LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boetes bij slagharen

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Mary123
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 09:42

boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Mary123 »

Een tijdje na terugkomst van een weekendje slagharen(wat een lachertje trouwens die huisjes maar ach het park maakt een hoop goed en het is niet zo heel duur)kreeg ik niet 1 maar 2 bekeuringen :( in de bus,1 bij aankomst en 1 bij vertrek en dit dus vlakbij het park zelf.
Vraag me af of er nog meer gedupeerden zijn?

Met vriendelijke groeten,

M van Rijn

Noa75
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Noa75 »

Voor te hard rijden? Daar ben je toch zelf schuld aan?
Moet je maar niet te hard rijden. :lol:
Maar ben het wel met je eens dat ze wel op een sneaky plaats zijn gaan staan met controleren.

Mary123
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 09:42

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Mary123 »

Ja oke dat is ook zo maar vind dit eigenlijk weer zo'n voorbeeld van een onzinboete;
we reden 61 kilometer waar 50 mocht en je heb een marge van 8 kilometer dus een boete voor dus 3 kilometer te hard dan.
Bedankt voor je reactie in ieder geval maar ben eigenlijk op zoek naar meerdere mensen die dit hebben want wij zullen echt niet de enige zijn.

Groetjes,

Mary

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Een marge van 8 kilometer? Ik weet niet waar je die fabel vandaan haalt, maar de maximale marge is bij mijn weten 3 kilometer. En eigenlijk zou die gewoon 0 moeten zijn, te hard is te hard.

Als jij 61 rijdt waar je 50 mag dan rijdt je dus gewoon te hard en moet je betalen. Simpel zat. Jij mag het een onzinboete vinden, het is volkomen terecht.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door topery »

Het klopt dat u niet de enige bent, nou moet ik zeggen dat het 9 jaar geleden is dat ik een boete kreeg, maar de staat verdient heel veel geld met het uitdelen van boetes voor te hard rijden en de meesten reden maar een beetje te hard.

Niet zeuren en gewoon betalen.

Daarbij nog een opmerking.
Weleens gezien hoeveel mensen oversteken vlak bij dat park om naar het park te gaan? Het is ook nog eens gevaarlijk om te hard te rijden.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door eeliane »

U bent geen gedupeerde maar gewoon een snelheidsovertreder op een plek waar het waarschijnlijk nogal druk is met overstekende mensen. 50=50 en geen 61. Dus hoezo gedupeerd?

seat
Berichten: 58
Lid geworden op: 10 jun 2005 12:15

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door seat »

De reacties op een bekeuring is vast weer van een fietser.
50=50 en te hart is te hard? Ik heb ook een bekeuring binnen en waar het om gaat. heb 55 km gereden met een correctie is dat 51 kilometer
en voor een kilometer te hard €30 euro boete ??????????
En de fietsers ???? Over de Politie Gouda heeft net op teletexst gestaan en in alle kranten.Hebben de goudse politie een O (nul ) gehad nog niet eens een een(1) voor de moeite.de fietsers lang leven de lol alles mag en wordt toch niet bekeurd wij zijn namelijk de zwakke weg-gebruiker.Als hje de politie daar over aan spreekt ga je een dag de cel in wegens belediging Van daar de grote O.(nul)
Er is toch een gezegde gelijke monikken gelijken kappen.

Mary123
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 09:42

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Mary123 »

Mensen mensen toch het was alleen maar de vraag of er er meer mensen zijn met deze bekeuringen meer niet en ja inderdaad hebben we te hard gereden en dit was niet bij de ingang van het park maar ietsje verderop.Maar ben blij te horen dat een hoop mensen hun bekeuringen lekker zonder zeuren betalen,ik ga in ieder geval hier de site www.onzinboetes.nl promoten want daar kan je pas echt iets mee.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door topery »

Hoeft niet, concentreer u zelf op deze site want hier komt u toch niet verder, misschien heeft men daar medelijden met u.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door JH »

