| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hebben de bekende onder ons al een uitspraak
hebben de bekende onder ons al een uitspraak
Hebben de bekenden onder ons al een uitspraak binnen, en dan bedoel ik de mensen zoals Ton van Aert en Piet koremans en collega's.
Dit bedoel ik niet verkeerd maar ik vraag mij dit af omdat jullie een van de eerste waren die een advocaat in arm hebben genomen om te procederen, en hoe kan dit dan zo lang duren.
Vr Gr
Dit bedoel ik niet verkeerd maar ik vraag mij dit af omdat jullie een van de eerste waren die een advocaat in arm hebben genomen om te procederen, en hoe kan dit dan zo lang duren.
Vr Gr
Re: hebben de bekende onder ons al een uitspraak
Painter, als jij nou eens antwoord gaat vragen bij de rechtbank in Amsterdam wanneer de procedures weer verder mogen gaan, kan ik je misschien spoedig meer vertellen.
Impact dit is toch een normale vraag of vind je van niet, er zijn al een groot aantal uitspraken gedaan dus is er misschien wel een bij van de genoemde mannen.
VR GR
VR GR
Dacht je dat wij het dan niet allang zouden weten?
geengeluk heeft 2 jaar over zijn zaak gedaan, las ik en is nu af van de ellende. Maar is wel een interessante vraag dus graag antwoord op deze stelling van painter.
Ben
Ben
-
ad snoeren
Beste Painter ea.
Eind vorig jaar kwam de rechter met een vonnis, waar ik helemaal in het gelijk werd gesteld.
De euforie was groot, ik meldde het op dit forum.
Ik had dus gewonnen.
Alleen er zat nog een addertje onder het gras(een van de (on)bekende dexia addertjes).
dexia had in de eerste dagvaarding gesteld Indien de rechter mij in het gelijk zou stellen zij zich het recht voorbehielden, om daar nog op te mogen reageren.
Naief als ik was dacht ik, dat is dus omdat ze op die manier eventueel in hoger beroep kunnen gaan.
Wist ik veel.
Niets was minder waar. Ik kreeg een pakket van 60 pagina's met totaal nieuwe stellingen van dexia, en het hele spul begon weer van voor af aan.
Vandaag is naar ik hoop mijn laatste verweer de deur uit en doet de rechter naar ik aanneem 20 julie uitspraak.
In totaal spreek ik dan over 20 maanden. rechten + 6 maanden dreigbrieven van incasso buro's etc.
Eind vorig jaar kwam de rechter met een vonnis, waar ik helemaal in het gelijk werd gesteld.
De euforie was groot, ik meldde het op dit forum.
Ik had dus gewonnen.
Alleen er zat nog een addertje onder het gras(een van de (on)bekende dexia addertjes).
dexia had in de eerste dagvaarding gesteld Indien de rechter mij in het gelijk zou stellen zij zich het recht voorbehielden, om daar nog op te mogen reageren.
Naief als ik was dacht ik, dat is dus omdat ze op die manier eventueel in hoger beroep kunnen gaan.
Wist ik veel.
Niets was minder waar. Ik kreeg een pakket van 60 pagina's met totaal nieuwe stellingen van dexia, en het hele spul begon weer van voor af aan.
Vandaag is naar ik hoop mijn laatste verweer de deur uit en doet de rechter naar ik aanneem 20 julie uitspraak.
In totaal spreek ik dan over 20 maanden. rechten + 6 maanden dreigbrieven van incasso buro's etc.
