LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tros redactie kan niet tegen kritiek

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Kritiek

Tros redactie kan niet tegen kritiek

Ongelezen bericht door Kritiek »

Naar het schijnt, kan degene die hier namens Tros Radar moet het forum beheren, slecht tegen kritiek :x .

Kan die persoon ook maar één goede reden geven, waarom hij een aantal topics over de EU gewoonweg zonder reden dichtmaakt? Kom dan niet met het smoesje aan dat dit niks met consumentenzaken te maken heeft, want dan kan men heel veel topics gaan verwijderen die nog minder te doen hebben met consumentenzaken. Er zijn genoeg topics die werkelijk kant noch wal raken, maar wel gewoon open blijven. Men meet dus blijkbaar met twee maten.

Dat de moderator van mening is dat de mensen dan maar op het tweevandaag forum hun ei kwijtmoeten slaat werkelijk nergens op, topics over de EU zijn net zo goed consumenten onderwerpen.

Even een opfrissertje van het geheugen. Vanmorgen was een topic geopend waarin op een duidelijke wijze werd gevraagd, waarom deze topics op slot zijn gegaan, men geeft aan dat men dit jammer vindt en of de moderator zo vriendelijk wil zijn de topics weer te openen, maar wat is de reactie van de moderator? Hij wist het topic, waarin die vraag wordt gesteld, omdat hij kritiek krijgt en zich waarschijnlijk aangevallen voelt. Bravo, hulde zeg, echt een voorbeeld van hoe het niet moet.

:lol: Dit topic zal ook wel van de aardbodem verdwijnen, maar daar heb ik lak aan. :lol:

Gast

Re: Tros redactie kan niet tegen kritiek

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zat ook al een topic te zoeken maar die is in zijn geheel verdwenen.
Zeg gast,ben jij hem soms tegen gekomen??? Ik vind hem niet meer terug.Het valt op dat ze foetsie en snel weg zijn .!Nu maar afwachten!!!
:lol: :D :wink: :shock: :arrow:

Radar
Site Admin

Re: Tros redactie kan niet tegen kritiek

Ongelezen bericht door Radar »

Onderwerpen over overheid en regelgeving betreffen de slechte service van een overheid instantie of beleidsmaatregelen die betrekking hebben op de burger als consument (dus wanneer het u in uw portemonnee treft). Dat valt nog onder consumentenzaken. Puur politieke discussies horen op een ander forum thuis. De scheidslijn is niet erg makkelijk, maar het is fijn als het overzichtelijk blijft. Ik hoop dat u dit begrijpt.

Daarbij zijn er al verschillenden topics over de Europese Grondwet open. Om het overzichtelijk te houden, worden er enkele gesloten. Dat er op bestaande topice gereageert dient te worden, staat in de gedragsregels.

Met vriendelijke groet
Radar internetredactie

Gesloten