Pagina 1 van 2
upc
Geplaatst: 07 jun 2005 17:04
door tukuc
help me bij het nemen van een beslissing 16 april 2005 digitaal telefoon/internet laten aansluiten door upc nog steeds niet aktief zit dus zonder telefoon en internet brief geschreven en aantal keren gebeld wat moet ik doen heb al schade claim ingediend geen reactie gehad
Re: upc
Geplaatst: 10 jun 2005 09:14
door Mischa0320
Bel 0900-1580, kies voor storingen/technische ondersteuning, vraag of er ook Analoge Telefonie staat vermeld bij je geinstalleerde produkten.
Waarschijnlijk is dit het geval... laat het VOLLEDIG verwijderen en pas als het VOLLEDIG is verwijderd bij je "bij de klant geinstalleerde produkten" opnieuw een nieuw VOIP account aanmaken op 1 schemanummer !
Neem in eerste instantie 1 telefoonnummer of vraag UPC je een tijdelijk UPC telefoonnummer te geven en vraag hen direkt, achteraf als alles werkt!!! via "Advanced Network Support" jouw eigen telefoonnummer terug te plaatsen. Ik hoop dat het werkt !
Je kunt de klantenservice 0900-1580 vanaf een andere VASTE telefoon GRATIS bellen, indien men op dat adres een werkende breedband verbinding heeft. Ga naar
www.detelefoongids.nl, zoek op UPC in Nederland en klik bij 0900-1580 op GRATIS BELLEN en volg de aanwijzingen. Succes en ik hoop dat jouw produkten het snel weer gaan doen!
Re: upc
Geplaatst: 11 jun 2005 17:10
door hoffie
Misscha, je mag hier niet de helpdesk spelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En zeker niet roepen dat 0900-1580 gratis is, want dat is het zeker niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! od is 10 ct per minuut bij UPC gelijk aan gratis????????????????????????????????????
En tucuk, wees blij gelijk opzeggen die rommel
Re: upc
Geplaatst: 11 jun 2005 19:29
door agro
Je kunt de klantenservice 0900-1580 vanaf een andere VASTE telefoon GRATIS bellen, indien men op dat adres een werkende breedband verbinding heeft. Ga naar
www.detelefoongids.nl, zoek op UPC in Nederland en klik bij 0900-1580 op GRATIS BELLEN en volg de aanwijzingen. Succes en ik hoop dat jouw produkten het snel weer gaan doen!
Probeer dan maar eens upc en welke regio of plaats je ook probeert nergens zal je dat telefoonnummer krijgen, laat staan gratis bellen.
Kijk eerst een een beetje verder dan je neus lang is,
Als je intikt wat je beweert krijg je hetvolgende:
U heeft gezocht naar upc in nederland
Resultaat 1 - 4 van 4 vermeldingen.
UnitedGlobalCom Inc/UPC Zoek met Google
Boeingavenue 53
1119PE Schiphol-Rijk [kaart]
Tel: 020 7789840 [bel nu gratis]
European Office
> meer contactinformatie
Stuur door via SMS Zoek KvK gegevens > meer Kabeltelevisie
UnitedGlobalCom Inc/UPC Zoek met Google
Boeingavenue 53
1119PE Schiphol-Rijk [kaart]
Tel: 020 7789840 [bel nu gratis]
European Office
> meer contactinformatie
Stuur door via SMS Zoek KvK gegevens > meer Telecommunicatie-diensten
UPC Utrechtse Pallet Centrale Zoek met Google
Ossenwaard 7
3945PG Cothen [kaart]
Tel: 0343 563840 [bel nu gratis]
Recycling
> meer contactinformatie
Stuur door via SMS Zoek KvK gegevens > meer Pallets en kisten
UPCS Computers Zoek met Google
Dr. Engelhardlaan 24
3734VB Den Dolder [kaart]
Tel: 030 2300861 [bel nu gratis]
Nieuw: De cadeaushop
Stuur een bloemetje
Persoonlijke cadeaubon
Stuur door via SMS Zoek KvK gegevens > meer Computer-reparaties en -onderhoud
Re: upc
Geplaatst: 11 jun 2005 22:04
door hoffie
grin zou me ook goed verborgen houden als ik zo'n product zou leveren
Re: upc
Geplaatst: 12 jun 2005 00:30
door hoffie
helpdesk is dicht????????????????????????????
Re: upc
Geplaatst: 12 jun 2005 09:31
door Har
Hoffie al aan de koffie.
UPC is en blijft geweldig met een uitmuntende service
0900 1580
Re: upc
Geplaatst: 12 jun 2005 11:10
door agro
UPC is en blijft geweldig met een uitmuntende service
0900 1580
Zie Vara Kassa en de consumentenbond dat zegt genoeg.
Zie ook bij Heel tevree met upc.
Al jaren bij Kassa in de top 3 van meest slechte bedrijven.
En toch blijven beweren upc is the best.
Maar dan in negatieve zin natuurlijk maar dat vertellen ze er wijselijk niet bij
Re: upc
Geplaatst: 12 jun 2005 13:44
door Har
niets te doen agro ??????? , negatief zijn staat hoog in je vaandel
Re: upc
Geplaatst: 12 jun 2005 13:47
door agro
Mag de waarheid niet gezegd worden dan, is altijd nog beter dan de leugens die Har verkondigd.
En of ik iets of niets te doen heb gaat niemand iets aan.
