LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LPF = KORTZICHTIGE PARLEMENTSLEDEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sea

LPF = KORTZICHTIGE PARLEMENTSLEDEN

Ongelezen bericht door Sea »

Beste medegedupeerden nou lees zelf maar ik stond met mijn mond open ! Wat een kortzichtigheid!!! Meneer heeft zeker nooit van misleiding gehoord!

Geachte heer xxx,

Allereerst dank voor uw mail.

De problemen rond Legio Lease en aandelenleaseprodukten volgen wij met veel verontrusting en verbazing.

Met verontrusting omdat veel mensen hierdoor kennelijk in financiële problemen geraken.

Met verbazing dat zoveel mensen kennelijk het risico nemen om met geleend geld in aandelen te stappen.

De LPF heeft altijd gepleit voor meer verantwoordelijkheid voor de burgers. We zien de burgers als kritische, mondige mensen die verstandig genoeg zijn om zelf beslissingen te kunnen nemen. Dit betekent ook de verantwoordelijkheid nemen om zichzelf goed te laten informeren, contracten goed te lezen en bij het vrijwillig plaatsen van een handtekening ook de verantwoordelijkheid voor de consequenties te dragen.

De beslissing om met geleend geld te speculeren met aandelen op de beurs is een beslissing waar iedere burger zelf verantwoordelijk genoeg voor is. Daar geven wij geen oordeel over.

Wel zullen we de ontwikkelingen rondom aandelenleaseprodukten en de rol van Dexia hierin kritisch blijven volgen.

Met vriendelijke groet,

Gerard van As

Financieel woordvoerder Lijst Pim Fortuyn

Met vriendelijke groet,

Agnes Leewis

Voorlichting Fractie Lijst Pim Fortuyn

Postbus 20018

2500 EA Den Haag

telefoon 070-318.5857

[email protected]

DAG SLV!!!

Re: LPF = KORTZICHTIGE PARLEMENTSLEDEN

Ongelezen bericht door DAG SLV!!! »

FANTASTISCH!!!!!!!! LPF RULES!!!! ZE KRIJGEN ZEKER MIJN STEM!!!!! EN MET DIE VAN MIJ NOG 15 MILJOEN MINUS 60.000 KNEUSJES!!! MAT: JE BENT MIJN HELD!!! BELEGGEN MET GELEEND GELD IS JE EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID!!!! ECHT FANTASTISCH!!

nes

Ongelezen bericht door nes »

Laten we LPF bombarderen met zeer lieve emailtjes, ze zijn echt onuitstaanbaar!!!

Sea

Misselijk wordt ik van sommige mensen (Dexia medewerkers?) die zitten nu alle postings te vernaggelen met OF fake namen OF ongegronde kritiek overal!

Ik wordt echt misselijk hoe sommige mensen over andermans leed kan denderen als een lomp varken!

Sea

el

Ongelezen bericht door el »

Kreeg hetzelfde mailtje, had ook eigenlijk niet anders verwacht, gezien hun geweldige prestaties tijdens de verkiezingen.

Anna

Ongelezen bericht door Anna »

Ach die LPFers zijn toch allemaal vriendjes van directeuren en mensen in hoge posities. Natuurlijk verdedigen ze hun vriendjes van het bankwezen en zakenmensen. Het zou me eerder verbazen als ze het echt voor de kleine man op zouden nemen.

el

Hallo looser met de naam 'dag slv', jij werkt zeker ook bij Dexia.
Mogen jullie wel in de baas zijn tijd internetten, dat kost jullie alleen maar nog meer geld en dat kunnen jullie straks wel beter besteden denk ik

piet

Ongelezen bericht door piet »

