LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Funda design

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hanss

Funda design

Ongelezen bericht door hanss »

Op funda design pagina is ruimte om adv te plaatsen. Het gaat om meubels en kunst.

In april heb ik enkele adv geplaatst. Er werd aangegeven dat alle adv tot 1 juni gratis waren.

Gisteren kreeg ik een korte e-mail om de adv te verlengen (zonder tarief informatie). Pas nadat ik hierop klikte werd ik geconfronteerd met een html-pagina met bevestiging van verlenging, een prijslijst en een betaal-button. Ik heb dit niet gedaan en direct mijn adv verwijderd. Vandaag kreeg ik en herinneringsmail dat ik een betalingsachterstand heb.

De werkwijze van funda is kwalijk te noemen. Als zij zich aan fatsoenlijke regels hielden, dan was rond 1 juni een mail verstuurd met de keuze tussen handhaven van de adv met een prijslijst, of het per direct verwijderen van de adv.

U bent gewaarschuwd.

Janny

Re: Funda design

Ongelezen bericht door Janny »

Ik heb hierover kontact opgenomen met funda design.

Ik hoop dat ze er goede nota van nemen en dit gedrag snel zullen wijzigen.

janny

funda design

Ongelezen bericht door funda design »

Het bovenstaande bericht berust op een misverstand.

De werkwijze van funda design is als volgt:

Ter introductie kon men voor 1 juni gratis een advertentie op funda design plaatsen. Deze advertentie blijft vervolgens 8 weken staan.
Na deze 8 weken vervalt de advertentie en krijgt de adverteerder een e-mail met de mogelijkheid om de advertentie te verlengen met 8 weken.
Aangezien de introductieperiode inmiddels voorbij is en het verlengen van de advertentie gelijk is aan het opnieuw plaatsen van de advertentie moeten er plaatsingskosten worden betaald.
Als de adverteerder zijn advertentie niet wil verlengen omdat het meubelstuk bijvoorbeeld verkocht is, maakt hij/zij geen gebruik van de verlengmogelijkheid en vervalt de advertentie.

De volgende dag krijgt de adverteerder een e-mail met daarin de mogelijkheid om alsnog de advertentie te verlengen.
Deze herinnering was wat ongelukkig geformuleerd waardoor sommige adverteerders de indruk kregen dat betalen noodzakelijk was.

Om misverstanden in de toekomst te voorkomen is de procedure inmiddels aangepast.

Willem Vos
funda design

Storm0209

Ongelezen bericht door Storm0209 »

Mijn complimenten voor deze keurige reactie. Ik neem aan dat de getroffen personen dus niets hoeven te betalen.

funda design

Ongelezen bericht door funda design »

Dat klopt inderdaad. Adverteerders die hun advertentie(s) niet verlengen hoeven uiteraard geen plaatsingskosten te betalen.

Gesloten