Re: upc
Geplaatst: 12 jun 2005 15:21
door hoffie
niets te doen agro ???????
Hij lijkt me, als je UPC tegen beter weten in, bijft verdedigen, en het zo'n wereld bedrijf vindt, dan je dan niks beters te doen hebt
Re: upc
Geplaatst: 13 jun 2005 00:38
door Mischa0320
Ik wil die gezichten van Hoffie en Agro wel eens zien. Zo verknipt en gefrustreerd, volgens mij is het echt schrikken geblazen en hebben ze hele erg zuurpruimen. Als je dag en nacht loopt te zeuren, gaat je gezicht er toch naar staan?
Mensen die ALTIJD zeuren, zijn niet helemaal jofel!
Ik heb alle produkten van UPC en ben heel tevreden en ik zou sowieso nooit klagen over .... ja waar hebben we het nou over ... een bedrijf!
Re: upc
Geplaatst: 13 jun 2005 09:13
door hoffie
Als je dag en nacht loopt te zeuren, gaat je gezicht er toch naar staan?
Wie is hier s'nachts bezig????????
Is dat dubbel tarief s'nachts posten????????
Mag je dat vast niet te vaak doen van UPC, veel te duur, dat geld moet Nederland uit, is niet de bedoeling dat dat in Nederland blijft!!!!!!!!!!!!!!
Re: upc
Geplaatst: 13 jun 2005 10:58
door Mischa0320
Vertrek jij ook even. Wordt het hier een stuk leuker!
Re: upc
Geplaatst: 13 jun 2005 17:25
door agro
Har kan blijkbaar niks anders meer zeggen dan dat 09 nummer van upc zo geweldig is, en Micha niks anders dan dat de diensten zo geweldig zijn, nadat beiden eerst een hoop onzin uitgekraamd te hebben oa gratis 09 nummer te bellen (laat me niet lachen) en dat upc bij de consumentenbond upc als heel goed uit de bus zou komen, wat is weerlegt, naar het schijnt ten einde raad kunnen ze blijkbaar niks anders meer dan persoonlijk beginnen te worden.
Re: upc
Geplaatst: 14 jun 2005 12:45
door Har
0900 1580 nog steeds bereikbaar binnen 30 seconden
Re: upc
Geplaatst: 14 jun 2005 13:14
door buddy
Hallo allemaal,
Mischien is upc niet de beste, maar welke provider is dat wel ? Ik zie ze allemaal voorbij komen in het forum. Kan iemand mij vertellen wat welke dan wel de beste is ? Al jaren hebben wij upc/chello en sinds verleden jaar telefonie erbij. In het begin liep het allemaal niet vlekkeloos maar nu gaat alles prima. De helpdesk is prima te bereiken maar GRATIS nee hoor echt niet.
Re: upc
Geplaatst: 14 jun 2005 15:07
door Gasssst
0900 1580 nog steeds bereikbaar binnen 30 seconden
Ja, iemand met de verstandelijke vermogens van een knolraap neemt de telefoon misschien op, maar hoelang duurt het voordat je probleem de organisatie bereikt, laat staan opgelost wordt?
Toegegeven, problemen waarvoor de oplossing is dat je op je connectortjes blaast, of je harddisk reboot, die zijn snel opgelost. Maar dan ook alleen
deze problemen zijn snel opgelost. Alles waarvoor kennis benodigd is die deze twee zaken ontstijgt, zoals ik maar even wil noemen het principe van routing, het onderscheid tussen debet en credit, of de awareness van het concept 'verhuizen' kan gemakkelijk gaan duren tot tijdspannes die gemeten worden in jaren. Ook de term 'eeuwigheid' wordt niet zelden van toepassing, in de praktijk logischerwijze vervangen door het begrip 'einde abonnement'.
Pavlov heeft al aangetoond dat je elke aap een standaard reactie kan laten vertonen op het afgaan van een bel. Je opmerking over de bereikbaarheid van het 0900 nummer verwatert daardoor nogal, en heeft geen enkele correlatie met de kwaliteit. Om helemaal de vraag maar in het midden te laten of de versnelde reactie aan de telefoon het gevolg is van een personele maatregel of het opgeven van de hoop door de consument dat er vanuit de helpdesk ook maar enige oplossing te verwachten valt.
Re: upc
Geplaatst: 15 jun 2005 11:01
door Har
Gasssst, jij treft het niet om een denktank te ontmoeten die zich met jouw kan meten.
Natuurlijk heb ik wel eens iemand van het call center aan de lijn , die de er minder vanaf weet, ik beiendig het gesprek en binnen 30 seconden heb ik andere UPC medewerker aan de lijn die behulpzaam is en de tijd ervoor neemt.
0900 1580 inderdaad niet gratis , warom ook ?
Re: upc
Geplaatst: 15 jun 2005 13:34
door hoffie
Gasssst, jij treft het niet om een denktank te ontmoeten die zich met jouw kan meten.
Natuurlijk heb ik wel eens iemand van het call center aan de lijn , die de er minder vanaf weet, ik beiendig het gesprek en binnen 30 seconden heb ik andere UPC medewerker aan de lijn die behulpzaam is en de tijd ervoor neemt.
Har hoe kan dat nou????? Je hebt een werelds produkt, waar je nooit storingen op hebt, en je moet de helpdesk bellen?????????????
Vreemd, ik heb geen idee of de helpdesk van XS4ALL goed is, want die heb ik nl nog nooit nodig gehad