LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn BKR registratie is teruggetroken door Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Bina

Mijn BKR registratie is teruggetroken door Dexia

Ongelezen bericht door Bina »

Vorige week was ik bij bank voor een hypotheek.
Ik had al een verahal klaar over mijn A code bij BKR,
maar het bleek dat die niet meer stond genoteerd bij BKR.
Liefe mensen ga weer gegevens aanvragen bij BKR
want mischin hebben ze dat bij meer mensen gedaan.
Ik ben er erg blij me,er is een zware last van mijn
schouder gevalen en ik zat er twee jaar me.
Veel sucses allemal ik ben blij met de schiking.
Groetjes Bina

trudy

Re: Mijn BKR registratie is teruggetroken door Dexia

Ongelezen bericht door trudy »

Vreemd verhaal.

Ja stemmen betekent nog niet dat het achter de rug is. Iedere ja-stemmer wordt eerst "gewogen" of hij/zij wel in aanmerking komt en over BKR registratie wordt door Dexia en cs al helemaal niet gesproken. Daar houden ze je nog mee in de tang.

Bovendien, ook als die A-codering verwijderd wordt, blijft de registratie nog 5 jaar staan.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

en over BKR registratie wordt door Dexia en cs al helemaal niet gesproken. Daar houden ze je nog mee in de tang.
Het zou eigenlijk dit jaar al lang opgelost moeten zijn, maar dexia heeft daar met de hulp van SLV een stokje voor weten te steken..
Stel je voor dat je mensen niet meer kunt bedreigen omdat de Hoge Raad een uitspraak heeft gedaan... Knap hoor dexia, erg knap!
15 december 2004
Dexia moet incassoprocedures staken

De Amsterdamse rechtbank heeft Dexia verboden om voor een periode tot 15 april 2005 nog nieuwe dagvaardingen uit te brengen tegen gedupeerde afnemers van aandelenlease-producten die gehuwd waren, of een geregistreerde partner hadden, op het moment dat zij de overeenkomst met Dexia tekenden en waarbij de partner de nietigheid van de overeenkomst heeft ingeroepen omdat hij of zij geen toestemming voor het contract had gegeven.

Dit verbod werd gevorderd door de Consumentenbond, Stichting Leaseverlies en de Stichting Eegalease. Dexia vordert termijnbetalingen die de afnemers volgens het contract verschuldigd zijn en/of de restschuld die aan het einde van het contract is ontstaan als gevolg van de koersdalingen.

De voorzieningenrechter stelde vast dat er door diverse rechtbanken tot dusverre tegenstrijdige uitspraken zijn gegeven over de vraag of de toestemming van de partner wettelijk vereist was. De Consumentenbond en de Stichtingen wilden dat Dexia met verdere maatregelen zou wachten totdat de Hoge Raad zich over deze rechtsvraag zou hebben uitgelaten. De voorzieningenrechter wilde niet zover gaan en heeft de termijn tot 15 april 2005 bepaald in de verwachting dat tegen die tijd de eerste uitspraken bekend zullen zijn van de Gerechtshoven waar deze kwestie momenteel in hoger beroep aanhangig is.
Dit verbod werd gevorderd door de Consumentenbond, Stichting Leaseverlies en de Stichting Eegalease.
toen nog wel ja!
De Consumentenbond en de Stichtingen wilden dat Dexia met verdere maatregelen zou wachten totdat de Hoge Raad zich over deze rechtsvraag zou hebben uitgelaten.
Wat heeft hen van gedachte doen veranderen?
En waarom zijn anderen, PayBack, Pal, tegen dexia procederende groepen, nog niet zo ver dat de Hoge Raad een uitspraak gaat doen?
Met die BKR krijgen ze nog veel mensen zover dat ze hun restschuld (over nooit gekochte aandelen) betalen, terwijl ze dan al lang een BKR notering hebben en die alleen via de rechter nog ongedaan kunnen maken. Maar daar heeft dexia samen met de politiek ook al weer wat tegen gevonden!
Voor al die gezinnen die zich hebben laten bedreigen door reats en vergelijkbare afpersers en daarvoor zijn gezwicht en alsnog aan die zwendelaars hebben betaald is het sneu, die zijn hun laatste stok achter de deur kwijt, terwijl ze toch al lang die BKR notering hadden.
Dexia doet nl. alles groepsgewijs, met bundels.. brieven.. aanmaningen.. reacties.. BKR noteringen.. het zijn allemaal kopieen.
Zouden die restschulden ook allemaal gekopieerd zijn?

Tis toch wat.. je leased wat.. iets wat er helemaal niet blijkt te zijn..
na afloop moet je verplicht dat wat er niet is toch kopen, terwijl je het dan niet eens krijgt omdat het er niet is..
en dan krijg je als troost wel nog BKR en incassodreigementen toe.

Het blijft toch wel lachen met dexia.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

albert-o

Ongelezen bericht door albert-o »

Ja en met jou ook als je niets meer schrijft op dit forum. :lol:

Ikwaseenbeetjedom

albèr toch, wij lopen dezelfde kant op maar het liefst niet naast elkaar geloof ik.

