Ik gebruik al vrij lang voor mijn e-mail hotmail. en tot voor kort met tevredenheid. Ik he meerdere adressen, waarvan ik er nu bij een helemaal niet meer bij kom Telkens krijg ik dat die de surfer niet kan vinden. toch erg vervelend
wie heeft er tips of wie heeft dit ook meegemaakt??
sarah
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotmail
Re: hotmail
Hallo Sarah,
heb je toevallig al een tijdje je mail niet meer gecontroleer bij die accounts? Het is namelijk zo dat als je bij Hotmail niet binnen 30 dagen je mail checkt, je account verloopt, dit is dus goed mogelijk.
Wat echter ook kan is dat iemand je account gekraakt heeft en hier en daar wat vernaggelt heeft.
succes ermee verder enne, stap van dat hotmail af en begin met gmail.... accountja anyone... laat maar wat weten
heb je toevallig al een tijdje je mail niet meer gecontroleer bij die accounts? Het is namelijk zo dat als je bij Hotmail niet binnen 30 dagen je mail checkt, je account verloopt, dit is dus goed mogelijk.
Wat echter ook kan is dat iemand je account gekraakt heeft en hier en daar wat vernaggelt heeft.
succes ermee verder enne, stap van dat hotmail af en begin met gmail.... accountja anyone... laat maar wat weten
De servers van Hotmail liggen er regelmatig uit hoor, gewoon een uurtje wachten of zo en dat doet ie het weer. Zal wel komen wegens de drukte of zo.
was het maar zo hij doet het al twee dagen niet.
Heb je je firewall settings gecontroleerd, of in een virusscanner firewall blocker de hotmail adres per ongeluk de toegang geweigerd.