LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden reisorganisatie MSC(Multi Service Center) Siofok

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Tinus Tussengas

Gedupeerden reisorganisatie MSC(Multi Service Center) Siofok

Ongelezen bericht door Tinus Tussengas »

Ik, met 9 anderen hebben voor onze vakantie een huis gereserveerd in Siofok (Hongarije). In 2 termijnen hebben we een bedrag overgemaakt van bijna 2000 euro. Vandaag kwam een brief binnen waarin stond dat dit geld is verdwenen, namelijk meegenomen door een derde die voor de reisorganisatie ons huis zou betalen. Onze vakantie gaat dus niet door en ons geld zijn we kwijt. De site http://www.msc-siofok.com is niet meer bereikbaar.

Zijn hier nogmeer gedupeerden?? En hoe sterk staan wij?? Wat zijn de belangrijkste/beste stappen die wij kunnen ondernemen??

Alvast bedankt

richardwillemse

Re: Gedupeerden reisorganisatie MSC(Multi Service Center) Siofok

Ongelezen bericht door richardwillemse »

Hallo,

wij zijn ook de dupe met 8 man.
ik ben hard op zoek of we er wat aan kunnen doen, aangezien wij een reis hebben geboekt bij hun zijn zij toch verantwoordelijk???

mail me anders even, misschien heeft U dezelfde problemen precies als ons. Ik verdenk hun misschien zelfs.

bel me anders op
0648947797
of op 0788440709

groeten

joelkoman

Ongelezen bericht door joelkoman »

Tot mijn verbazing hoorde ik van de brief die mn maat had ontvangen.
Dit komt toch alleen in films voor???
TROS RADAR.....wat te doen nu?
Valt dit te achterhalen??? Hoe kunnen we het beste hier mee omgaan??
Zijn deze mensen persoonlijk aansprakelijk?

Graag jullie reactie, als deskundigen op dit gebied.

Gr Joel uit Dordrecht

Niels van Bostelen

Ongelezen bericht door Niels van Bostelen »

Vandaag hebben wij (ik en 5 vrienden) ook de brief ontvangen, waarin men de eigen zwendel bevestigd. Naar onze informatie zou de organisatie op de Beukenlaan 12 in Dronten moeten zitten (gevonden via het oude KvK nr., die overigens ook al is opgeheven. Het telefoonnummer 0321-320340 bestaat niet meer en het mobile nr 0652315901 is ook niet bereikbaar. Vrienden zijn vandaag al bij de rechtsbijstand geweest die ons naar het justioneel loket heeft gestuurd. Zij vertelden dat je kunt gaan procederen, maar je moet je afvragen wat dat gaat opleveren. A.s. donderdag wordt door ons aangifte gedaan. Kijken wat het gaat opleveren...

Roob

Ongelezen bericht door Roob »

Wij hebben vandaag 05-07-2005 ook een brief binnen gekregen dat de vakantie in hongarije niet door kan gaan.
Wij zouden met 8 personen verblijven in siofok in hongarije.
we zijn flink genaaid.

Robert ten Hake
0172-572887

Niels van Bostelen

Ongelezen bericht door Niels van Bostelen »

PS: zie ook www.opgelicht.nl en dan "internet oplichtingen".

ook op : http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... ;start=0#2

hebben zich al anderen gemeld.

Tinus Tussengas

Ongelezen bericht door Tinus Tussengas »

k heb net de brief gelezen, wat een verhaal.. klopt van geen kanten. We gaan nu aangifte doen. Ik hoop dat er verder nog wat te halen valt. Gaat het bij jullie allemaal om MSC Siofok, of heet het 'bedrijf' bij jullie anders??

Ard

Ongelezen bericht door Ard »

bedrijf heet idd MSC siofok, ben ondertussen al met meerdere gedupeerden op verschillende forums in contact gekomen, wij zijn met een groep van 6 man voor 900 euro de boot in gegaan.
morgen gaan we aangifte doen.

Maik_

Ongelezen bericht door Maik_ »

Dag allemaal. Hier zijn wij dan het 3e slachtoffer van. Ook wij hebben met een groep van 9 man via het bedrijf multi service centre een villa in Hongarije geboekt. We hebben bij elkaar 1480,50 euro betaald en kregen vandaag een brief in gebrekkig nederlands waarin stond dat er nog niets was geboekt en er iemand met ons geld vandoor was. Momenteel is een vriend van me wat aan het uizoeken maar wij zien het niet rooskleurig in. We hebben nog geen aangifte gedaan tot nu toe. Ook wij kunnen geen site en/of gegevens meer vinden. Het ziet er naar uit dat we met zijn allen in hetzelfde schuitje zitten dus. Graag zouden wij contact willen onderhouden met jullie want samen staan we een stuk sterker. Voor contact, vragen, tips oid mag je mailen naar [email protected] laten we hopen dat er niet meer groepen komen en laten we er proberen samen uit te komen!!!

Groeten,
’t spul (t)

We hebben dit ook al geplaatst op:
http://www.opgelicht.nl/forum/viewtopic.php?t=1768

waar nog meer mensen zijn

twinnyt14

Ongelezen bericht door twinnyt14 »

Wij zijn ook gedupeerd en ik ga zo een mail rondsturen om zoveel mogelijk gedupeerden bij elkaar te brengen zodat we het er samen over kunnen hebben.