PP

Ongelezen bericht door PP »

Lieve mensen,

Ook wij hebben al een ervaring dat een BKR registratie van D niks voorstelt, m.a.w. dat D niet serieus wordt genomen door de financiele wereld.
Mensen doe alsjeblief zoals wij; zet door en blijf met Piet achter het motto staan:

SAMEN STAAN WE STERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes
pp

forumgek

Ongelezen bericht door forumgek »

Geplaatst op 14 Aug 2005 23:56 door PP

--------------------------------------------------------------------------------

Lieve mensen,

Ook wij hebben al een ervaring dat een BKR registratie van D niks voorstelt, m.a.w. dat D niet serieus wordt genomen door de financiele wereld.
fabel uno: er zijn dexianen op dit forum die boel verzieken
fabel due: die bkr registratie stelt niets voor

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

De BKR registratie van Dexia is een ramp!!!

Ondanks het feit dat ik heb aangeggeven dat er een rechtszaak loopt!

Vandaag negatief antwoord gehad van De Postbank op een krediet- Hypotheek.

Ik kan geen € 25.000 lenen ondanks een voldoende inkomen en garantie's

Drie dagen geleden eerst wel een positief antwoord, nu vandaag de melding dat ik bij de BKR geregisteert sta, dus dat de Postbank mij daarom geen lening kan verstrekken.

Hans2

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Hans2,

Het is niet normaal in dit land dexia zit op alle fronten goed fout,maar ondanks dat blijft het onmogelijk om de draad weer op te pakken,en verder te gaan met het alledaagse leven

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

Die BKR registratie kan je omzeilen door even een briefje naar hen te sturen met de uitleg over Dexia en alles wordt weer teruggedraaid.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Gaat dat zo makkelijk?
alleen als je door dexia geregistreed staat neem ik aan?

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Ondanks het feit dat ik heb aangeggeven dat er een rechtszaak loopt!
Zoals je kunt lezen HvdB is dat aangegeven bij de Postbank. Zo gemakkelijk als jij het stelt gaat het niet.

Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 18 aug 2005 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Waar zo,n eikel als Hvdb toch zin in heeft elke dag.
Ik zit nog steeds achter die K..computer om te werken, en er komt maar geen eind aan. Ik dacht even kijken of er nog iets zinnigs wordt gezegt op dat K.. forum, van de tros., Maar dan stuit je weer op Hvdb of een een of andere hotemetoot.
Helaas trosradar jullie bakken er niks meer van, en laten dit forum bewust of misschien wel onbewust doodbloeden.
Anne , We moeten maar eens gaan verhuizen naar Pal, dan zijn we van die minder(jarige)(waardige) etters verlost.

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Prima idee Ad. We komen elkaar daar vast nog wel tegen. :wink: Ennehhhhe wanneer trekken we de agenda's?

Gr. Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 18 aug 2005 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.

forumgek

Ongelezen bericht door forumgek »

Geplaatst op 18 Aug 2005 00:12 door HvdB

--------------------------------------------------------------------------------

Die BKR registratie kan je omzeilen door even een briefje naar hen te sturen met de uitleg over Dexia en alles wordt weer teruggedraaid.
Kletskoek! laat jeniet in de maling nemen door de enkeling die het wel gelukt is. Over het algemeen werkt het niet zo en het wordt steeds lastiger omdat bkr niet in de schikking is meegenomen!
HvdB is trouwens ook geen Dexiaan (al is ie of ze dwars) want zelfs Dexianen weten beter! Wat een onzin!

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dexianen bestaan niet, Er zijn slechts simplistische trollen, waarop geen enkele reactie zin heeft.
De enige dexiaan heet bruineel, geen hoofdletter waard.
Die wordt ooit kleiner dan een troll.
Zijn oogkleppen zullen geen stand houden. en tranen worden zijn lot.

Ikwaseenbeetjedom

Geplaatst op 18 Aug 2005 01:02 door Tessie

Kletskoek! laat jeniet in de maling nemen door de enkeling die het wel gelukt is. Over het algemeen werkt het niet zo en het wordt steeds lastiger omdat bkr niet in de schikking is meegenomen!
Ik vrees dat je gelijk hebt (deze keer) en dat de enige manier om van die BKR af te komen via de rechter gaat.
En dat gaat héél, héél, héél erg lang duren, daar zorgt dexia wel voor.
Net zoals het héél lang gaat duren voordat aan het licht gaat komen dat er helemaal nooit aandelen zijn gekocht en dat we massaal zijn opgelicht !!!@#@! en afgeperst door dexia en andere banken, daarbij geholpen door een groot aantal, naar nu blijkt corrupte, Nederlandse ambtenaren en gezagsdragers.

Nederland een rechtstaat?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rasputin1

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

iwebd, niet te nagatief....
De rechters stellen de leasegedupeerden vooralsnog in het gelijk.
en dit ondanks het feit dat ZALM en de zijnen (om dexia) kronkelen waar het kan....

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

iwebd,

kop op, Dexia zit zonder munitie, we komen er wel,

T :wink: n

JH

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 21 Aug 2005 09:25 door Don Quijote

Die €45,00 ook terugontvangen en meteen naar PAL overgemaakt.

By the way: kreeg zonder meer een creditcard nadat ik medegedeeld had dat de BKR-notering van Dexia was. Al eerder zonder problemen een creditcard gekregen alsmede twee betaalkredieten. De andere financiële instellingen nemen Dexia dus niet meer serieus en zo hoort dat ook!
Wie spreekt nu de waarheid over de BKR-notering. Het schijnt dus mogelijk te zijn dat ondanks dexia financiele verplichtingen opnieuw kunnen worden gesloten.

Gesloten