Vorige maand bood ik mijn tv (Grundig breedbeeld) aan bij de reparateur Remmelzwaal in Katwijk.
Deze is ingeschreven bij K.v.k dus op zich mag het zich dan een "bedrijf" noemen.
Na 1 week kreeg ik hem gerepareerd terug , op de bon stond vermeldt dat de Grundig hoogspanningstrafo vervangen was : kosten 149,00 euro.
Bij nader onderzoek bleek deze helemaal niet vervangen te zijn.....
Na een telefonisch gesprek vertelde hij me dat het "per ongeluk" een foute bon was en ik wel een nieuwe zou krijgen.
Na enige tijd ben ik naar zijn winkel gegaan en gevraagd of hij de bon al had. Het kwam er op neer dat ik geen bon meer kreeg.
Ik had gevraag om een gespecificeerde bon , omdat ik wel wilde weten wat er nu WEL vervangen was.
Hij vertelde me dat ik maar blij moest zijn dat hij hem "gerepareerd had" en naar een nieuwe bon kan ik fluiten.
Hoe kan ik bij dit probleem mijn recht halen en hem "dwingen" om mijn een juiste gespecificeerde bon te geven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPGELICHT !
Re: OPGELICHT !
Met je verhaal en de bon naar de politie en aangifte doen!
[edit]
De bon goed bewaren want dat is je bewijs.
[edit]
De bon goed bewaren want dat is je bewijs.
-
Re: OPGELICHT !
Bij nader onderzoek bleek dat, wat voor onderzoek, ben je zelf aan het sleutelen geweest?