Robco

Ongelezen bericht door Robco »

Hoi

Ik ben dus 1 van de 9 uit het verhaal van Tinus Tussengas

MSC bevind zich dus in Dronten op Beukenlaan 14 tnv Monique ten Broeke
Aangezien alle telefoonnummers die er ook maar te vinden zijn niet meer te bereiken zijn heb ik geprobeerd om mensen in de straat te bereiken
Heb gesproken met mensen op Beukenlaan 3 en 13, alletwee kwamen ze met het verhaal dat de mensen die daar wonen daar alleen in de winter wonen, in de zomer zaten ze idd in Hongarije omdat ze daar iets met vakanties deden, verder hadden de mensen vrij weinig contact met de mensen van Beukenlaan 14

Het domein msc-siofok is van eatserver, bij Owner staat idd Monique ten Broeke, maar hier staat als adres Gandhiweg 32 in Epe, het telefoonnummer is ook een hongaars nummer wat niet te bereiken is.

Dit is de informatie die ik momenteel heb

Suc6 iedereen ermee, en iedereen even aangifte doen, met meer man staan we een stuk sterker neem ik aan

Doetinchem

Ongelezen bericht door Doetinchem »

Hallo,

Wij zijn ook te grazen genomen en kunnen ook fluiten naar onze centen. Hadden een villa geboekt via www.msc-siofok.com voor 17 personen. Gaan aankomend weekend aangifte doen.
Als mensen nog nieuws hebben kunnen ze [email protected]

hansvdo

Ongelezen bericht door hansvdo »

Hallo!

Ik ben ook een van de gedupeerden van dit gebeuren. Ik wilde voorstellen op 1 forum verder te gaan, omdat het anders wat vervelend lezen is. Zullen we het forum van www.opgelicht.nl pakken.

http://www.opgelicht.nl/forum/viewtopic.php?t=1768

MvG

Hans van den Oetelaar

Robco

Niels van Borstelen, jullie zijn er achter gekomen via het kvk nummer dat men op beukenlaan 12 moet zitten, dit betwijfel ik omdat de mensen op nummer 3 mij het telefoonnummer hebben gegeven van Beukenlaan 12 omdat ik daar misschien meer info over 14 kon krijgen dan bij hun omdat ze langs 14 woonde,
De mensen van nr 12 heb ik nog niet kunnen bereiken, en weet nog niet of ik het nog ga proberen, heb namelijk van 3 en 13 hetzelde verhaal te horen gekregen en dit zal wel kloppen neem ik aan

joelkoman

Siofok gangers
we worden zwaar genaaid.
Het adres in NL is idd Beukenlaan 14. Alle nrs zijn afgesloten en ook KvK is uit de lijst. We hebben vanavond in Dordrecht al aangifte gedaan en dit zal een zaak voor de recherche worden.
Zodra ze getraceerd zijn, kan er pas actie komen door je verzekering.
Wij gaan krant en tv inschakelen. Als iedereen nou een mail naar Tros Radar stuurt dan kan het misschien onder de aandacht gebracht worden?
Ik ben nu aan het bellen met diverse andere huisaanbieders of zij aan gegevens van die %#$%^%&Teun en Monique kunnen komen. Volgens een man die ook huizen verhuurd in Siofok zou het helpen wanneer we een straatnaam van een van die huizen weten. Die man kan dan contact opnemen met de verhuurder daar. Die kan wellicht meer vertellen. Weet iemand een straatnaam?? Er zit niets anders op dan de reis te annuleren of om gewoon naar Siofok toe te gaan in de hoop daar nog wat te vinden...die huizen zullen toch echt leeg staan die weken....
Blijf info melden...dit helpt wel...(voor zover dit nog kan)
Succes allemaal!!!
Joel

richardwillemse

Ongelezen bericht door richardwillemse »

Vandaag aangifte gedaan bij de politie en als we samen sterk willen staan moeten we allemaal aangifte doen, hierdoor word de zaak landelijk en komt het bij de recherche. Zeker nu er zoveel zijn zullen ze de zaak serieus nemen.

dus doe allen aangift en houd elkaar bij elke stap op de hoogte, zodat we er allemala tevreden uit komen als dat nog kan.

groeten en succes wij zullen winnen uiteindelijk

Robco

Via Waybackmachine.org kan je nog op een gedeelte van de site komen

Hier heb ik het volgende adres gevonden:

Multi Service Center KFT
Fö Utca 41
8600 Síófok

Misschien heb je hier iets aan

Mzzl Rob

joelkoman

Ik kan het maar niet geloven...
het heb geen nut maar ik ga zaterdag naar dat Dronten toe en ik zal familie vinden van die %#$*%&*&^*().....
Zoveel geld kwijt door 2 #$&%$*^....dat laat ik niet zonder slag of stoot voorbijgaan!!!
Des te meer we er mee doen en des te meer aandacht we er aan geven, des te meer komt het in het nieuws. Niet dat ik mediageil ben maar dit kan wel wat opleveren. Die 2 zie je niet meer maar wie weet is er wel iemand die ons dan verder kan helpen....
Find them....KILL them!!!!!!!!!!!

Chiel

Ongelezen bericht door Chiel »

Wij zijn ook opgelicht door MSC Siofok. Bij elkaar voor meer dan 1300 euro. Ik heb via via het nummer laten traceren en dit staat geregistreerd op de beukenlaan nr 14 in Dronten. Dit is een bungalowpark in Dronten, maar waarschijnlijk staat dit huis leeg.

ik ben er ook voor om alle tv-programma's e.d in te schakelen. Het gaat tenslotte niet meer om kleingeld.

Angorageiten

Ongelezen bericht door Angorageiten »

wij zijn ook opgelicht door msc siofok, we hadden met 8 man een huisje geboekt. Hopelijk valt er wat te verhalen hou ons op de hoogte en mail naar---> [email protected].

Gesloten