Postbank Internetbankieren en girogluren.
Geplaatst: 22 jun 2005 07:18
Derden kunnen makkelijk inzicht krijgen (en transacties uitvoeren) in girorekening dmv een valse handtekening.
De postbank reageert niet op klachten.
Ik kreeg minder giroafschriften en deed navraag bij de klantenservice.
Die vroegen mij meerder keren of ik ingelogd had op mijnpostbank.nl
omdat je dan maar 1 keer per maand een afschrift krijgt.
Omdat dit niet het geval was kreeg ik het vermoeden dan de uitkeringsinstantie girogluurd dmv mijnpostbank.nl aangezien die tot nu toe geen enkel middel heeft geschuwd om mij te controleren ( en telefonisch te stalken ed).
Zijn er meer mensen met een uitkering met deze ervaring?
Het formulier voor machtiging kan de aanvrager (in dit geval de uitkeringsnstantie) via de site zelf uitprinten.
Dat is fraudegevoelig.
Een zaak voor TROS Radar!
De postbank reageert niet op klachten.
Ik kreeg minder giroafschriften en deed navraag bij de klantenservice.
Die vroegen mij meerder keren of ik ingelogd had op mijnpostbank.nl
omdat je dan maar 1 keer per maand een afschrift krijgt.
Omdat dit niet het geval was kreeg ik het vermoeden dan de uitkeringsinstantie girogluurd dmv mijnpostbank.nl aangezien die tot nu toe geen enkel middel heeft geschuwd om mij te controleren ( en telefonisch te stalken ed).
Zijn er meer mensen met een uitkering met deze ervaring?
Het formulier voor machtiging kan de aanvrager (in dit geval de uitkeringsnstantie) via de site zelf uitprinten.
Dat is fraudegevoelig.
Een zaak voor TROS Radar!