Koop je voor zeer veel geld apparatuur,
is er iets defect, staan ze dood leuk in de winkel van lunchpauze wijzend op het horloge en brood trommel
na bellen gooien ze de haak erop,
Gelukkig was de service van BOSE NEderland top, deze loste na 1 telefoontje het probleem op en ik kon rechtstreeks zaken doen met Bose zonder de winkel nog nodig te hebben. ( perfecte apparatuur, probleem zat alleen in een statief voor de box)
de winkel in oudenbosch is dus een klant kwijt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service
Re: slechte service
Dag harm63,
Gewoon de winkel met naam en adres noemen om andere consumenten te beschermen tegen dit soort bedrijven mag volgens mij wel op dit forum. Ik kan in elk geval in de disclaimer niet vinden dat dit niet mag! Groeten, Ton.
Gewoon de winkel met naam en adres noemen om andere consumenten te beschermen tegen dit soort bedrijven mag volgens mij wel op dit forum. Ik kan in elk geval in de disclaimer niet vinden dat dit niet mag! Groeten, Ton.
Re: slechte service
niet echt nodig, in Oudenbosch is maar een zaak
Re: slechte service
Je bedoelt dus die zaak waar alles duurder is dan bij een ander,maar waar men jou wel even zal matsen door je een korting te geven waardoor je net zo veel betaalt als bij iedere ander zaak...Die zaak dus.