bestelling bij bol.com
Geplaatst: 14 jun 2005 18:25
Hallo,
Op 24.05.2005 heb ik bij bol.com Dukes of Hazzard - Serie 1 (5DVD) besteld voor 61,94 (incl. verzendkosten).
deze heb ik ook netjes thuis gehad maar nu kijk ik 2 weken later op de site en dan staan de dvd ineens voor 34,99 (exclusief verzendkosten) nu had ik hierover een mail gestuur en kreeg als reactie dat ik geen geld terug krijg (echt iets voor bol.com), de mail die ik van hun terug kreeg staat onderaan dit bericht.
Kan ik hier iets aan doen, ik ben het hier namelijk niet mee eens.
Hopend dat iemand mij kan helpen
ps deze mail kreeg ik terug.
Beste ********,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 juni 2005.
De prijzen van de artikelen op onze site worden bepaald op basis van prijsopgaven van onze leveranciers. Het is mogelijk dat een leverancier tijdelijk een actie opzet, waarbij gedurende een bepaalde periode een artikel voor een lagere prijs verkrijgbaar is. Het is echter helaas niet mogelijk om prijsdalingen met terugwerkende kracht te verrekenen op reeds geplaatste en afgeronde bestellingen. Deze mogelijkheid wordt door geen enkele winkel geboden. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Roel van Engelen
bol.com Klantenservice
http://www.nl.bol.com
Op 24.05.2005 heb ik bij bol.com Dukes of Hazzard - Serie 1 (5DVD) besteld voor 61,94 (incl. verzendkosten).
deze heb ik ook netjes thuis gehad maar nu kijk ik 2 weken later op de site en dan staan de dvd ineens voor 34,99 (exclusief verzendkosten) nu had ik hierover een mail gestuur en kreeg als reactie dat ik geen geld terug krijg (echt iets voor bol.com), de mail die ik van hun terug kreeg staat onderaan dit bericht.
Kan ik hier iets aan doen, ik ben het hier namelijk niet mee eens.
Hopend dat iemand mij kan helpen
ps deze mail kreeg ik terug.
Beste ********,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 juni 2005.
De prijzen van de artikelen op onze site worden bepaald op basis van prijsopgaven van onze leveranciers. Het is mogelijk dat een leverancier tijdelijk een actie opzet, waarbij gedurende een bepaalde periode een artikel voor een lagere prijs verkrijgbaar is. Het is echter helaas niet mogelijk om prijsdalingen met terugwerkende kracht te verrekenen op reeds geplaatste en afgeronde bestellingen. Deze mogelijkheid wordt door geen enkele winkel geboden. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Roel van Engelen
bol.com Klantenservice
http://www.nl.bol.com