Pagina 1 van 2

wanadoo

Geplaatst: 20 jun 2005 17:02
door brisbees
Nou ik heb al meer als 2 weken last van wanadoo.
Ik kan niet meer mailen naar yahoogroups en als ik een mail wil sturen voor dit probleem kan dat niet naar wanadoo.
Bel ik op wordt ik niet echt netjes geholpen vooral die 2 mannen van vandaag want ik heb al weer gebeld want het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ze wilden me ook niet vertellen waarom ik niet met hun kon mailen om mijn beklag te doen en om te vragen hoelang dit geintje nog zou duren.
:twisted: :twisted: :twisted: ik ben echt heel erg kwaad op ze zo wil ik niet behandeld worden.
Heeft iemand hier ook ervaring mee vooral gebruikers van wanadoo.
Ik stap eind augustus over naar een ander want dan loopt mijn contract af met hen (gelukkig) :!:

groetjes silvia

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 10:35
door Tosbaga
Jij bent echt dom, er zijn genoeg onderwerpen over wanadoo, gebruik de zoekfunctie!

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 11:04
door buddy
dom ben je als je zo reageert, je kunt ook iemand op een normale manier verwijzen.

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 11:26
door brisbees
nou nou tosbaga iets vriendelijker kan ook wel.
Dit is mijn eerste keer dat ik dit doe en dan hoef ik niet zo behandeld te worden.
IK wilde het gewoon weten van andere mensen.

groetjes silvia

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 12:25
door Tosbaga
als dit de eerste keer is dat je dit doet, dan had je even moeten rondkijken, er zijn al genoeg topics over wanadoo, misschien had ik je niet dom moeten noemen, maar enig intiatief is toch wel gepast, wel typerend voor de wanadoo gebruikers om steeds een nieuw onderwerp te beginnen over wanadoo, geeft wel enig inzicht in wat voor type mensen bij wanadoo zitten...

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 12:44
door Bink007
Beste Tosbaga,

Als mensen je in eerste instantie vragen om iets minder bot te reageren dan zou je toch op zijn minst verwachten dat je in tweede instantie iets subtieler reageert. Blijkbaar gaat dit niet voor jou op!

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 14:39
door Fenkie
Beste Brisbees,

Ik heb 5 jaar een internet abonnement bij Wanadoo. Ik heb tot nu toe tweemaal grote problemen gehad. Wat voor een abonnemet heb jij eigenlijk (adsl of kabel).

Succes!

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 16:59
door teuntje2
Brisbees, ik heb exact hetzelfde probleem. Kan ook al 2 weken niet posten naar yahoo. Erg vervelend, wanneer je veel via yahoogroups mailt:-(
Ik heb al wel diverse malen hierover gemaild met Wanadoo. Het probleem is bekend, er wordt aan gewerkt, maar kan nog wel even duren. Dat is ongeveer het antwoord. Schiet dus niet echt op!
Ik weet inmiddels al wel van circa 10 Wanadoo-klanten die dezelfde problemen hebben.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen hoor. Heb een duur abo en verwacht toch wel dat ik gewoon kan mailen..... Mijn geduld begint ook een beetje op te raken. Maar ik zou niet weten wat ik ertegen zou moeten doen....!

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 17:08
door brisbees
hai frenkie ik heb adsl van wanadoo.
Hier kunnen we geen kabel krijgen van wanadoo alleen upc.

groetjes silvia

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 17:11
door brisbees
Hai teuntje 2.

Ik ben al meer als 4 jaar lid van een groep bij yahoo en bij de groep ben ik de enigste die wanadoo heeft.
Er zitten wel een paar bij die kennissen hebben ook met wanadoo en ook met het zelfde probleem als wij.
En inderdaad wat je zegt het kost je gewoon abonnemt door terwijl je niet eens goed kan mailen.
Ik ook niet naar hun toe want dan krijg ik een foutmelding.

groetjes silvia

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 17:59
door Will Tax
Het verbaast mij werkelijk. Ik ben ook bij Wanadoo geweest, maar altijd zeer correct geholpen. Zou het niet aan je toon kunnen liggen. Met vriendelijkheid bereik je meer. Misschien wilde die mensen door jou wel niet zo behandeld worden :lol:

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 19:19
door brisbees
Best will tax.

