Pagina 1 van 2

Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 09 jul 2005 16:35
door Riniveraart
Hallo,

Begin mei 2005 heb ik voor €10,- een mobiele telefoon van tele2 aangevraagd via de Zeeman actie, dit zou ik binnen 3 weken thuis gestuurd krijgen.

Wat ik onlangs heb ontvangen is een brief van Tele2, gedateerd 14 juni 2005 waarin, het nieuwe mobiele nummer en de mededeling dat ik het welkomstpakkket met simkaart binnen 2 weken zal ontvangen.

Het is nu inmiddels 9 juli 2005 maar heb nog steeds geen telefoon of simkaart ontvangen.

Als ik Tele2 bel of mail word ik doorverwezen naar dure betaalnummers voor meer informatie, waar ik echter ook niets wijzer word.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee???


Rini Veraart

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 09 jul 2005 23:17
door fuiduif
Ik heb anderhalve week geleden gebeld naar dat 'dure' nummer (het is slechts 10 cent per minuut) en kreeg een bandje dat wegens drukte de levering één a twee weken vertraagd kon zijn. Kan het me wel voorstellen, zal wel druk zijn vanwege de lage prijs :P

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 10 jul 2005 00:39
door Riniveraart
Zal best Fuiduif,
maar 10 cent pm is bij Vodafone al snel 45 cent pm,
en 3 weken levertijd is nog steeds geen 3 maanden, dit is wel lekker goedkoop natuurlijk, maar Tele 2 moet wel nakomen wat er in de advertentie wordt beloofd.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 10 jul 2005 09:46
door fuiduif
Dat Vodafone er nog 35 cent bovenop gooit, daar kan dat Liaterbedrijf natuurlijk niets aan doen.
Daarnaast heb je vast wel gezien op het aanmeldbriefje dat de Simkaart van Tele2 is, maar dat je bestelling geleverd wordt door Liater, dus de levering gaat niet via Tele2!
En dat het zo lang duurt, dat is niet netjes, maar goed, het blijft een telefoon van 10 euro natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat niet alles altijd goed loopt...en je hebt gelukkig nog niets betaald, dus het is niet zo dat je bang hoeft te zijn opgelicht te worden.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 11 jul 2005 22:01
door bot321
Heb exact het zelfde alleen is de actie bij het Kruidvat.
Heb al 4 weken mijn pukcode en pincode en wacht
totaal al 12 weken terwijl er drie weken levertijd
voor staat.
Wordt ook door verwezen naar Liatel maar zoals
gewoonlijk al onze medewerkers zijn in gesprek.
Heb fotocopie gemaakt van de gegevens die ik van
Tele 2 heb gekregen en via e-mail retour gezonden
naar Tele 2 met de opmerking dat ze het dak op kunnen.
Gegevens die ik ontvangen heb verscheurd en bij oud papier.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 11 jul 2005 22:45
door miranda1
Ook ik heb bij het kruidvat een telefoon besteld voor mijn dochter.
Het heeft in totaal 5 weken geduurd dat het hele spul binnen was.
Dit was dan in de periode mei-juni.
Mijn zus heeft in diezelfde periode een telefoon besteld en wacht dus nog steeds.
Ook tegen haar is gezegd dat de actie uit de hand gelopen is en dat de wachttijd erg kan oplopen

Met vriendelijke groet,

Miranda

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 09:07
door Reem
Geduld is een schone zaak

