LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH bioscoopkaarten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
dddaniel
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jun 2005 17:49

AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door dddaniel »

Zaterdag 04-06-2005 liep ik langs een AH-winkel aan de Lenteakker in Spijkenisse. Er hing een heel grote poster: "Bij 20 euro boodschappen uw tweede filmkaartje gratis", nou die wilde ik wel! Ik heb voor €22,57 boodschappen gedaan, maar géén bioscoopkaartje! "Nee, dat gaat volgende week pas in"; zo vertelde de cassiere me.

Laat dat nou net niet op die poster staan! Feit: er hangt een poster als bovengenoemd, ik doe boodschappen als bovengenoemd, maar AH doet alsof zijn neus bloedt.

Ik heb een brief met de betreffende kassabon naar Zaandam gehoord, misschien hoor ik er ooit nog iets van, maar zoals het er nu voor staat vind ik het pure oplichting! :?

dddaniel
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jun 2005 17:49

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door dddaniel »

In reactie op mijn brief aan AH heb ik een excuusbrief terug gekregen met
daarbij vier bioscoopbonnen, dus ik ben weer blij en complimenteer de klantenservice van AH bij deze! :D

mickey
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2005 16:53

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door mickey »

tja en als je nou gewoon eens de moeite had gehad om die brief af te wachten. dan had de A.H. geen slechte reactie gehad op dit forum. tel eerst toch eens tot 10 voor je begint te piepen.

groeten mickey

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ook was het volgens mij geen oplichting, aangezien er in de media genoeg aandacht is geweest voor deze actie.

AH heeft je dan waarschijnlijk uit coulance een goedmakertje gestuurd, maar dit hadden ze niet hoeven te doen.

dddaniel
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jun 2005 17:49

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door dddaniel »

@Mickey: Als zij zo'n blunder maken mag dat toch vermeld worden, en na het oplossen ervan heb ik toch keurig hier de klantenserve gecomplimenteerd?! Er is geen betere reclame dan het goed oplossen van een klacht en het tevreden houden van een klant!

mickey
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2005 16:53

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door mickey »

@Mickey: Als zij zo'n blunder maken mag dat toch vermeld worden, en na het oplossen ervan heb ik toch keurig hier de klantenserve gecomplimenteerd?! Er is geen betere reclame dan het goed oplossen van een klacht en het tevreden houden van een klant!
alleen hebben er wel elf dagen tussen gezeten en aangezien die actie nog niet begonnen was ben jij meteen in de pen gesprongen. tuurlijk, iedereen heeft recht om zijn mening te geven over iets maar ik vind dat je pas moet gaan piepen als er daadwerkelijk iets is om over te piepen en dat is in jou geval niet zo. als je een brief krijgt met joh leuk voor je dat je bij ons hebt gekocht alleen wij verdomme het om jou tegemoet te komen, ja dan is het normaal dat je hier wat zegt. maar om nou meteen een negatief mailtje te plaatsen zonder eerst een antwoord af te wachten dat is het hetzelfde als iemand oppakken voor een misdrijf en zeggen dat die het gedaan heeft en later zegt de rechter dat die onschuldig is.

volgens mij kan dat niet toch??

mickey

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door Shareena »

Wat een drukte om een bioscoop kaartje....

Insomniac
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:59

Re: AH bioscoopkaarten

Ongelezen bericht door Insomniac »

Heel veel mensen houden er ook gewoon geen rekening mee dat er aan alle aanbiedingen weer voorwaarden aan vast zitten.. Nadat ze deze te horen krijgen gaan ze ineens achteraf zeuren.
"Ja maar dat stond er niet bij", nee tuurlijk niet! Als ieder bedrijf alle voorwaarden van een actie op een poster moest zetten :roll:
Begrijp me niet verkeerd ddaniel ik wil jou niet aanvallen hoor, maar dit soort dingen hoor je zó vaak. Als mensen nu éérst eens info opvragen dan zou een hoop irritatie al zijn voorkomen. Daarvoor heb je dus ook die info balies bij de AH...

Gesloten