bedrijven die hun afspraken niet na komen
Geplaatst: 16 jul 2005 11:23
Het lijkt de laatste jaren steeds erger te worden, eerst gingen ze in onze wijk kabelnet aanbrengen naast het bestaande net, dit werdt verzorgt door de firma Lijbrandt deze werkte samen met de woningbouw.
Oke krijg een brief om een afspraak te maken voor de installatie in huis, dus ik heb toen een afspraak gemaakt en wat denk je; ze kwamen niet op dagen en ik had mijn internet toen al opgezegd.
Daarna nog 1 keer 1 afspraak gemaakt, weer kwamen ze niet opdagen, het ergste was dat er maar 1 telefoonnummer in de brief stond en dat was van de monteurs.Wat bleek later ze hadden maar enkele mensen aangesloten om zo een jaar proef te draaien.Dus de rest werdt niet aangesloten.
Goed na 1 jaar krijg ik een verkapte dreigbrief van de firma Lijbrandt dat men verplicht is om de monteur binnen te laten aangezien de wonongbouw het je soms kan laten verplichten.Nou afspraak gemaakt en tot 2 maal toe kwamen ze niet opdagen;terwijl de opzichter zelf persoonlijk de afspraak met me had gemaakt; en ik mijn grieven bekend had gemaakt; deze gaf als excuus dat ik niet thuis was op de vorige afspraken.Je begrijpt wel dat ik zowat overkookte want ik had destijds zelfs de woningbouw gebeld.
Gelukkig (gna,gna,gniffel)is het project een totale mislukking geworden dus ik denk dat meer mensen dit is overkomen.
Nu gisteren de Firma Tempus (onderhoudsbedrijf van Eneco)1 ste afspraak bellen ze op die middag af, de 2de heb ik na lang wachten maar opgegeven en na maanden weer 2 brieven om een afspraak te maken en wat denk je;jahoor weer niks.
Let op nu komt het;ik had een afspraak om mijn geiser te laten onderhouden ze zouden komen op vrijdag tussen 12-17:00, oke was om 11:00 al thuis goed rond 16:00 nog niemand gezien dus ik bel op.
Krijg een mevrouw aan de lijn "ja, inderdaar u heeft een afspraak vandaag, wacht nog maar even misschien komt ie nog het is immers 16:00 uur".
Oke zo gezegd zo gedaan, ok ik bel 16:45 op."O, mijnheer ik zal de monteur even bellen, ik kan het nummer niet vinden"ik zeg dat ze later terug kan bellen.Dus ze belt 5 minuten later op zegt ze dat de telefoon van de monteur op voicemail staat.Maar als de monteur niet op komt dagen kan ik een nieuwe afspraak maken.
Dus monteur kwam niet, ik bel op en wil een speciale afspraak maken nl. een spoed afspraak en wel de zelfde avond(ze hebben nl. een spoeddienst).Nee dat kan niet en bla,bla,bla oke ik zeg dan na 17:00 op een maandag want ik kan geen vrije uren opnemen bij mij baas(was niet zo, maar oke)nee, nee kan ook niet let op nu zegt ze we kunnen alleen tussen 8-10:00 en 15:00-17:00 let vanaf 15:00 en ik had een afspraak tussen 12:00 en 17:00 dus ik heb 3 uur voor niks thuis gezeten.grrrrrrrrrrr. vinden ze het gek dat ik de hoorn er op gooi en niet meer op hun brieven reageer.
Hebben jullie daar nu ook zo last van, bedrijven die hun afspraken niet nakomen en waar je tegen een muur aanloopt.
Oke krijg een brief om een afspraak te maken voor de installatie in huis, dus ik heb toen een afspraak gemaakt en wat denk je; ze kwamen niet op dagen en ik had mijn internet toen al opgezegd.
Daarna nog 1 keer 1 afspraak gemaakt, weer kwamen ze niet opdagen, het ergste was dat er maar 1 telefoonnummer in de brief stond en dat was van de monteurs.Wat bleek later ze hadden maar enkele mensen aangesloten om zo een jaar proef te draaien.Dus de rest werdt niet aangesloten.
Goed na 1 jaar krijg ik een verkapte dreigbrief van de firma Lijbrandt dat men verplicht is om de monteur binnen te laten aangezien de wonongbouw het je soms kan laten verplichten.Nou afspraak gemaakt en tot 2 maal toe kwamen ze niet opdagen;terwijl de opzichter zelf persoonlijk de afspraak met me had gemaakt; en ik mijn grieven bekend had gemaakt; deze gaf als excuus dat ik niet thuis was op de vorige afspraken.Je begrijpt wel dat ik zowat overkookte want ik had destijds zelfs de woningbouw gebeld.
Gelukkig (gna,gna,gniffel)is het project een totale mislukking geworden dus ik denk dat meer mensen dit is overkomen.
Nu gisteren de Firma Tempus (onderhoudsbedrijf van Eneco)1 ste afspraak bellen ze op die middag af, de 2de heb ik na lang wachten maar opgegeven en na maanden weer 2 brieven om een afspraak te maken en wat denk je;jahoor weer niks.
Let op nu komt het;ik had een afspraak om mijn geiser te laten onderhouden ze zouden komen op vrijdag tussen 12-17:00, oke was om 11:00 al thuis goed rond 16:00 nog niemand gezien dus ik bel op.
Krijg een mevrouw aan de lijn "ja, inderdaar u heeft een afspraak vandaag, wacht nog maar even misschien komt ie nog het is immers 16:00 uur".
Oke zo gezegd zo gedaan, ok ik bel 16:45 op."O, mijnheer ik zal de monteur even bellen, ik kan het nummer niet vinden"ik zeg dat ze later terug kan bellen.Dus ze belt 5 minuten later op zegt ze dat de telefoon van de monteur op voicemail staat.Maar als de monteur niet op komt dagen kan ik een nieuwe afspraak maken.
Dus monteur kwam niet, ik bel op en wil een speciale afspraak maken nl. een spoed afspraak en wel de zelfde avond(ze hebben nl. een spoeddienst).Nee dat kan niet en bla,bla,bla oke ik zeg dan na 17:00 op een maandag want ik kan geen vrije uren opnemen bij mij baas(was niet zo, maar oke)nee, nee kan ook niet let op nu zegt ze we kunnen alleen tussen 8-10:00 en 15:00-17:00 let vanaf 15:00 en ik had een afspraak tussen 12:00 en 17:00 dus ik heb 3 uur voor niks thuis gezeten.grrrrrrrrrrr. vinden ze het gek dat ik de hoorn er op gooi en niet meer op hun brieven reageer.
Hebben jullie daar nu ook zo last van, bedrijven die hun afspraken niet nakomen en waar je tegen een muur aanloopt.