Een tijdje na terugkomst van een weekendje slagharen(wat een lachertje trouwens die huisjes maar ach het park maakt een hoop goed en het is niet zo heel duur)
Bij veel vakantieparken geldt een maximusnelheid van 50 km. Is het soms teveel gevraagd om je aan deze snelheid te houden. Je gaat naar een vakantiepark om even uit de stress van alledag te zijn, waarom dan zo hard rijden ??
En als die huisjes een lachertje zijn, waarom blijf je dan niet gewoon in je eigen huis en omgeving, al betwijfel ik of je ook daar wel harder dan 50 mag. Helaas, je niet houden aan de maximumsnelheid betekent dat je moet betalen, zoals iedereen !

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door flappie »

te hard is te hard ook ik ben een automobilist en hou me dus ook keurig aan de snelheden want 1 km te hard is gewoon te hard en dus betalen.

Mary123
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 09:42

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Mary123 »

goh wist niet dat deze site alleen voor jehovagetuigen en balkenende-
aanhangers was.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door topery »

ah...nu worden we boos, want we krijgen niet de reactie die we willen.....
leef je uit op die klaagsite onzinboetes, als je niet tegen kritiek kunt.

God zegene u en Jan Peter is mijn held :lol:
Al heb ik de laatste tijd wat last van m'n voeten :roll: die deuren van tegenwoordig :twisted:

Mary123
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2005 09:42

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Mary123 »

oh yes people give to me!!!
ik ben zo'n zware zonde begaan ze hadden bijna mijn rijbewijs afgepakt :lol: ik stelde alleen de vraag of er meer mensen waren met bekeuringen maar nee alleen maar terechtwijzingen.
Weet je wat ik gevaarlijk vind constant op je kilometer kijken of je niet te hard gaat,maar oke luitjes hierbij mijn oprechte excuses voor de overlast vanaf deze kant sluit ik deze belachelijke discussie.

met vriendelijke groeten,

Mary

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door topery »

u heeft deze discussie zelf geopend, u kreeg alleen niet de bijval die u wenste.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik ben een fietser en daarnaast ook een autorijder. Heb van mijn leven nog geen boete gehad en was dat ook niet van plan.

Ik hoef echt niet met mijn ogen op de kilometerteller geplakt te zitten om te zien of ik te hard rij, een beetje automobilist voelt dat aan. En ik ben ook geen heilige ik rij heus ook wel eens iets te hard. Maar als ik een boete krijg accepteer ik hem ook.

Mensen die gaan klagen "Ik reed maar 55" of "Ik reed maar 61" hebben zeker nog nooit iemand gezien die "met maar 55" aangereden is.

Maximale snelheden zijn er voor een reden hou je er dan ook aan en accepteer de consequenties als je dat niet kunt.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door woman4life »

Nou ik heb daar geen boete gehad maar je kan nagaan dat er op die plekken boete,s worden gegeven.
2 keer heb ik een boete gehad 1 keer voor het ziekenhuis en 1 keer door rood rijden maar daar was al een topic over.
eigenlijk is het ook zo het is een park voor vooral kinderen dan rijd ik zowie zo al niet harder dan het nodig is.
kinderen zijn zo onvoorspelbaar en dan is 50 km per uur hard genoeg.

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Hoi,

Het is nog steeds daar in de bewoude kom. En ze hebben gelijk met het aantal mensen wat gewoon de weg daar oversteekt. Toen wij daar een huisje achter elkaar aantal jaren hadden gehuurd. Hebben we nooit een bon gehad.

marie84
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jul 2005 14:51

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door marie84 »

zeuren dat je een boete hebt is echt heel erg sneu, waar leg je de grens dan zie je het al voor je een 50 kilometer zone maar je krijgt pas een boete wanneer je harder dan 70 gaat.

Mies48
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2005 20:49

Re: boetes bij slagharen

Ongelezen bericht door Mies48 »

Ja 120 over het park,zeker de botsauto's in halen

Gesloten