Kan een beheerder dit zomaar doen?
Geplaatst: 08 jul 2005 20:11
Oke,eventjes uitleggen waar ik mee zit.Vorig jaar zijn we via een advertentie in de kampioen terechtgekomen bij een klein bungalowpark in de plaats Holten dat De Lindenberg heet.We kwamen daar ook op de allereerste dag van het hoogseizoen hier in de regio Rotterdam.Er was daar een recreatieteam bezig voor de kinderen en die werden zo leuk behandeld dat we al in november vorig jaar weer een week boekten voor dit jaar.Dat was dus op 1 juli jl.
De kinderen hadden al maandenlang zich verheugd op dat recreatieteam,dus meteen bij aankomst zagen we in de folder staan dat ze 8 weken aanwezig zouden zijn in het hoogseizoen,maar wat scherts onze verbazing?In gelderland telt het hoogseizoen maar 5 weken volgens beheerder Jakob.
Toen ik vroeg waarom dit niet op hun site was vermeld,zei hij dat het recreatieteam niet onder hun verantwoording stond en hij mij dit niet uit hoefde te leggen.Maar ze werken toch op zijn terrein?En in het hoogseizoen kom er een soort van kerkgenootschap en ja,hoor...die hield zich wel aan de landelijke hoogseizoennorm.
Er is zelfs een link en een gastenboek naar dat team via hun eigen site.Hij zei dat ik vorig jaar al had moeten informeren of er iets voor de kinderen werd gedaan,Maar daar gingen wij toch vanuit omdat dit in zijn folder stond dat er gedurende de zomervakantie 8 weken lang een team zou zijn?
Nee, volgens hem is dit van 17 juli tot en met 16 augustus,dus 5 weken.Ook de laatste week telt niet mee.En ik moest niet zo zeuren,want vanaf volgende week kost een week 100 Euro extra en krijg je niet zoals wij een kinderkorting.Vorig jaar hadden wij óók de kinderkorting en was dat team er ook!Nu moesten wij extra onkosten maken om de kinderen een beetje naar hun zin te maken.
Ik heb Jakob dus gezegd dat ik een klacht wilde deponeren over de gang van zaken en dat kon..bij hem persoonlijk.Dit kon toch niet? Dus ik vroeg of hij ergens bij aangesloten was en nee,ze waren een familiepark in particuliere handen en er was geen mogelijkheid om elders een klacht in te dienen.Maar wat lette ons..we konden ook naar huis gaan,maar hoe leg je dit aan 2 kinderen uit?Dus we bleven..
Er waren meerdere gezinnen daar met dezelfde klacht en maandagavond kwam hij met een jongen van een jaar of 17 aan die in zijn uppie een 14 tal kinderen moest zien te entertainen,dus toen ik mijn dochtertje van 5 kwam halen,was zij lekker in haar uppie bezig in de speeltuin en haar 1 jaar oudere zusje zat binnen.En het kostte ook nog eens 1 euro 25 per "aktiviteit.
Wat ik me gewoon afvraag is of hij echt gelijk heeft...kan hij doen en laten op dat park wat hem goed dunkt en kan een gast nergens terecht als je een klacht hebt?
Mvg,
Lucia
De kinderen hadden al maandenlang zich verheugd op dat recreatieteam,dus meteen bij aankomst zagen we in de folder staan dat ze 8 weken aanwezig zouden zijn in het hoogseizoen,maar wat scherts onze verbazing?In gelderland telt het hoogseizoen maar 5 weken volgens beheerder Jakob.
Toen ik vroeg waarom dit niet op hun site was vermeld,zei hij dat het recreatieteam niet onder hun verantwoording stond en hij mij dit niet uit hoefde te leggen.Maar ze werken toch op zijn terrein?En in het hoogseizoen kom er een soort van kerkgenootschap en ja,hoor...die hield zich wel aan de landelijke hoogseizoennorm.
Er is zelfs een link en een gastenboek naar dat team via hun eigen site.Hij zei dat ik vorig jaar al had moeten informeren of er iets voor de kinderen werd gedaan,Maar daar gingen wij toch vanuit omdat dit in zijn folder stond dat er gedurende de zomervakantie 8 weken lang een team zou zijn?
Nee, volgens hem is dit van 17 juli tot en met 16 augustus,dus 5 weken.Ook de laatste week telt niet mee.En ik moest niet zo zeuren,want vanaf volgende week kost een week 100 Euro extra en krijg je niet zoals wij een kinderkorting.Vorig jaar hadden wij óók de kinderkorting en was dat team er ook!Nu moesten wij extra onkosten maken om de kinderen een beetje naar hun zin te maken.
Ik heb Jakob dus gezegd dat ik een klacht wilde deponeren over de gang van zaken en dat kon..bij hem persoonlijk.Dit kon toch niet? Dus ik vroeg of hij ergens bij aangesloten was en nee,ze waren een familiepark in particuliere handen en er was geen mogelijkheid om elders een klacht in te dienen.Maar wat lette ons..we konden ook naar huis gaan,maar hoe leg je dit aan 2 kinderen uit?Dus we bleven..
Er waren meerdere gezinnen daar met dezelfde klacht en maandagavond kwam hij met een jongen van een jaar of 17 aan die in zijn uppie een 14 tal kinderen moest zien te entertainen,dus toen ik mijn dochtertje van 5 kwam halen,was zij lekker in haar uppie bezig in de speeltuin en haar 1 jaar oudere zusje zat binnen.En het kostte ook nog eens 1 euro 25 per "aktiviteit.
Wat ik me gewoon afvraag is of hij echt gelijk heeft...kan hij doen en laten op dat park wat hem goed dunkt en kan een gast nergens terecht als je een klacht hebt?
Mvg,
Lucia