Ik ben altijd beleefd door de telefoon want inderdaad met vriendelijkheid bereik je meer maar ik weet niet wat die man had aan de telefoon maar vriendelijk was hij zeker niet.
Ben ook niet onbeschoft geweest heb niet gescholden en ben netjes U blijven zeggen.
Zo ben ik ook opgevoed altijd beleefd blijven. :)

groetjes silvia

Re: wanadoo

Geplaatst: 21 jun 2005 22:34
door teuntje2
Ik heb mijn mail naar Wanadoo overigens gestuurd via de site van Wanadoo. Naar Helpdesk, en daar kiezen voor 'stel een vraag'. Je moet dan eerst inloggen (is dus enkel voor wanadoo-klanten) en kunt dan een vraag stellen. Binnen 24 uur krijg je antwoord (maar daar ben ik uiteindelijk dus ook nog niet veel mee opgeschoten!).
Misschien dat het je op deze manier wel lukt om naar de Helpdesk te mailen??

Re: wanadoo

Geplaatst: 22 jun 2005 09:58
door kostunrix
Tosbaga


Geplaatst op 21 Jun 2005 12:25 door Tosbaga
als dit de eerste keer is dat je dit doet, dan had je even moeten rondkijken, er zijn al genoeg topics over wanadoo, misschien had ik je niet dom moeten noemen, maar enig intiatief is toch wel gepast, wel typerend voor de wanadoo gebruikers om steeds een nieuw onderwerp te beginnen over wanadoo, geeft wel enig inzicht in wat voor type mensen bij wanadoo zitten...




ik vind dit soort opmerkingen echt ongehoort, het zegt meer over wat jij voor een mens bent dan wat er voor mensen bij wanadoo zitten.....

Re: wanadoo

Geplaatst: 22 jun 2005 12:41
door Tosbaga
ongehoord? ik reageer altijd zo...

Re: wanadoo

Geplaatst: 22 jun 2005 13:52
door kostunrix
misschien lees je maar de gedragsregels erop naar, daar staat iets van respect tegenover elkaar......en nog meer interessante dingen over gedrag in het forum.....

Re: wanadoo

Geplaatst: 22 jun 2005 17:04
door Tosbaga
iedereen geeft een eigen invulling aan het woord respect!

Re: wanadoo

Geplaatst: 30 jun 2005 11:54
door huizedeboer
vanaf 7 juni kan ik ook al niet meer mailen met yahoogroups, maar ook chello- en hetnet-adressen leveren nu problemen op. Al wat je te horen krijgt is dat ze ermee bezig zijn. In eerste instantie was het probleem niet bekend toen een vriendin mailde met de helpdesk terwijl ik op dat mement al een zeer levendige conversatie op gang gebracht had met de helpdesk....
Is dit niet een topic voor Radar? Ik heb in mijn laatste reactie , nadat ze niet reageerden op een officiele klacht die ik indiende, aangegeven dat ik als er geen compensatie voor mijn abonnementsgeld zou komen, de openbaarheid zou zoeken. Als ik een afwasmachine koop verwacht ik toch ook niet met de hand nog af te moeten wassen?
Ik wil volledig gebruik kunnen maken van mijn abonnement en velen, zeer velen met mij. :evil:

Re: wanadoo

Geplaatst: 30 jun 2005 21:23
door hoihoi
hoi silvia,

ik heb hetzelfde probleem en wordt gek van de opmerkingen die je steeds krijgt als je de servicedesk belt. en iedere keer is het ABOSLUUT niet de schuld van wanadoo. eerst lag het aan mijn pc en moest ik maar een hotmailaccount aanmaken, toen lag het aan iemand van wanadoo die meer achter zijn vodde aangezeten moest worden en nu ligt het aan yahoo!
wordt er gek van. ik zit nog tot april 2006 vast aan wanadoo.

groetjes

Re: wanadoo

Geplaatst: 30 jun 2005 21:25
door hoihoi
hoi huizedenboer,

ik heb al tegen wanadoo gezet dat ik het zou opnemen met de consumentenbond en weet je wat ze toen zeiden: dat moet je doen, publiciteit is altijd goed!!! misschien wordt er dan meer aan gedaan
nou vraag ik je....