Pagina 1 van 1

Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 20 jul 2005 19:23
door Slappo
:?:
Het wordt al maar erger lijkt het; het aantal (reclame)bedrijven dat rond etenstijd mensen telefonisch lastig valt. Laatst werd ik echter gebeld door een bedrijf dat Segmenta (of was het nu Segmea) heet en zegt gespecialiseerd te zijn in het verwijderen van telefoonnummers uit de databases waar reclamebedrijven gebruik van maken. Dat klonk goed, maar waarom bellen ook zij rond etenstijd en waarom moet er iemand thuis langskomen om mijn gegevens uit die bestanden te halen. Erg vreemd, heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die is gebeld ivm dit fantastische (!) aanbod. Aan de andere kant, als dit bedrijf het aantal ongewenste telefoontjes echt kan terugdringen, dan ben ik best bereid te luisteren...

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 20 jul 2005 21:35
door S.
Om met de 'deur' in dit topic te vallen; ik zou er niet intrappen.
Hoezo thuiskomen bij een klant om database te bekijken!?!
Zit die in de telefoon!?!
Denk het niet.
Zou ze nooit en te nimmer thuis uitnodigen na zulke onduidelijke informatie.

O, ja.....heb geen ervaring met deze firma.

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 20 jul 2005 23:08
door mylanrosa
Leukste oplossing heb ik gevonden om de telefoon door te geven aan mijn dochter van 4 ("Sorry ik geef u even aan degene die er over gaat")
Ze heeft soms hele leuke gesprekken (en soms wel heeeel kort) maar het werkt wel voor ons hihi.

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 21 jul 2005 02:01
door L.Rozenwater
En voor diegenen die geen kids in huis hebben: De hond, papegaai of ander huisdier, wat genoeg herrie op commando geeft werkt ook prima.....

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 21 jul 2005 10:18
door mylanrosa
Weet je wat ook grappig is...
Zeggen dat je wel mee wilt werken maar dat je even de deur moet open doen voor iemand.... En dan de telefoon gewoon neer leggen en niet meer terugkomen. Errug he?

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 21 jul 2005 14:45
door Ulbe
Vaak worden we gebeld door instanties, die verzekeringen en hypotheken willen afsluiten,

Irritant natuurlijk, want ze bellen vrijwel onder etenstijd!,

Meestal "poeier" ik de aanbieders af met de smoes dat we in een klein huurhuisje wonen, en dat we grote schulden hebben, en dat wij een bijstands uitkering hebben!,

Vaak wordt dit geregistreerd bij de dienst, en bellen ze zelden weer terug...,

Niet interessant dus voor hen, en wij hebben weer een beller minder!.

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 22 jul 2005 13:57
door buddy
www.infofilter.nl

probeer dat eens, het heeft mij geholpen ik heb me aangemeld en ben niet meer lastig gevallen.

succes Buddy

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 22 jul 2005 14:33
door bot321
Nog een oplossing.
Werd gebeld door een pensioenverbeteraar.
Had er wel oren naar dus van alles gevraagd.
Nou ik werd verwelkomd als nieuwe klant en
of ik mijn gegevens wou doorgeven.
Om te beginnen ik ben 67 jaar. Was even stil
aan de andere kant verbinding werd verbroken
sindsdien wordt ik door niemand meer lastig
gevallen.

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 25 jul 2005 11:09
door Slappo
Dank voor alle reacties, ik heb weer voldoende munitie om de strijd aan te gaan. Moet het helaas kort houden, telefoon gaat... :wink:

Re: Telefoonterreur: Segmenta biedt oplossing?

Geplaatst: 25 jul 2005 11:49
door bot321
Zeker Segmenta die belde?