Hepdesk Dexia niet deskundig.
Geplaatst: 04 jul 2005 16:35
Vandaag heeft een echtpaar dat een restschuld heeft betaald voor het product Korting Kado, telefonisch aan Dexia gevraagd wat zij terug zouden krijgen. De antwoorden van twee Dexia medewerkers varieerden van 67% van het totale bedrag dat op Uw eindafrekening staat ( dus inclusief de boeterente), tot helemaal niets omdat de minimale looptijd nog niet voorbij zou zijn geweest bij beƫindiging. De klant moest toen gaan uitleggen dat bij hun product de minimale looptijd 3 jaar was en dat die voorbij was bij beƫindiging.Volgens de medewerker zou er toch bij Korting Kado niets terugbetaald worden omdat na 10 jaar pas de werkelijke restschuld bekend zou zijn geweest.
Leaseverlies gaat toezien op de uitvoering van de schikking. Hun eerste taak zou kunnen zijn dat de helpdesk van Dexia bemand wordt door personeel dat de producten en de schikkingsvoorwaarden terdege kent.
Johan Mulder.
Leaseverlies gaat toezien op de uitvoering van de schikking. Hun eerste taak zou kunnen zijn dat de helpdesk van Dexia bemand wordt door personeel dat de producten en de schikkingsvoorwaarden terdege kent.
Johan Mulder.