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 16:43
door bot321
Natuurlijk is geduld een schone zaak.
Maar als je hem ruim voor je vakantie besteld
dan mag het desnood tien weken duren maar dan
moet hij toch binnen zijn met een levertijd van
drie weken.
Gaan van de week op vakantie dus heb er maar
een gekocht zodat ik die van tele2 niet meer nodig heb.
Een aktie is een aktie dus dat uit de hand lopen is
gewoon gel-l dat weet je van te voren.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 18:15
door vanbommel
Ik heb met deze actie meegedaan via het Kruidvat. De bestelling verliep al moeizaam. Ik heb drie keer moeten bellen naar een 0900 nummer met een lange boodschap vooraf en dan zijn alle medewerkers lange tijd in geprek.
Toen de bestelling eindelijk geplaatst was kreeg ik de mededeling dat de levering ongeveer 3 weken zou duren. Na een aantal weken kreeg ik twee brieven van Tele2 met daarin allerlei codes die nodig zijn om te kunnen bellen. Het schijnt dat ik 2 telefoontjes heb besteld!! Het pakket zou binnen twee weken worden bezorgd. Na drie weken heb ik een e-mail naar Tele2 gestuurd waar de paketten bleven. De reactie van Tele2 was dat ik contact op moest nemen met Liater(weer een 0900 nummer), omdat Tele2 alleen de SIMkaarten levert. Ik heb Tele2 gemaild dat ik dit en rare gang van zaken vind, maar hierop heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
EN IK MAAR WACHTEN!!

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 18:26
door mardugan
ik heb ook een tele2 mobiel 10 abbonnement ik moest ook langer wachten op mijn mobieltje en toch gekregen,maar ik ga niet zeggen of tele2 goed is.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 18:27
door holy1953
de telefoon (Nokia 1100) is ook nog eens simlock vrij voor die prijs!!

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 20:22
door karinvandertoorn
Waarom heb je het niet gewoon via www.tele2.nl besteld? Ik heb de telefoon voor niets.Opzegtermijn van 2 maanden na nu (met abonnement). De telefoons komen uit Zweden en de sim uit Groningen.
Ik had alles binnen 3 weken.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 20:24
door karinvandertoorn
Sorry, alleen een bijdrage in de verzendkosten van 4,95 euro betaal je aan de postbode. Telefoon dus helemaal gratis!!

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 12 jul 2005 20:54
door bot321
Bij de meeste abonnementen krijg je de tel. gratis
met een opzegtermijn van twee mnd.
Alleen zit je er wel twee jaar aan vast dus ik zou
het nog maar eens goed doorlezen want ik denk
dat je een grote vergissing gemaakt heb.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 13 jul 2005 00:12
door fuiduif
Tele2 abonnementen zijn al beschikbaar met een gratis telefoon bij een 10euro abonnement met een contractsduur van 6 maanden en 1 maand opzegtermijn :)

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 13 jul 2005 11:52
door dvantol
Wij hebben een soortgelijke situatie hierbij meegemaakt. Na lang wachten is vorige week het pakket thuisbezorgd.
We hadden al haast de activeringscodes weggegooid. :roll:

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 13 jul 2005 13:22
door j gorris
ik zelf heb een mobieltje van blokker gehad ook via tele 2
in nederland geen probleem die beginnen pas als je beld in het
buitenland m.n in portugal niet mee te bellen alleen klantenservice
daarna een leuke rekening.pre paid
is hij simlock vrij weg tele2 een ander kaartje erin en geen probleem meer

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 13 jul 2005 14:29
door bornhijm100
Wij hebben geen problemen gehad in de aanschaf van de Tele2 mobiele telefoons via de Zeeman actie.
Wel vinden wij het bellen met Tele2 duur. Eigenlijk boven verwachting. Vooral het beluisteren van de voicemail. Terwijl de eigenlijke netwerk beheerder, Telfort dit gratris aanbied.
Wij hebben overigens gemerkt dat de telefoons SIM-lock vrij zijn. Je kan dan altijd nog met dezelfde telefoon een andere provider kiezen. En je hebt de telefoon dan toch zeer goedkoop kunnen aanschaffen.
Over het gebruik van de telefoon zelf, Motorola C115, zijn wij tevreden.
Handige makkelijke telefoon om te gebruiken.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 13 jul 2005 14:51
door Bailey
Ik bel al een aantal jaren met Tele2, mobiel en vast. Heb nog nooit problemen gehad. Ook bellen vanuit Spanje was geen probleem.

Re: Zeemanactie Tele2

Geplaatst: 13 jul 2005 15:17
door j gorris
blij te horen dat er nog een gelukkig is met tele 2