:

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

hopen dan dat er geen incidenten meer gebeuren met een turkse luchtvaartmaatschappij. of dat lukt is de vraag

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

We houden de moed erin! 8) En anders toch maar proberen om te boeken naar een andere vliegmaatschappij, indien dat mogelijk is.

Captain Peacock

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Als je via een reisorganisatie hebt geboekt, kan je nog helem,aal niet zeggen met welke airline je vliegt....dus voor hen die het wat "spannend" vinden, kunnen nog enige hoop koesteren...


FIJN WEEKEND AAN ALLEN! :wink:

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou captain Peackock.
Ik heb bij het reisbureau geboekt en de maatschappij is bekend.Maar wij boeken altijd vroeg,dus zodoende weten wij het.!!! Maar ik heb de tijd nog.En dan op holyday.Zon zee en strand en lekker eten.
Here I coming!!!! :lol: :lol: :arrow:

Captain Peacock

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

Dan heb je het goed geregeld, normaliter staat in de voorwaarden dat dit te allen tijde kan wijzigen..maar dan heb je geluk!

FIJNE VAKANTIE!

:wink:

Miss Bouqeut

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Miss Bouqeut »

En ik heb geboekt bij Gomundo ( Corendon ), dus valt er weinig te kiezen, met wie je wil vliegen. Het zijn altijd Turkse charters met uitzondering van laatst, dat Onur niet mocht vliegen en ze wel voor een oplossing moesten zoeken.

Maar als ik nu de keus nog krijg, ga ik toch liever met een Nederlandse charter. Och, en als niet, gaan we gewoon met Onur. Het is vakantie, dus niet teveel zeuren. Komt allemaal wel goed! :wink:

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou zeggen:Houd er de moed maar in!!!En dat wens ik je toe
bouquet.En in nood,komt tijd komt raad.Succes. :lol: :wink: :idea:

Miss Bouguet

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Miss Bouguet »

Zo is dat! En anders, ik ben dan toch al in Mokum, dus kom ik ff langs, dat bakkie doen. 8)

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Iss dat een hypothees bakkie of een werkelijk bakkie?
En ik hoop voor u dat u echt vliegt met een turkse maatschappij of een hollandse.Want ik vlieg met martinair.Maar ja,ik was er vroeg bij en volgend jaar doen we het anders..Ligt eraan waarheen.Maar volgens mij hoor je niet zoveel over de turkse mij.Het is rustig tot zover.Gewoon afwachten,en dan merk je het wel :lol: :wink: :arrow:

Gast

Re: Is vliegen met een turkse maatschappij verantwoord?

Ongelezen bericht door Gast »

Ikke ga maandag 4 juli naar turkijke (alanya). Weet nog niet welke maatschappij maar wel dat het een Turkse wordt :roll:


Wat is eigenlijk nu op dit moment de beste turkse maatschappij? 8) en hoevaak wordt er per dag naar antalya gevlogen gemiddeld?

Gesloten