LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heel tevree met UPC.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lucky-nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:25

Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door lucky-nl »

Heb UPC kabel TV Telefoon en chello classic alles functioneerd
prima en ik ben 100% tevreden!

Mw. G.Th. van Dijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:04

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Mw. G.Th. van Dijk »

In welk deel van het land woont u?

lucky-nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:25

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door lucky-nl »

In Zaanstad NH

g.kempen8
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2005 22:09

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door g.kempen8 »

:D Ik ben erg tevreden over upc internet en telefonie.

gerard

S.Beerenburgh
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 mei 2005 20:41

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door S.Beerenburgh »

Flevoland - Chello Classic - Motorola SB4200E - ook zeer tevreden

(telefonie waag ik me niet aan)

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

Buitengewoon tevreden in Helmond


Internet
TV
Telefoon


Geweldige service :D

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door hoffie »

okee gaan we weer:

Lucky-nl: Meld zich speciaal aan op de Radar site om on te vertellen hoe tevreden ze wel niet is over UPC
GKempen8 zijn salaris is gehalveerd bij UPC door de komst van de Euro, maar verder komt ie wel tot 2 positieve posts voor zijn UPC vrienden (salarisbetaler)
En onze beroepsopnaaier Har is ook weer van de partij.....

Beste managers van UPC, denken jullie nou echt dat dit niet opvalt?????? Laat je medewerkers liever gewoon eens een keer aan het werk gaan!!!!!!!!!!!!!!!!! DAAR BETALEN JE KLANTEN NL VOOR

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

LELYSTAD


Basispakket Televisie - erg tevreden :D

chello Light - zeer tevreden :)

Digitale Telefonie FreeTime - super tevreden :P

Modem - Webstar (Scientific Atlanta) :idea:

Rekeningen - laag ~! :P

Klantvriendelijk - altijd vriendelijk te woord gestaan op de geringe momenten dat ik UPC nodig had (al 8 jaar)

Kortom, ik kan niet wachten tot de nieuwe Digitale TV wordt geintroduceerd, mij hebben ze alvast als klant !

Gasssst

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Gasssst »

Klantvriendelijk - altijd vriendelijk te woord gestaan op de geringe momenten dat ik UPC nodig had (al 8 jaar)
8 (acht) jaar? Hoe lang bestond UPC ook al weer?

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door hoffie »

LELYSTAD


Basispakket Televisie - erg tevreden

chello Light - zeer tevreden

Digitale Telefonie FreeTime - super tevreden

Modem - Webstar (Scientific Atlanta)

Rekeningen - laag ~!

Klantvriendelijk - altijd vriendelijk te woord gestaan op de geringe momenten dat ik UPC nodig had (al 8 jaar)

Kortom, ik kan niet wachten tot de nieuwe Digitale TV wordt geintroduceerd, mij hebben ze alvast als klant !

Hoera we hebben hier een klant gevonden (met op salaris strook UPC) die over een heleboel dingen tevreden is...

Als enige klant van UPC is ze nog in het bezit van het basispakket televisie...... :s
Daarnaast is ze de enige in heel Nederland zonder storingen op telefonie.... :s
Daarnaast is ze de enige waarvoor Digitale TV nog niet beschikbaar is :s
En dat al 8 jaar lang :s

Je zou toch mogen verwachten dat de helpdesk van UPC beetje beter op de hoogte is, maar ja, een ieder die wel eens gebelt heeft weet dat dit het niveau is :s

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

:shock:
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 29 jul 2005 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

hoffie .

neem een bak koffie, terwijl je vrolijk via Chello aann het internetten bent, gelijktijdig een telefoongesprek via UPC voert en tevens met een oog naar de TV kijkt. Veel genot vandaag en mopper niet zoveel.

UPC heeft veel tevreden klanten en uiteraard ook enkele ontevreden klanten.


:D :oops:

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

De spijker is op de kop geslagen.Haqr, je hebt helemaal gelijk.

Er zijn dus ook NORMALE mensen op dit forum !

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Internet via XS4ALL. Ook zeer tevreden. Zelden storingen en een helpdesk die weet waarover ze het hebben. Komen ook samen met Demon als beste uit de bus.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Wat zeur je dan nog Agro over UPC, ben tevreden wat je nu hebt.

Ik ben ook heel tevreden wat ik nu heb, en wil dat dan ook iedereen aanraden, en dat is dus gelukkig geen upc meer, dat dit ten koste kan gaan van upc is mooi meegenomen toch.

Ik heb zodanige slechte ervaringen met upc dat ik iedereen wil waarschuwen met welke narigheid men kan geconfronteerd worden als men met upc in zee gaat, het hoeft misschien niet altijd zo te gaan maar de mogelijkheid dat je een hoop narigheid op je dak haalt als je met upc in zee gaat is zeer wel aanwezig.

Op ander item wordt beweerd dat er zijn die al 8 jaar een abonnement hebben van upc, maar ik meen dat upc pas in 1998 of 1999 in Nederland actief is geworden.

f.v.valstar
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2005 18:53

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door f.v.valstar »

:lol: zeer tewvreden met tv, internet en telefonie van upc.

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

eveneens zeer tevreden met tv, internet en telefonie van upc, zekergezien de prijs en product verhouding., UPC scoort bij de consumentenbond het best. :P

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

eveneens zeer tevreden met tv, internet en telefonie van upc, zekergezien de prijs en product verhouding., UPC scoort bij de consumentenbond het best.

Hoezo dat dan bij de consumentenbond lees ik onderstaande tekst:

Wie service zegt, denkt aan kabelproviders. Met name Chello en Casema hebben een slechte reputatie op dit vlak. Nu de grootste groei voorbij is en de concurrentie met ADSL scherper wordt, lijken de kabelaanbieders serieuzer werk te gaan maken van hun dienstverlening. Onder de kleinere ADSL-providers vinden we de beste dienstverlening: Cistron, HCCNet en XS4ALL.

Met dank aan de consumentenbond.
Droom maar lekker verder Har, Log ook maar eens in bij de consumentenbond en dan zal je wakker worden met de kater van upc.

En bij Kassa van de Vara lees ik onderstaande tekst:
3 (3) UPC – En ook UPC blijft maar terugkeren in onze Klachten Top 3: ‘Het blijft een kwelling voor de consument, UPC is alleen te bereiken onder een tel. nummer (euro 0,10 per minuut), duurt eindeloos en je krijgt mensen aan de lijn die nergens vanaf weten en dan de lijn verbreken’, aldus een klager.

Waarbij vermeld moet worden dat upc al jaren bij de top 3 staat van meest slechte bedrijven.
Maar ja we weten het onderhand wel upc is the best, tenminste dat wordt beweerd door upc zelf, en alle anderen die anders durven te beweren weten er niks van.
zekergezien de prijs en product verhouding
upc is landelijk wel de duurste met het aanbieden van tv en radio, hoezo prijs productverhouding ?

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

Agro, jouw frustratie moet wel erg groot zijn.

Ik stuur dit bericht in via CHELLO < the best of all en zeer goedkoop. het programma Kassa zegt me niets, in principe kijk ik niet nar uitzendingen van de Vara.

Radar oordeelt hier anders over. 8)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Radar oordeelt hier anders over.
In je dromen zeker, maar jij hebt zo te zien ook niet veel omhanden Har :lol: :lol:

Gesloten