Klopt wel volgens mij maar kan dat niet bepalen zelf natuurlijk
Ben
Ben
Beste Painter,
het is heel simpel wij lopen dezelfde procedure als de rest, samen weet je, ik ga niet iets adviseren aan de slachtoffers om vervolgens zelf een andere weg te bewandelen, in het begin hadden we wel de bedoeling om individueel te gaan, maar we gaan met elkaar door, we beslissen samen, en samen gaan wij Dexia verslaan, maar het betekend ook dat we samen in de wacht staan, onze zaken lopen gezamelijk, het duurt wat langer in een groep, dat komt ook omdat er voortdurend overleg is, iedereen moet het er mee ens zijn, of in ieder geval de overgrote meerderheid, daarom denk ik ook dat de neuzen van de mensen binnen de groepen allen dezelfde kant op staan, wij gaan dit samen doen, en tot een goed einde brengen, en als klap op de vuurpijl proberen we ook de kosten te minimaliseren, en ook dat valt tegen Dexia niet mee, ik geloof in onze advocaten, in onze mensen, en in de solidariteit binnen de groepen, als de onze tijd daar is gaan we nog wel voor vuurwerk zorgen, tot dan, liever een beetje op de achergrond.
T
n
het is heel simpel wij lopen dezelfde procedure als de rest, samen weet je, ik ga niet iets adviseren aan de slachtoffers om vervolgens zelf een andere weg te bewandelen, in het begin hadden we wel de bedoeling om individueel te gaan, maar we gaan met elkaar door, we beslissen samen, en samen gaan wij Dexia verslaan, maar het betekend ook dat we samen in de wacht staan, onze zaken lopen gezamelijk, het duurt wat langer in een groep, dat komt ook omdat er voortdurend overleg is, iedereen moet het er mee ens zijn, of in ieder geval de overgrote meerderheid, daarom denk ik ook dat de neuzen van de mensen binnen de groepen allen dezelfde kant op staan, wij gaan dit samen doen, en tot een goed einde brengen, en als klap op de vuurpijl proberen we ook de kosten te minimaliseren, en ook dat valt tegen Dexia niet mee, ik geloof in onze advocaten, in onze mensen, en in de solidariteit binnen de groepen, als de onze tijd daar is gaan we nog wel voor vuurwerk zorgen, tot dan, liever een beetje op de achergrond.
T
-
ad snoeren
He Anne, en Piep, Als ik het goed begrijp zitten jullie van een prachtig uitzicht te genieten. In de Jacht haven.
Hoorde ik daar even da vrouwke uit Amsterdam piepen die zich zo graag als jongeske voordoet.
Neem nog ff een rosétje, maar denk wel aan denoto Piep.
en geniet van de week nog maar van het lekkere weer en the girls, doe ze vooral de groeten.
Lfs Ad
Hoorde ik daar even da vrouwke uit Amsterdam piepen die zich zo graag als jongeske voordoet.
Neem nog ff een rosétje, maar denk wel aan denoto Piep.
en geniet van de week nog maar van het lekkere weer en the girls, doe ze vooral de groeten.
Lfs Ad
Dagge bedânkt zet, da witte
Groeten terug, van alle meiden
De 'jacht'haven is bijna gesloten...
Oorlogsbodems? zuipschuiten!
T
n
T
We zien alleen maar zeeschuiten voorbij komen, aan zuipschuiten hebben wij geen boodschap. We spugen er niet in maar weten wat onze maat is
Gr. Anne.
ps. Piep is weer vertrokken naar haar kampement, het was gezellig.
Gr. Anne.
ps. Piep is weer vertrokken naar haar kampement, het was gezellig.
-
ad snoeren
T
n
Jij hebt wel lef hoor
Jij hebt wel lef hoor
Ik weet wie het zegt, daar hoef je geen lef voor te hebben
Gr. Anne.
Gr. Anne.
Goedemorgen dames in Zeeland. Al wakker???
Ik hoop dat jullie geen kater(tje) hebben.
Ik ben jalours op jullie. Lekker aan zee

Ik hoop dat jullie geen kater(tje) hebben.
Ik ben jalours op jullie. Lekker aan zee
Ook voor de rechter zal het een vacantie periode zijn, en de rechtbanken en de kantonrechters zullen zich ook wel op dat vermaledijde besluit beraden. gezien al de uitstel processen.We hopen dan ook op een spoedige voortzetting van finale uitspraak. voor velen.Hebben de bekenden onder ons al een uitspraak binnen, en dan bedoel ik de mensen zoals Ton van Aert en Piet koremans en collega's.
Vr Gr
Janny