Pagina 1 van 1

@ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 06 jul 2005 10:19
door veraniek
Zit nu al vanaf afgelopen vrijdag 01/07 zonder telefoon.Iedere dag gebeld met de helpdesk, soms verbinding gekregen.In totaal anderhalf uur aan de telefoon(gelukkig gratis).Allerlei onzin antwoorden gekregen maar nog steeds geen oplossing.Ze nemen ook geen nieuwe klanten aan voor telefoon en de bestaande hoeven geen abbonnement te betalen.En toch zeggen ze op de helpdesk dat ze geen problemen hebben.

GEWOON EERLIJK ZIJN @HOME TEGEN JE KLANTEN EN GEEN ***SMOEJES OPHANGEN
Ik hoop dat ik nu weer eens kan gaan bellen

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 06 jul 2005 12:56
door Goose
Maar wacht eens even, @home heeft al in diverse media toegegeven dat er problemen zijn.

Vandaar ook de regeling dat u (en alle andere bestaande telefonie-abonnees) geen abonnementskosten hoeft te betalen en er geen nieuwe klanten worden aangenomen.

U krijgt dus op dit moment gratis een telefoonaansluiting omdat @home weet dat het niet best is met het netwerk en de techniek.

Ik vind het eigenlijk wel een beetje flauw dat u er dan toch nog zo over van leer trekt. Dat is zoiets als schelden op iemand die zijn excuses al heeft aangeboden.

En voor alle mensen die nu denken dat ik bij @home of Essent werk, nee hoor, dat is niet het geval.

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 06 jul 2005 14:10
door veraniek
Het gaat mij vooral om het feit dat ik al vanaf vrijdag niet kan bellen, zonder dat er iets aan gedaan word, terwijl er van alles beloofd word.Als je de helpdesk belt hang je eerst een uur aan de telefoon voordat je iemand aan de lijn krijgt.Ze gaan dam eerst alle standdaard dingen controleren zoals: staat het nodem aan, is alles goed aan gesloten etc etc.
Daarna word er gezegd, bij U is alles in orde ik geef het aan de technische diest door binnen 24 uur is het opgelost
Maar er word niets opgelost

Je weet niet hoe vervelend het is als niemend je kan bereiken en je zelf ook niemand kan bellen
Ze moeten gewoon eerlijk zijn dan weet je waar je aan toe bent

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 07 jul 2005 09:02
door frankl
@ Home telefoon is zwaar kloten ik zit sinds 27-6-2005 zonder telefoon
en ik heb door dit gedonder drie dagen zonder internet gezeten.
ik heb een bedrijf aan huis en dacht goedkoop uit te zijn om over te stappen naar @ home dus niet ik heb een rekening gekregen van mijn mobiele dat is drie keer mijn maand loon.
klanten zijn bij mij weg gegaan omdat ik niet meer bereikbaar was ik ben twee contracten mis gelopen en ik heb nog steeds geen telefoon of fax internet heb ik gelukkig terug ik heb een schade op dit moment van 5.500 euro.
en waar kan ik dat verhalen.
@ home is kloten met de grote K
wie heeft nog meer van dit soort ervaringen laat het horen.

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 07 jul 2005 09:58
door TheGameMen
HeHeh , worden de gebruikers van @Home ook eens wakker.
***** , ik ben van Wanadoo overgestapt naar @Home en daarna Z.S.M overgestapt naar HCCNet , HCCnet is het echte werk , daar ben je tenminste eens ONLINE ! Ik heb wanadoo achtergelaten toen omdat ze een datalimit in het begin op ADSL hadden en @home toen niet ( Faire Use ) , maar ik kon toen niets faire usen omdat ik de helft van de tijd offline was , toen ben ik nadat het contract afgelopen was naar HCCNet opverstapt , jah dat voelt beter !

