LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Raar telefoontje van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
letteke
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2005 08:54

Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door letteke »

Ik kreeg een raar telefoontje van KPN; ik heb een mobiel abbonement van € 25 voor 175 belminuten. Afgelopen week belden ze en kwamen met een aanbieding. Voor € 5 extra 50 belminuten erbij. Ik vond dit niet echt een aanbieding dus zei dat ik tevreden was met mijn huidige abbo en het niet wilde. De mevrouw werd onbeschoft door de reactie dat dat belachelijk was en ik de 1e was die het niet wou. Hierbij heb ik het gesprek afgekapt.

Nou kreeg ik deze week weer een telefoontje van KPN dat ik 3 maanden GRATIS 50 minuten gratis krijg, hoef daar niks voor te doen krijg een bevestigings smsje en dan is het geregeld. Na die 3 maanden even klantenservice bellen en het kwam allemaal goed. Voordat ik iets kon zeggen werd de verbinding verbroken.

Heeft iemand dit misschien ook ervaren? IK VERTROUW HET VOOR GEEN METER!!

Insomniac
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:59

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door Insomniac »

T klinkt wel erg vreemd. Maar waarom bel je niet gewoon KPN op?! Dan weet je precies of het klopt wat er verteld wordt...

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door ?? »

Ze proberen je te upgraden naar een 30 euro abonnement. Dat doen ze wellicht omdat ze in de gaten hebben dat je wel eens over je bundel heen belt?

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door RSt »

bellen met 0800-0507 (klantenservice mobiel) of 0800-0105 (telefonische verkoop mobiel) beide gratis nummers

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door Fiore »

misschien dat er iemand heeft meegeluisterd, dat doen ze wel vaker, om te kijken hoe klachten etc worden afgehandeld door het eigen personeel. Nou was dit natuurlijk geen voorbeeldreactie van hun medewerker, vandaar dat ze wellicht hebben gedacht het zo goed te maken?

Nijlpaard
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:30

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door Nijlpaard »

Vreemd inderdaad. Ik heb met de klantenservice van KPN Mobiel juist altijd heel goed ervaringen: nauwelijks wachttijden en vriendelijke en behulpzame mensen (valt erg op in vergelijking met de 'service' die andere telecomaanbieders geven). Maar misschien heb ik het steeds gewoon getroffen natuurlijk.

userroy
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2004 16:34

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door userroy »

Ze proberen je gewoon meer te laten betalen, gebeurt zowel bij vaste als bij mobiele klanten. Als je alleen vraagt om informatie krijg je die ook maar je gebruikt dan ook gelijk dat abonnement, zonder dat je ook maar iets getekend hebt. Gewoon niet op ingaan!!! Ze kunnen wel komen met gratis 3 maanden naar dat 30 euro abonnement, maar ze gaan er van uit dat je het niet terug zet naar het oude zodat je alsnog meer gaat betalen.

Nog een paar voorbeelden:

Mijn opa wordt op z'n mobiel gebeld (ik heb een moderne opa :D ) en de medewerker aan de andere kant vraagt of hij geinteresseerd is in een abonnement. Hij gebruikt ieder jaar hoogstens 20 euro beltegoed, die gekken bij KPN wilden hem om gaan zetten naar een abonnement van 20 euro per maand. Ik ben m'n opa nu dus aan het weghalen bij KPN zowel mobiel als vast, er reken er maar op hij is niet de enige want veel mensen vroegen of ik ze hier mee kon helpen.

Op het bedrijf worden wij gebeld door KPN of we wilden overstappen naar een Business abonnement, wij vragen informatie aan en wat blijkt, naast de informatie was ook een brief bijgevoegd die ons bedankte voor het kiezen voor dat abonnement. Hoe erg kun je gen**id worden.

Tip: KPN vermijd het gewoon, neem een andere mobiele provider en internet, bel en kijk televisie via de kabel.

marcel36
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:28

Re: Raar telefoontje van KPN

Ongelezen bericht door marcel36 »

Uswerroy je weet niet waar je overlult man.
Ik heb al jaren KPN en ben er dik te vreden over.
Nooit problemen en als er wat is met mijn mobiel zonder moeieten een ruiltoestel.
Het vragen naar een andere abbo word uitbesteed en word waarschijnlijk door studenten gedaan die op provisie basis klanten proberen binnen tehalen.
Dit gebeurd idd vaak op een agressieve manier, maar buiten KPN om.
Je moet niet alles overeen kam scheren.

Gesloten