Problemen met vodafone
Geplaatst: 15 jul 2005 20:33
Heren/Dames,
Ik heb een aantal maanden geleden een abbonement bij Vodafone afgesloten, omdat ik een beetje moe werd van Debitel. Ook niet echt goede zet geweest, maar goed, je moet wat.
Nou heb ik 5 weken geleden, simkaart en toestel (6230) binnengehad, maar wou toestel niet meer, aangezien de 6230i uitkwam. Op het moment dat ik abbo afsloot was die nog niet op de markt in EU.
Heb toen de klantenservice gebeld en vertelt hoe of wat en was geen probleem om toestel terug te sturen en werd de 6230i voor geruild. Mocht die ook naar een city point toebrengen en daar ruilen. NIET DUS! Toestel opgestuurd en nu zit ik al bijna 5 weken te wachten hierop en bel elke dag weer met die gasten en elke keer hebben ze me wat anders te vertellen en wordt er een beetje moe.. nee schijt ziek van. Vandaag is mijn abbonement ingegaan, maar geen toestel, dus kan niet bellen.
Ik kreeg nog een fax nummer van de klantenservice en mocht het toestel voor vrijdag niet gearriveerd zijn, is die moet een klacht indienen bij de special services?! (Maar eens zien hoe waar ze hun naam kunnen maken) Vanmorgen nog naar huis gebeld niets aangekomen, dus maar een brief gefaxt met conclussie dat als ik niets van hun hoor, ik naar de geschillencommissie stap.
Iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen doen?
Ben voor niemand nu meer bereikbaar en baal ik als een stekker van.
Graag zie ik jullie reacties..
Ik heb een aantal maanden geleden een abbonement bij Vodafone afgesloten, omdat ik een beetje moe werd van Debitel. Ook niet echt goede zet geweest, maar goed, je moet wat.
Nou heb ik 5 weken geleden, simkaart en toestel (6230) binnengehad, maar wou toestel niet meer, aangezien de 6230i uitkwam. Op het moment dat ik abbo afsloot was die nog niet op de markt in EU.
Heb toen de klantenservice gebeld en vertelt hoe of wat en was geen probleem om toestel terug te sturen en werd de 6230i voor geruild. Mocht die ook naar een city point toebrengen en daar ruilen. NIET DUS! Toestel opgestuurd en nu zit ik al bijna 5 weken te wachten hierop en bel elke dag weer met die gasten en elke keer hebben ze me wat anders te vertellen en wordt er een beetje moe.. nee schijt ziek van. Vandaag is mijn abbonement ingegaan, maar geen toestel, dus kan niet bellen.
Ik kreeg nog een fax nummer van de klantenservice en mocht het toestel voor vrijdag niet gearriveerd zijn, is die moet een klacht indienen bij de special services?! (Maar eens zien hoe waar ze hun naam kunnen maken) Vanmorgen nog naar huis gebeld niets aangekomen, dus maar een brief gefaxt met conclussie dat als ik niets van hun hoor, ik naar de geschillencommissie stap.
Iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen doen?
Ben voor niemand nu meer bereikbaar en baal ik als een stekker van.
Graag zie ik jullie reacties..