Freek

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 07 jul 2005 11:44
door oegemeister
jah... ik zou ook 29 juni aangesloten moeten worden. inmiddels al een mooi dagboek bijgehouden via de e-mail van @home en ook elke dag gebeld!
Ma: een computer gecrasht (binnen 24 uur telefoon)
Di: probleem bij kpn (binnen 24 uur telefoon)
Wo: Softwareprobleem in ons modem (binnen 24 uur telefoon)
Do: Nóg een computer gecrasht (binnen 24 uur telefoon)
Vr: (eindelijk een supervisor aan de lijn) Hij zal er niet om liegen. Een administratief probleem
Za: te laat gebeld.....
Zo: Doorschakelen is onmogelijk (ow.... zie vrijdag)
Ma:Geen garantie meer wanneer het klaar is.
Di: Zelfde als gisteren. (kan geen termijn noemen)
Wo: we doen er alles aan (kan geen termijn noemen)
Do: HET KAN NOG WEL EEN WEEK DUREN!!!!

zijn die mensen nou helemaal van de pot gerukt. IK WIL NU TELEFOON! wie heeft er nummers van de consumentenorganisaties.!!

Gr

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 08 jul 2005 14:14
door Sylvester1
@Goose

Wat jij zegt klinkt misschien wel heel erg leuk, maar stelt in principe weinig voor.
Wij zijn de afgelopen 2 weken compleet NIET bereikbaar geweest. Dan is het:
a) niet meer dan normaal dat je er voor moet betalen en
b) volkomen terecht om te blijven klagen!

Als je de klantenservice belt (waar ze overigens nog steeds vriendelijk blijven...) en steeds te horen krijgt:
"Sorry, het is nog steeds dezelfde storing. Nee, wij weten ook niet hoe lang het nog gaat duren" .... dan ben je het na twee dagen al beu, en zeker na 14 dagen!

Verder is het ons eindelijk gelukt om de telefoon te laten doorschakelen. Dit houdt in dat iedereen die ons belt, automatisch mijn mobiel belt.
De kosten hiervoor komen WEL voor mijn rekening... en die zijn ondertussen al ruim meer dan de abonnementskosten!
.......

En verder heb ik nooit problemen gehad met @home internet...... TOT ik telefonie erbij nam! Soms dagen GEEN internet, soms errug traag!
Dus ook daar is veel aan de hand en ook daar zitten wij 'nog steeds bij dezelfde storing'.

Bovenstaande meldingen heb ik sinds begin mei.... dus JA, klagen mag!
(ondanks dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik ook niet krijg, last heb ik er wel van!)

Re: @ home telefonie is echt waardeloos

Geplaatst: 13 jul 2005 16:04
door visse412
Ik ben zo te zien niet de enige die zich aan de Essent ergert. Helaas heb ik op meerdere vlakken al slechte ervaringen met Essent, zo hebben ze vorig jaar geen energiekosten in rekening gebracht en kon ik deze aan het einde van de jaar in 1x op hoesten. Daarna had ik problemen met het internet en heb een tijd zonder gezeten. Ook met TVHome heb ik al wat gehad, al is deze klacht goed en snel opgelost...

Maar nu dit:

We kregen de melding dat we telefonie van Essent konden aanvragen, zeer aantrekkelijk zeker omdat ik net telefonie wilde gaan aanvragen bij KPN. Maar Essent was veel goedkoper en heb alles via Essent, dus aanvragen dacht ik dus. Ondertussen de modem gekregen, aangesloten en een telefoon gekocht. Nadat ik de modem had geinstalleerd werkte mijn internet een paar dagen niet, balen!
Dus ik bellen naar de helpdesk, vergeet het maar, heeft drie dagen geduurd tot ik iemand aan de lijn kreeg! En waarom, omdat als er een lange wachtrij is bij de centrale ze je niet laten wachten (want dat kost hun geld) maar de verbinding gewoon verbreken! Bel je dan het 0900-nummer dan krijg e iemand aan de lijn, maar wil je niet helpen omdat je een ander nummer moet bellen... Slecht, slecht, slecht!

Maar nu komt het pas, krijg ik na een week een brief met de mededeling dat ze alles gaan uistellen omdat ze geen garantie kunnen geven op hun netwerk. Nu heb ik vandaag gebeld en blijkt dat ik moet wachten tot 15 september en dan maar wachten of het dan wel goed is... Nu heb ik kosten gemaakt en mijn nummer aan iedereen doorgegeven en nog geen telefoon!