Dus als ik opgelicht wordt is het mijn eigen schuld.
Dus als ik belazerd wordt is het mijn eigen schuld.
Dus als ik met leugens en valse voorlichting wordt overgehaald een contract te sluiten is het mijn eigen schuld.
Dus als ik op straat wordt overvallen is het mijn eigen schuld.
Dus als er bij thuis wordt ingebroken is het mijn eigen schuld.
Want we zijn toch zelf verantwoordelijk zegt de LPF.
Dus laat de LPF de bevolking aan z'n eigen lot over.
Weet de LPF wel wat maatschappelijke verantwoordelijkheid is ?
Weet de LPF wel dat de overheid de mensen dient te beschermen ?
En het ergste is dat ik met de vorige verkiezingen op de LPF heb gestemd !
Deze fout maak ik nu dus niet weer !
Met zo'n partij ga je toch niet in zee.
De LPF verzekert zich zo wel van de stemmen van de oplichters bende van dexia, aegon, spaar select enz.
MAAR NIET VAN ONZE STEMMEN !!

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

-reactie verwijderd-

P. Essimist

Ongelezen bericht door P. Essimist »

.......is onze vriend de advokaat, welke onze belangen zou moeten vertegenwoordigen, ook geen LPF'er.....???

Leen

-reactie verwijderd-

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

allemaal,daarom hebbens ze het nooit gered.vrgr.andre de croos

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Door droevige omstandigheden, ben ik helaas niet in staat geweest om eerder te reageren.

De "eigen schuld dikke bult" email van de LPF heb ik zelf ook gekregen,hierop heb ik gereageerd met enkele argumenten, zoals misleiding van de aanbieders, AFM waakhond zonder tanden.
Hierna heeft de LPF telefonisch contact met mij opgezocht,ze bleken voor deze argumenten wel gevoelig te zijn.

Mischien voor ons te laat maar de LPF wil net zoals de OPTA de AFM tanden geven, om dit soort situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

Zolang de rechtszaak loopt kan de politiek weinig voor ons doen.
Ik vroeg tevens naar hun mening over de rechtszaak, aangezien de woordvoerder een financieel en juridische achtergrond heeft, ze waren van mening dat de eegaleasers zeer sterk staan.

Dit om de "Dag S.L.V." topic even te ontkrachten.

Nog even voor de duidelijkheid zelf heb ik niets met de LPF, maar het was wel de enigste partij die reageerde.

Francis

Sea

Ikzelf heb meerdere berichten terug gekregen van verschillende partijen en PVdA heeft het best gereageerd door Kamervragen te stellen. Ik weet weer op welke partij ik moet stemmen bij de volgende verkiezingen!

groeten,

Sea

johan

Ongelezen bericht door johan »

Ben benieuwd of Pim zo'n opmerking ook gemaakt zou hebben.....

el

Sea,

Kamervragen alleen is niet genoeg dat hebben sommige andere partijen ook al gedaan.
Er moet een duidelijke uitspraak komen uit Den Haag

Leen

U allen,

Ik reageer niet...
Mijn reacties worden weggehaald...
Tros Radar objectief?
Tros Radar onbevooroordeeld?

U allen, aan u de keuze...

mvg
Leen

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Leen,

Voor zover ik weet is er één reactie van je verwijderd, die waarin je verwees naar een historisch persoon.

Leen

Beste Paula,

Er zijn 2 reacties verwijderd.
In 1 reactie maakte ik een rechtstreekse vergelijking met die historische persoon.
In de tweede reactie deed ik een beroep op de naamsherkenning van dezelfde historische persoon.
Ik geef toe: het waren felle reacties naar aanleiding van deze topic. De LPF heeft nog nooit mijn politieke voorkeur gehad.

mvg
Leen

Janus

Ongelezen bericht door Janus »

Beste Leen,

Jij en Paula ? Wie weet waarom het verwijdert is ja je ging toch echt te ver. Ik neem aan dat je vaak optreedt in het weekend. Zing je dan over Dexia. P.S. Ben je de zoon van tante Leen. Voor U treedt op zanger en dichter Leen.

Gesloten