Mobiele telefoon - Siemens C 35
Geplaatst: 01 jul 2002 09:46
Beste mensen,
Sinds oktober 2001 ben ik in het bezit van de Siemens C 35 omdat mijn oude "Motorola-koelkast" het begeven had. Echt kapot was 'ie niet, maar hij kon niet meer opgeladen worden.
Enkele maanden later sprak ik met een vriend, en ik vertelde hem dat ik blij was met mijn nieuwe telefoon. "Oh," zei hij, "Je bedoelt die telefoon met die batterij-problemen?". Op dat moment begreep ik niet waar hij het over had.
Wanneer ik nu mijn telefoon geheel opgeladen heb, heb ik een spreektijd van maar liefst 10 minuten. Siemens zegt doodleuk dat er maar een half jaar garantie zit op de batterij, en dat ik dus maar braaf een nieuwe moet kopen. Dit vertik ik. Ik heb deze telefoon simlock-vrij gekocht en dat kostte me destijds 470 gulden. Wanneer er dan een ondeugdelijke batterij in zit, moet Siemens dat oplossen. Bovendien is mij bij aanschaf (Belcompany Nijmegen) gezegd dat er gewoon een jaar garantie op het toestel zit. Je gaat dan toch niet doorvragen of dat ook voor de batterij geldt?
Inmiddels heb ik vijf mensen gesproken met dezelfde telefoon, en 1 x raden: Ze hebben allen hetzelfde probleem. Duidelijk dus - Siemens heeft een telefoon op de markt met een ondeugdelijke batterij. Tijd voor actie dus.
Let op: Die 1 miljoen zogenaamde Postbank-telefoontjes (Siemens M 35) zien er bijna hetzelfde uit en hebben DEZELFDE batterij. Ook deze telefoons krijgen dus vanzelf problemen.
Gaarne reacties van mede-slachtoffers.
Vriendelijke groet,
Arno Schotmans
Sinds oktober 2001 ben ik in het bezit van de Siemens C 35 omdat mijn oude "Motorola-koelkast" het begeven had. Echt kapot was 'ie niet, maar hij kon niet meer opgeladen worden.
Enkele maanden later sprak ik met een vriend, en ik vertelde hem dat ik blij was met mijn nieuwe telefoon. "Oh," zei hij, "Je bedoelt die telefoon met die batterij-problemen?". Op dat moment begreep ik niet waar hij het over had.
Wanneer ik nu mijn telefoon geheel opgeladen heb, heb ik een spreektijd van maar liefst 10 minuten. Siemens zegt doodleuk dat er maar een half jaar garantie zit op de batterij, en dat ik dus maar braaf een nieuwe moet kopen. Dit vertik ik. Ik heb deze telefoon simlock-vrij gekocht en dat kostte me destijds 470 gulden. Wanneer er dan een ondeugdelijke batterij in zit, moet Siemens dat oplossen. Bovendien is mij bij aanschaf (Belcompany Nijmegen) gezegd dat er gewoon een jaar garantie op het toestel zit. Je gaat dan toch niet doorvragen of dat ook voor de batterij geldt?
Inmiddels heb ik vijf mensen gesproken met dezelfde telefoon, en 1 x raden: Ze hebben allen hetzelfde probleem. Duidelijk dus - Siemens heeft een telefoon op de markt met een ondeugdelijke batterij. Tijd voor actie dus.
Let op: Die 1 miljoen zogenaamde Postbank-telefoontjes (Siemens M 35) zien er bijna hetzelfde uit en hebben DEZELFDE batterij. Ook deze telefoons krijgen dus vanzelf problemen.
Gaarne reacties van mede-slachtoffers.
Vriendelijke groet,
Arno Schotmans