KPN Mobile
Geplaatst: 07 jun 2005 17:27
Ik word doodziek van KPN Mobile. Ze sluiten te pas en te onpas je mobiele abonnement af. Gevolg elke keer 28 euro kosten.
Bij mij worden de kosten automatisch afgeschreven. Eén keer lukte dat niet, dus na 14 dagen weg verbinding. Ik betaal via Girotel en vlak daarna de incasso. Ik dacht ik ben bij en vraag dat ook aan het gratis telefoonnummer 0800 0507. Dat klopte, zei men. 14 dagen daarna weer een een herinnering. En toen begon de ellende elke maand opnieuw. Antwoord op je mailtje krijg je niet. (e-mailadres van KPN Groningen gekregen, dus dat klopt). Aan de telefoon zijn ze kortaf) Vraag je naar een naam van de medewerkster, krijg je niet.
Gisteren een klachtenmail geschreven met leesbevestiging. Dus geen reactie. Mensen, trap er niet in. Je kunnen in de tv-spotjes van alles beloven en vrolijk doen. Ik wordt er echt doodziek van.
Afsluiten kunnen ze als de beste, dat verdient lekker voor niets.
Ik trap er niet meer in. Ze krijgen van mij de 10 euro per maand voor het abonnement, gesprekken voer ikniet meer via hen. Ik ga naar pre-paid bij Tele2. Aan het eind van het jaar ben ik van die ellende af. Nooit meer KPN in huis!!!! Als Wanadoo z'n best doet neem ik daar m'n vaste telefoonlijn, want die heb ik ook bij KPN opgezegd. Zijn er meer mensen met een rot ervaring bij KPN Mobile?
Bij mij worden de kosten automatisch afgeschreven. Eén keer lukte dat niet, dus na 14 dagen weg verbinding. Ik betaal via Girotel en vlak daarna de incasso. Ik dacht ik ben bij en vraag dat ook aan het gratis telefoonnummer 0800 0507. Dat klopte, zei men. 14 dagen daarna weer een een herinnering. En toen begon de ellende elke maand opnieuw. Antwoord op je mailtje krijg je niet. (e-mailadres van KPN Groningen gekregen, dus dat klopt). Aan de telefoon zijn ze kortaf) Vraag je naar een naam van de medewerkster, krijg je niet.
Gisteren een klachtenmail geschreven met leesbevestiging. Dus geen reactie. Mensen, trap er niet in. Je kunnen in de tv-spotjes van alles beloven en vrolijk doen. Ik wordt er echt doodziek van.
Afsluiten kunnen ze als de beste, dat verdient lekker voor niets.
Ik trap er niet meer in. Ze krijgen van mij de 10 euro per maand voor het abonnement, gesprekken voer ikniet meer via hen. Ik ga naar pre-paid bij Tele2. Aan het eind van het jaar ben ik van die ellende af. Nooit meer KPN in huis!!!! Als Wanadoo z'n best doet neem ik daar m'n vaste telefoonlijn, want die heb ik ook bij KPN opgezegd. Zijn er meer mensen met een rot ervaring bij KPN Mobile?