Pagina 1 van 1

Zeer slechte ervaring Vodafone

Geplaatst: 06 jun 2005 21:24
door Esme
Er was een mooie aanbieding bij Vodafone met bij het toestel een bluetooth headset en volgens de verkoper ook nog eens 3 maanden gratis abonnement.
Dus samen met een vriend allebei maar meteen ja gezegd, dit was een mooie aanbieding. Ik kon de telefoon direct meenemen, mijn vriend zou hem pas later krijgen omdat zijn abonnement bij een andere provider nog niet was afgelopen. Tot zover ging alles goed, daarna ging alles mis.
Mijn nummer werd niet geporteerd omdat ze mijn SIM niet hadden ingevoerd, er stonden te veel datakosten op de eerste rekening, foutje in de schakeling volgens de klantenservice zou geretourneerd worden, werd niet geretourneerd, weer contact met klantenservice, wel geretourneerd, maar geen 3 maanden gratis abonnenement (bleek niet te gelden voor dit toestel).
En bij mijn vriend bleek de bluetooth headset bij afhalen verwijderd uit de doos, na klagen beloofde de verkoper een headset te gaan zoeken, nooit meer iets van gehoord. En ook voor hem geen 3 maanden gratis abonnement.
Blijkbaar is het bij Vodafone een zaak van vanalles beloven en zorgen dat mensen tekenen. Nadat je getekend hebt houdt het bij Vodafone blijkbaar helemaal op.

Re: Zeer slechte ervaring Vodafone

Geplaatst: 07 jun 2005 09:46
door Predicador
Erg vervelend allemaal, maar hopelijk begrijp je dat een deel van de verantwoordelijkheid bij de dealer/verkoper ligt, die je abonnement in eerste instantie aansloot. Hij is verantwoordelijk voor het correct invoeren van je gegevens, zodat nummerbehoud mogelijk is. Doet hij dat niet, ontbreken er gegevens of gebeurt er iets anders voordat je nummer bij Vodafone is aangesloten, dan dient de dealer/verkoper je dat te melden.

Ook de actievoorwaarden, waarop je je contract hebt aangesloten, zijn voor verantwoordelijkheid van de dealer. hij weet namelijk of wat jij wilt binnen de voorwaarden valt, zodat je de korting kan krijgen.

Als je kosten gemaakt hebt waarmee je het niet eens bent, en die klacht wordt terecht bevonden, krijg je van welke provider dan ook een creditnota waarop de onterechte kosten vergoed worden.