de Consumentenbond
Geplaatst: 20 jul 2005 16:33
De service en website van de Consumentenbond begint steeds meer en meer op commerciële verkooptrucjes te lijken.
Het wordt de BETALENDE klant van de consumentengids steeds moeilijker gemaakt om informatie te vinden op de website.
Want de consumentenbond heeft marketing ontdekt en dienstverlening uitgespitst in allerlei onderdelen:
Bond Online, Bond reisgids, geldgids enz. En voor ieder onderdeel moet een afzonderlijk abonnement afgesloten en betaald worden.
Zelfs als je lid bent van de Consumentenblad is het niet vanzelfsprekend dat je zomaar informatie, wat eerder in het blad gepubliceerd is, zomaar kunt opvragen via de website. NEE, je moet eerst lid worden van Bond online. Dus je moet dubbel betalen voor een en dezelfde informatie!.
Indien je toch informatie opvraagt, wordt er eerst op gewezen dat je toch echt beter lid kunt worden van de Bond online. Daarna moet je allerlei handelingen verrichten om toch de gevraagde informatie te krijgen. Alleen inloggen is niet voldoende. Je logt eerst in, daarna moet je doorklikken totdat je bij de abonneesite komt, dan zoek je de gevraagde informatie op. Hierna krijg je per email een link waar je de bewuste informatie kunt downloaden. Intussen heb je diverse malen moeten lezen dat je echt beter lid kunt worden van Bond online.
Want indien je lid bent van Bond Online kun je meteen via de homepage onder testindex de gevraagde infomatie raadplegen. Door voor betalende klanten van de Consumentengids moeilijk te maken hoopt men deze klanten te kunnen "dwingen" te betalen voor service waar ze al voor betalen.
Het bizarre is dat in de gids de Bond zich soms mengt in zaken of je dient te betalen voor een toiletbezoek. Want dat scheelt weer 25 eurocent in je portemonnee. Vervolgens prijzen ze Bond Online aan voor: “slechts 14 euro per jaar”.
Dit is niets meer en minder dan ordinaire verkooptruc waar de bond zelf zogenaamd al jaren tegen strijdt.
Het wordt de BETALENDE klant van de consumentengids steeds moeilijker gemaakt om informatie te vinden op de website.
Want de consumentenbond heeft marketing ontdekt en dienstverlening uitgespitst in allerlei onderdelen:
Bond Online, Bond reisgids, geldgids enz. En voor ieder onderdeel moet een afzonderlijk abonnement afgesloten en betaald worden.
Zelfs als je lid bent van de Consumentenblad is het niet vanzelfsprekend dat je zomaar informatie, wat eerder in het blad gepubliceerd is, zomaar kunt opvragen via de website. NEE, je moet eerst lid worden van Bond online. Dus je moet dubbel betalen voor een en dezelfde informatie!.
Indien je toch informatie opvraagt, wordt er eerst op gewezen dat je toch echt beter lid kunt worden van de Bond online. Daarna moet je allerlei handelingen verrichten om toch de gevraagde informatie te krijgen. Alleen inloggen is niet voldoende. Je logt eerst in, daarna moet je doorklikken totdat je bij de abonneesite komt, dan zoek je de gevraagde informatie op. Hierna krijg je per email een link waar je de bewuste informatie kunt downloaden. Intussen heb je diverse malen moeten lezen dat je echt beter lid kunt worden van Bond online.
Want indien je lid bent van Bond Online kun je meteen via de homepage onder testindex de gevraagde infomatie raadplegen. Door voor betalende klanten van de Consumentengids moeilijk te maken hoopt men deze klanten te kunnen "dwingen" te betalen voor service waar ze al voor betalen.
Het bizarre is dat in de gids de Bond zich soms mengt in zaken of je dient te betalen voor een toiletbezoek. Want dat scheelt weer 25 eurocent in je portemonnee. Vervolgens prijzen ze Bond Online aan voor: “slechts 14 euro per jaar”.
Dit is niets meer en minder dan ordinaire verkooptruc waar de bond zelf zogenaamd al jaren tegen strijdt.