Storing bij At Home
Geplaatst: 22 jul 2005 11:21
Enkele weken geleden heeft At Home een flinke storing gehad in een bepaalde regio (postcodegebied). Nu komt dit bij de beste bedrijven voor maar omdat At Home niet in die categorie valt verbaasde me het dat hun (en dus ook ons....) dat ook overkwam.
De storing heeft ruim 3 weken geduurd en steeds kregen we een ander antwoord. Zelfs meldde hun automatisch nummer geen storingen terwijl de helpdesk op hetzelfde moment wist te vertellen dat de storing nog lang niet was opgelost.
Inmiddels dus wel, anders kon ik dit bericht niet plaatsen, maar ik heb een klacht ingediend en die ook doorgestuurd naar de Consumentenbond. Ik vraag me af of meer mensen hiervan last hebben gehad en hoe zij hiermee zijn om gegaan, richting At Home.
Misschien kunnen we van elkaar leren
De storing heeft ruim 3 weken geduurd en steeds kregen we een ander antwoord. Zelfs meldde hun automatisch nummer geen storingen terwijl de helpdesk op hetzelfde moment wist te vertellen dat de storing nog lang niet was opgelost.
Inmiddels dus wel, anders kon ik dit bericht niet plaatsen, maar ik heb een klacht ingediend en die ook doorgestuurd naar de Consumentenbond. Ik vraag me af of meer mensen hiervan last hebben gehad en hoe zij hiermee zijn om gegaan, richting At Home.
Misschien kunnen we van elkaar leren