slechte kasten en tafels van profijtmeubel den haag
Geplaatst: 01 jun 2005 16:14
Geachte radar, wij hebben een kast en tafels gekocht bij profijt meubel in den haag, nu is het volgende aan de hand.
We hebben 3 keer achtereen tafels gekregen die gingen scheuren,achteraf bleek dat de tafels niet waren uitgewerkt, vandaar dat er binnen de korste keren scheuren in kwamen.
Na de derde keer mochten we andere tafels met bijbehorende kast uitzoeken.
Dat hebben we dus ook gedaan, maar daar bleken ook mankementen aan te zitten, zoals kleurverschil, beschadigingen, en maar niet te denken aan de rotzooi die we voor de 4e keer WEER moesten opruimen, de dagen die we vrij moesten nemen, ect.
We zijn het nu echt helemaal zat,want profijtmeubel kan blijkbaar geen onbeschadigde, goede meubels bezorgen, en daarom willen we ons geld terug, zodat we ergens anders meubels kunnen gaan kopen die wel goed zijn.
Alleen willen ze dus geen geld terug geven, dus hebben we een voorstel gedaan om wat anders uit te zoeken(geen hout meer) bij een van hun filialen, en dat willlen ze dus ook niet meer.
We weten niet wat we moeten doen om tot een goed compromis te komen.
Het liefste willen we ons geld terug, om ergens anders goede onbeschadigde meubels te kopen, kunt u ons misschien een goede raad geven????
Frans en marjolein
We hebben 3 keer achtereen tafels gekregen die gingen scheuren,achteraf bleek dat de tafels niet waren uitgewerkt, vandaar dat er binnen de korste keren scheuren in kwamen.
Na de derde keer mochten we andere tafels met bijbehorende kast uitzoeken.
Dat hebben we dus ook gedaan, maar daar bleken ook mankementen aan te zitten, zoals kleurverschil, beschadigingen, en maar niet te denken aan de rotzooi die we voor de 4e keer WEER moesten opruimen, de dagen die we vrij moesten nemen, ect.
We zijn het nu echt helemaal zat,want profijtmeubel kan blijkbaar geen onbeschadigde, goede meubels bezorgen, en daarom willen we ons geld terug, zodat we ergens anders meubels kunnen gaan kopen die wel goed zijn.
Alleen willen ze dus geen geld terug geven, dus hebben we een voorstel gedaan om wat anders uit te zoeken(geen hout meer) bij een van hun filialen, en dat willlen ze dus ook niet meer.
We weten niet wat we moeten doen om tot een goed compromis te komen.
Het liefste willen we ons geld terug, om ergens anders goede onbeschadigde meubels te kopen, kunt u ons misschien een goede raad geven????
Frans en marjolein