Tele2
Geplaatst: 07 jun 2005 17:29
Er heeft hier op het forum al eens een topic gestaan over Tele2 maar ik wil er graag nog één aan toevoegen.
Ook wij hebben ons een mobiel abonnement door een colporteur laten aansmeren onder valse voorwendselen.
Het is één grooooot drama geworden en heb nooit goed kunnen bellen omdat de simkaart kapot was! Voor ik daar achterkwam moest ik eerst mijn "gratis" toestel op eigen kosten ter reparatie zenden en dus een NIEUW TOESTEL KOPEN!
Nooit een nieuwe simkaart gehad! De rekeningen klopten voor geen meter want ik bleek elke maand minstens 30 (!!!!) keer met de voicemail gebeld te hebben! Tevens stonden er allemaal telefoonnrs. op van mensen die we helemaal niet kennen in plaatsen waar we geen geen mens kennen! Je hebt echter geen poot om op te staan want tele2 zegt dat je ze toch ECHTTTT gebeld hebt!
Om een nog langer verhaal korter te maken........u begrijpt wij hebben het abonnement zo snel mogelijk AANGETEKEND opgezegd inclusief de rode kaart voor het intrekken van de machtiging.
Tele2 trekt zich daar gewoon helemaal niets van aan en gaat gewoon door met het abonnementsgeld van je rekening te halen!
1 x Had ik er te laat erg in en kon ik het niet meer storneren.......de 2e keer heb ik het bedrag gestorneerd en een selectieve blokkade aan laten leggen bij de bank!
En..........ja.......hoor........nu dreigt Tele2 met een incassobureau terwijl mijn abonnement verlopen is in Februari 2005!
Dus hup.......maar weer een kopie gestuurd van de opzegbrief.....en een kopie van het ontvangstbewijs........en een kopie van hun eigen contract zodat ze kunnen zien dat het abonnement al in Feb.2004 volgens hun EIGEN voorwaarden verlopen is!
En nou maar afwachten tot ik het 2e ontvangstbewijs via de PTT binnenkrijg en wanneer het incassobureau voor mijn deur staat!
Tele2 [/b]
Ook wij hebben ons een mobiel abonnement door een colporteur laten aansmeren onder valse voorwendselen.
Het is één grooooot drama geworden en heb nooit goed kunnen bellen omdat de simkaart kapot was! Voor ik daar achterkwam moest ik eerst mijn "gratis" toestel op eigen kosten ter reparatie zenden en dus een NIEUW TOESTEL KOPEN!
Nooit een nieuwe simkaart gehad! De rekeningen klopten voor geen meter want ik bleek elke maand minstens 30 (!!!!) keer met de voicemail gebeld te hebben! Tevens stonden er allemaal telefoonnrs. op van mensen die we helemaal niet kennen in plaatsen waar we geen geen mens kennen! Je hebt echter geen poot om op te staan want tele2 zegt dat je ze toch ECHTTTT gebeld hebt!
Om een nog langer verhaal korter te maken........u begrijpt wij hebben het abonnement zo snel mogelijk AANGETEKEND opgezegd inclusief de rode kaart voor het intrekken van de machtiging.
Tele2 trekt zich daar gewoon helemaal niets van aan en gaat gewoon door met het abonnementsgeld van je rekening te halen!
1 x Had ik er te laat erg in en kon ik het niet meer storneren.......de 2e keer heb ik het bedrag gestorneerd en een selectieve blokkade aan laten leggen bij de bank!
En..........ja.......hoor........nu dreigt Tele2 met een incassobureau terwijl mijn abonnement verlopen is in Februari 2005!
Dus hup.......maar weer een kopie gestuurd van de opzegbrief.....en een kopie van het ontvangstbewijs........en een kopie van hun eigen contract zodat ze kunnen zien dat het abonnement al in Feb.2004 volgens hun EIGEN voorwaarden verlopen is!
En nou maar afwachten tot ik het 2e ontvangstbewijs via de PTT binnenkrijg en wanneer het incassobureau voor mijn deur staat!
Tele2 [/b]