Pagina 1 van 1

planet stilzwijgend verlengen

Geplaatst: 13 jun 2005 22:43
door saheja
:evil: ben ik op planet.Het internettikken abbonement verlengen en incasseren!,terwijl je op adsl bent over gestapt.Fantastisch mooie slogan hebben ze.Dat van stap nu over op adsl.Ja.right! :roll: Niets van alles dus!Pure misleiding!Zit nu 2/3 jaar op adsl-standard.Eerste jaar niets gemerkt dacht dat het nog een narekening was van m'n internettikken abbo.Verder niets gemerkt dus.Maar wat schetste mijn verbazing in januari dit jaar.Weer zo'n rekening van 70,20 euro.Dus met planet gebeld.De jongen die ik daar aan de telefoon kreeg had wel voeding genoten neem ik aan maar geen opvoeding!A-sociale behandeling dus!Hij vond het ook maar een klein bedrag,dat ik me daar druk over maakte.Verdienen ze planet helpdesk dan zoveel?Als je zo met je klanten omgaat als zij doen,zou dat ook wel kunnen ja!Je krijgt een vaag verhaal te horen over dat ze ondertussen het account wel bijgehouden hebben voor je!Dan moeten ze toch ook gezien hebben dat het niet meer gebruikt werd?Waar is het Fatsoen? :idea: Is het nu zo'n moeite om in de welkomstbrief bij planet adsl een verwijzing te maken naar eventueel nog lopende abbo's.Eventueel standaard formulier meesturen!En erbij te zetten dat als je er geen gebruik meer van wilt maken,je deze schriftelijk op moet zeggen!Kortom ondertussen heeft planet mij dus al 140,40 euro lichter gemaakt en dan reken ik nog niet eens de incassokosten.70,20 werd dus 132.98 euro.In totaal dus 203.18 euro uiteindelijk!Had het bedrag teruggehaald nl via de bank.Mij zien ze na dit jaar dus niet terug bij planet!Diefstal is het gewoon!Geen wonder dat mensen overstappen naar kabel en de vaste telefoon opzeggen.Ja,KPN op deze manier raken jullie ook klanten kwijt ,dankzij zo'n fijne provider als planet,waar jullie als een blok achter staan! Voor mij geen planet adsl of internettikkenabbo meer!Been there done that and i didn't like it!Aangetekend opzeggen dus!

Re: planet stilzwijgend verlengen

Geplaatst: 14 jun 2005 06:45
door Tosbaga
Waarschijnlijk ben je als nieuwe klant ingestapt bij planet, als je als bestaande klant was ingestapt dan had je gewoon je eigen inlog gehad en was je inbel omgezet naar een adsl. Inderdaad heel slecht van planet, wrom je de connectie maakt met kpn snap ik niet. Planet is dan wel onderdeeel van kpn maar is wel een zelfstandig bedrijf, kpn mag in principe alleen het geld tellen. En ja volgens mij is het callcenter van xs4all het enigste goeie callcenter, bij de rest moet je 0900 bellen en door een heel keuze menu fietsen en dan krijg je van die snotneuzen aan de lijn.