Pagina 1 van 1
televisie aldi
Geplaatst: 20 jul 2005 09:01
door rose
hallo allemaal,
na 2 jaar heeft de t.v het begeven wat recht heb ik en wat kan ik doen om sterk te staan als ik terug ga naar de winkel, wie heeft zoiets ook meegemaakt? wie kan me helpen? het merk is audiosonic 37 cm.
Alvast bedankt.
groetjes
Re: televisie aldi
Geplaatst: 22 jul 2005 01:01
door Captain Pervert
Dit heb je op het forum van kassa ook gevraagd
Allereerst, Audiosonic maakt slechte TV's. Ten tweede, het is een TV van een supermarkt. Ik vind het gezien die punten niet slecht dat het ding het twee jaar heeft uitgehouden.
Je hebt tegenwoordig een jaar fabrieksgarantie, als het naar twee jaar stuk gaat heb je twee jaar plezier gehad van een zeer goedkope TV, waar klaag je dan over? Natuurlijk kan je aankomen met "ja je mag verwachten dat een TV langer meegaat", nou van een Audiosonic (het vroegere Yoko, slechtste merk ooit, samen met Marquant, dat is een ander label, zelfde fabrikant) van de Aldi (budgetsupermarkt) mag je echt niet klagen hoor. Je zet jezelf echt voor schut als je teruggaat.
In theorie is het zo dat als een produkt relatief vroeg stukgaat dat de winkelier je toegemoet komt in de kosten, maar ook bij een tegemoetkoming kan je net zo goed een nieuwe kopen want repareren is duur.
En koop dan asjeblieft een goede TV, pff
Je mag het hier best mee oneens zijn, maar je kan niet ontkennen dat er niet minstens een kern van waarheid in zit
Re: televisie aldi
Geplaatst: 10 aug 2005 12:47
door erik888
Met kassabon en garantiekaart geeft aldi 3 jaar garantie. Garantiekaart dus lezen en het betreffende servicebedrijf bellen en het wordt voor je geregeld.
Heb je geen aankoopbewijs meer dan heb je pech, maar dit was waarschijnlijk bij een andere winkel ook zo geweest