hallo ik heb een vraag .
ik zit sinds 1 mei 2005 bij fiberworld adsl.
maar tot heden 24 juni 2005 heb ik nog steed geen internet .
kan ik overstappen naar een andere internet provider .
omdat fiberworld tot nu toe mijn nog geen dienst heb bewezen .
ze schuiven het probleem door aan bbnet adsl leverancier.
maar daar heb ik geen overeenkomst mee.
kan iemand mijn wat tips geven .
bellen naar de helpdesk geeft tot nu toe tot niks geleid.
gegroet erik
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan ik mijn internet contract verbreken !!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 jun 2005 03:58
Re: kan ik mijn internet contract verbreken !!!!
Het enige dat je op dit moment kunt doen is ze een aangetekende brief sturen waarin je eist dat ze hun verplichting nakomen. Je doet zaken met hen, alle achterliggende zaken zijn niet jou probleem lijkt mij.
Mochten ze niet binnen een redelijke termijn reageren, dan stuur je ze nog een aangetekende brief waarin je je contract per direct op zegt en alle gemaakte kosten terugeist.
En dan overstappen naar een betrouwbare provider en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Mochten ze niet binnen een redelijke termijn reageren, dan stuur je ze nog een aangetekende brief waarin je je contract per direct op zegt en alle gemaakte kosten terugeist.
En dan overstappen naar een betrouwbare provider en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Re: kan ik mijn internet contract verbreken !!!!
FiberWorld, die jongens die ook Dutchweb naar de kl*** hebben geholpen en vanuit een meterkast bij iemand thuis een provider proberen te zijn ...
Zonde
Zonde
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: kan ik mijn internet contract verbreken !!!!
Fiberworld rekent €75 AFSLUITKOSTEN als je je abo opzegt. Wist je dat al???
Je kan je abonnement per direct en per aangetekende brief opzeggen. De reden: ze hebben niet binnen dertig dagen geleverd.
Zie o.a.
http://www.nrc.nl/dossiers/privacy/arti ... 25711.html
Zie www.internetten.nl voor een ander abo
Je kan je abonnement per direct en per aangetekende brief opzeggen. De reden: ze hebben niet binnen dertig dagen geleverd.
Zie o.a.
http://www.nrc.nl/dossiers/privacy/arti ... 25711.html
Zie www.internetten.nl voor een ander abo